Hagger schreef:
Wat is iets waar je personage écht kwaad van kan worden?
Oeh, Benjamin is echt niet snel kwaad - en al helemaal niet naar de buitenwereld. Hij heeft wel een immens hekel aan mensen die anderen 'shamen', regardless of the reason. Hij vindt het echt een no go om iemand anders slecht te laten voelen omdat hij niet voldoet aan jouw normen en waarden. Hij heeft heel sterk de neiging om voor mensen in de bres te springen als dit gebeurt, al helemaal als het rondom de 'klassieke taboe's' speelt. Benjamin heeft zelf niet snel een negatief oordeel over iemand (ik loop zelf snel van stapel dus daarom lijkt dit me een interessante uitdaging/goede leerkans om te schrijven hahaha).
Hagger schreef:
VVDD: Hoe gaan jullie personages om met vreemden? Vertrouwen ze mensen snel of zijn ze wantrouwend?
Benjamin is iemand die uitgaat van het goede in de mens en is meestal een van de eerste mensen die zijn hand reikt naar nieuwe mensen. Hij vertrouwt mensen snel en breekt makkelijk het ijs. He loves freely and unconditionally. Als iemand zijn vertrouwen breekt zal hij niet snel boos zijn, hij neigt eerder naar een soort... teleurstelling (en van binnen verdriet, maar dat zou hij niet laten zien). Hij zou eerlijk zeggen 'that was not okay', en daarmee afstand nemen van de persoon.
Styles schreef:
Ik heb echt heel erg de neiging om Lilith helemaal om te gooien omdat ik nu niet goed weet wat ik met haar aanmoet. 😅
Kunnen we misschien met je meedenken? Wat mij betreft mag je haar helemaal omgooien hoor, niets staat vast. Zelfs al zou je helemaal met een nieuw karakter willen beginnen!
[ bericht aangepast op 31 jan 2025 - 20:27 ]
|| I told you not to play with the misfit toys ||