Mando schreef:
VVDD: Wat/wie kan jouw personage steeds doen lachen?
En de bonusvraag:
Waar kijk je het meeste naar uit in deze RPG?
VVDD: Voor de apocalypse was dit uiteraard haar zus en goede vrienden die Cordelia altijd wel aan het lachen wisten te brengen. Na de apocalypse is de lach een beetje van haar gezicht gestorven, zeker toen ze haar zus uit het oog verloor en alleen kwam te staan, waardoor het een zeldzaam gegeven werd. Echter, in de tijd daarna heeft ze Viktor leren kennen. Iemand die haar naarmate hun band is gaan groeien en ontwikkelen aan het lachen weet te maken, zonder dat hij dit zelf (of zijzelf) altijd even goed doorheeft. Een lach gaat bij hem vaak vanzelf, ongemerkt. De ene keer is het een subtiele glimlach die ze probeert te verbergen, de andere keer een grinnik om zijn koppige vastberadenheid.
Daarnaast denk ik dat Elliot ook iemand is die Cordelia inmiddels wat aan het lachen kan krijgen. Doordat ze in zijn huis mag verblijven zijn de twee ook bekend geworden met elkaar en zie ik het zelfs voor me dat ze zo nu en dan een grapje maken om dat spanning te breken, of juist wanneer ze laat op de avond nog even o de bank zitten voor ze gaan slapen.
Bonusvraag: Ik kijk vooral uit naar het moment waarop ons groepje de wereld terug in gaat trekken, om het zo even te noemen. Naar de momenten vol spanning en gevaren die hen te wachten zullen gaan staan, of wanneer ze een moment vinden waarop ze rond een kampvuur kunnen zitten en het voor heel even enkel dat moment is dat telt. Om ze allemaal te zien vallen en opstaan, maar ook groeien onderling ^^
[ bericht aangepast op 16 feb 2025 - 15:07 ]
'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'