• Welcome to Riverside • 542 001 days without incident

RollentopicSchrijftopic

ROLLEN

Raadsleden
    Benjamin Cervantes - 43 - hij/hem - Whittaker - ENG - 1.1
    Lilith Harris - 37 - zij/haar - Styles - NL- 1.2
    Elliot Callahan - 31- hij/hem - Novalunosis- NL - 1.2

Bewoners
    Astrid Laursen - 38 - zij/haar - lustforlife - ENG - 1.2
    Cordelia Geneve - 28 - zij/haar- Sgaeyl - NL- 1.2
    Juniper Al'Kapur - 32 - zij/haar- Hagger - ENG - 1.1
    Davy Townsend - 28 - hij/hem - Clive - NL- 1.2
    Viktor Kowalski - 35 - hij/hem - Viperian - NL - 1.2

REGELS

• De voertaal tegen Nederlandse karakters is Nederlands. Voor de rest ben je vrij om Nederlands of Engels te schrijven.
    • Aangezien de kolonie relatief groot is, is het inzetten van NPC's om een deel van je verhaal voort te zetten toegestaan. Hou het wel redelijk en hergebruik het liefst personages.
    • Er is een minimum van 100 woorden.
    • De hoofdregels van Qreaties gelden ook hier.
    • 16+ is toegestaan, gelieve wel boven je post vermelden.
    • Gebruik triggerwarnings.
    • Maximaal 2 personages per persoon.

[ bericht aangepast op 19 jan 2025 - 16:11 ]

Frey_ > Whittaker

Viperian schreef:
    @ Styles Omg, jouw pf freaked me uit. 🥲

Omg sorry. Snap het wel. Ben stiekem zelf ook bang voor clowns. :x
    maar hij paste bij mijn vorige usernamen. Moet hem ook nog steeds veranderen, maar weet niet in wat.
    Zal snel wat gaan zoeken tho. (A)

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Qua raadsleden heb ik een vraag!
    Is het zo dat iedereen als raadslid gekozen kan worden of moet je je echt eerst opgeven en is het dan zo dat mensen kiezen uit een lijst van kandidaten? Of is het dus zo dat het gewoon echt de 7 mensen zijn met de meeste stemmen?

love me until I love myself

lustforlife schreef:
    Qua raadsleden heb ik een vraag!
    Is het zo dat iedereen als raadslid gekozen kan worden of moet je je echt eerst opgeven en is het dan zo dat mensen kiezen uit een lijst van kandidaten? Of is het dus zo dat het gewoon echt de 7 mensen zijn met de meeste stemmen?

Goh, goeie vraag. Ik denk op zich dat je op iedereen zou mogen/kunnen stemmen (dus niet per se een lijstje), maar dit gaat natuurlijk wel om mensen die keuzes voor iedereen maken die soms om leven of dood gaan, dus het is wel logisch om tactisch te stemmen. Dus als je karakter Raadslid is zou die zich wel echt moeten gedragen als iemand die die support zou krijgen van mensen c:

Maar goed, het verhaal begint met een Raad waar besloten wordt dat een kleine groep (wij RPG'ers) eropuit wordt gestuurd. Daarna zijn we toch nog maar met een klein groepje, dus dan zal die rang wat minder uitmaken ^^ Alleen als er onenigheid is zouden Raadsleden misschien een doorslaggevend besluit kunnen geven.

[ bericht aangepast op 4 jan 2025 - 21:28 ]

Frey_ > Whittaker

Mijn dame staat!
    Als er dingen zijn die niet in het beeld van het verhaal passen zoals jullie het bedacht hadden of voor jullie zagen, geef me even een seintje en dan pas ik het aan.
    Ik ben met de dingen die ze bijvoorbeeld groeit of stiekem doet wat creatief geweest en als dat niet passend is, dan is dat geen probleem en haal ik het weg!

lustforlife schreef:
    Mijn dame staat!
    Als er dingen zijn die niet in het beeld van het verhaal passen zoals jullie het bedacht hadden of voor jullie zagen, geef me even een seintje en dan pas ik het aan.
    Ik ben met de dingen die ze bijvoorbeeld groeit of stiekem doet wat creatief geweest en als dat niet passend is, dan is dat geen probleem en haal ik het weg!

Ik vind die dingen eigenlijk juist haar karakter beter uitgerond maken! Heel tof. Ik heb wel echt medelijden met haar tho, die brand gaat echt killing voor d'r zijn.

Ik zat net ook te denken, misschien moeten we even overleggen hoe Astrid en Benjamin met elkaar omgaan met zijn mindset en haar verleden 🤭

[ bericht aangepast op 5 jan 2025 - 11:42 ]

Frey_ > Whittaker

Whittaker schreef:
    (...)

Ik vind die dingen eigenlijk juist haar karakter beter uitgerond maken! Heel tof. Ik heb wel echt medelijden met haar tho, die brand gaat echt killing voor d'r zijn.

Ik zat net ook te denken, misschien moeten we even overleggen hoe Astrid en Benjamin met elkaar omgaan met zijn mindset en haar verleden 🤭

Jaaaaaa de brand gaat echt crushing zijn 😭 Ja! Laten we eventjes overleggen inderdaad 😊

I adore Astrid. She's so admirable. 🥺

[ I will always love you ]

ThestraI schreef:
    I adore Astrid. She's so admirable. 🥺

Awww thank youuu iii 🥹🥹

lustforlife schreef:
    (...)
    Awww thank youuu iii 🥹🥹

And Juniper does too. And she's not easy to please.

@ Lustforlife I have to say, she seems like a real living (honest) person. And I don't say that often about other peoples work. Lol.

Don't walk. Run, you sheep, run.

ThestraI schreef:
    (...)
    And Juniper does too. And she's not easy to please.

Do I sense a friendship??? 👀

Viperian schreef:
    @ Lustforlife I have to say, she seems like a real living (honest) person. And I don't say that often about other peoples work. Lol.

🥹 Aw omg dankje! Dat is echt een heel groot compliment!

lustforlife schreef:
    (...)
    Do I sense a friendship??? 👀

I'll PM you.

Volgens mij lees ik er echt overheen, maar ik kom er niet uit: hoe lang bestaat het kamp inmiddels?

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Novalunosis schreef:
    Volgens mij lees ik er echt overheen, maar ik kom er niet uit: hoe lang bestaat het kamp inmiddels?

Ik ben er bewust redelijk vaag over geweest, maar aangezien het kamp vrij vroeg in de apocalypse is ontstaan kan je uitgaan van ruim 4 jaar, nog net geen 5 denk ik.

Frey_ > Whittaker