• Welcome to Riverside • 542 001 days without incident

RollentopicSchrijftopic

Nieuwe praattopic

ROLLEN

Raadsleden
    Benjamin Cervantes-Hererra - 43 - hij/hem - Mando - ENG - 1.1
    Lilith Harris - 34 - zij/haar - Styles - NL- 1.4
    Elliot Callahan - 31- hij/hem - Novalunosis- NL - 1.2

Bewoners
    Cordelia Geneve - 28 - zij/haar- Rionach - NL- 1.2
    Juniper Al'Kapur - 32 - zij/haar- Cecia - ENG - 1.1
    Viktor Kowalski - 35 - hij/hem - Graveborn - NL - 1.2
    Jesse Hale - 35- hij/hem - Malakian - ENG - 1.4

REGELS

• De voertaal tegen Nederlandse karakters is Nederlands. Voor de rest ben je vrij om Nederlands of Engels te schrijven.
    • Aangezien de kolonie relatief groot is, is het inzetten van NPC's om een deel van je verhaal voort te zetten toegestaan. Hou het wel redelijk en hergebruik het liefst personages.
    • Er is een minimum van 100 woorden.
    • De hoofdregels van Qreaties gelden ook hier.
    • 16+ is toegestaan, gelieve wel boven je post vermelden.
    • Gebruik triggerwarnings.
    • Maximaal 2 personages per persoon.

[ bericht aangepast op 6 maart 2025 - 12:20 ]

Mando -> Zoya

Cecia schreef:
    Ik wacht trouwens op @ Novalunosis voordat ik überhaupt weer met Juniper schrijf, dus ik wacht nog even af. 🖤

Ik probeer asap te schrijven! Heb net alle voorgaande posts weggewerkt dus Elliot is next. Fijn om weer helder genoeg te zijn om te schrijven na een week griep hahaha. Ik zal vanaf nu ook weer wat actiever in het praattopic zijn!

[ bericht aangepast op 16 feb 2025 - 21:44 ]

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Novalunosis schreef:
    (...)
    Ik probeer asap te schrijven! Heb net alle voorgaande posts weggewerkt dus Elliot is next. Fijn om weer helder genoeg te zijn om te schrijven na een week griep hahaha. Ik zal vanaf nu ook weer wat actiever in het praattopic zijn!

Laat je door mij niet haasten, ik schreef het enkel als vermelding voor iedereen in het topic. Ik ben opgelucht dat je weer opgeknapt bent, though. 🖤

OT: Ik zal een dezer dagen de openstaande vragen beantwoorden, als m'n takenlijst wat verminderd is HAHA.

[ I will always love you ]

VVDD: Kunnen jullie personages dansen? Vinden jullie personages het leuk? Waarom wel/niet?

Cecia schreef:
    VVDD: Kunnen jullie personages dansen? Vinden jullie personages het leuk? Waarom wel/niet?

VVDD 1: Allereerst is dat Elliot, denk ik, omdat ze zo veel tijd samen besteden en ik het gevoel heb dat ze elkaars gedachten goed genoeg kennen om elkaar met één blik aan het lachen te brengen. Daarnaast Juniper, omdat ze allebei wel flink kunnen plagen/jennen, dat zorgt voor een speelse relatie. Jesse vermoedelijk ook wel, in de toekomst.

Bonusvraag: De character development en backstories die gedurende het verhaal naar boven gaan komen. Ik denk dat er ontzettend interessante dynamieken gaan ontstaan die ervoor zorgen dat onze karakters op onverwachte manieren groeien. Bovendien heeft ieder karakter hier wel een stukje 'verborgen' backstory die we hopelijk mogen ontdekken, en dat maakt mij nieuwsgierig haha.

VVDD 2: I think it comes to no one's surprise that Benjamin likes dancing c:

Stop pestering me with Benjamin gifs :')

[ bericht aangepast op 18 feb 2025 - 17:12 ]

Mando -> Zoya

Mando schreef:
    VVDD: Wat/wie kan jouw personage steeds doen lachen?

Well, als we het over pre-apocalypse hebben, zou ik Viktor zeggen, aangezien ze elkaar toen al kenden. Maar zoals ze nu is, geloof ik dat vooral Benjamin haar oprecht kan doen lachen. Wellicht niet steeds, alleen er zou wel een luchtigere sfeer hangen—voornamelijk doordat ze heen en weer plagen, wetende dat de ander het kan verdragen. En daarnaast denk ik toch dat Elliot met zijn oprechte vriendelijkheid (of hij dit zelf doorheeft of niet) haar wel kan laten glimlachen. Het doet haar geloven dat er nog iets puurs in de wereld is.
    En de bonusvraag:
    Waar kijk je het meeste naar uit in deze RPG?

Ik kijk uit naar het moment dat ze buiten de muren zijn en ieder personage zo op hun eigen manier zal laten zien hoe ze met deze realiteit omgaan. Maar ook naar hoe hun standpunten en aanpak van elkaar verschillen, en hoe de relaties onderling zijn—helemaal omdat ze eigenlijk op elkaars lip zitten.
    Cecia schreef:

She loves dancing, whether alone or with someone else. Whether at some sort of celebration or in the rain. No, scratch that, sun would be better—she dislikes the rain.

@ Lieke : Mhm? 😇

[ bericht aangepast op 18 feb 2025 - 19:44 ]

Cecia schreef:

Cordelia looooved to dance, sing and everything with that. Ik durf ook wel te zeggen dat ze gevoel voor ritme en bewegen heeft. Wie weet zien we haar nog weleens dansen in de rpg, haha

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Sgaeyl schreef:
    (...)
    Cordelia looooved to dance, sing and everything with that. Ik durf ook wel te zeggen dat ze gevoel voor ritme en bewegen heeft. Wie weet zien we haar nog weleens dansen in de rpg, haha

Rondjes dansen om Viktor terwijl hij stoïcijns blijft staan.

Cecia schreef:
    (...)

Zie je het al gebeuren? 👀

Cecia schreef:
    (...)

Omfg I can visualize this

Mando -> Zoya

^ Probably with something to drink in his hand.

Lol, I am reading this now. And since you all guessed it, he isn't one to dance. In any way. Hij heeft wat basisstappen—uit noodzaak op een familie-evenement of een avond in een bar—maar daar blijft het ook bij.

Of hij ervan houdt, hangt af van het moment. Het heeft te maken met loslaten, vrij zijn, en Viktor draait om de controle te behouden. Zeker in deze wereld. Met de juiste persoon zou hij er misschien van kunnen genieten, maar dan zouden er geen kijkers op hen moeten zijn—zoiets doet hij dan niet.

[ bericht aangepast op 19 feb 2025 - 17:07 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Mando schreef:
    (...)
    Omfg I can visualize this

Juniper gaat ook rondjes dansen om Ben. Ik wilde Elliot zeggen (want die zie ik eerder stil blijven staan dan Ben), maar she got friendzoned by him en haar ego heeft een hit genomen, soooooo.

@ Graveborn : Viktor lijkt me echt zo'n type op een (dans)feestje dat daar nonchalant staat en zoiets heeft van, "Moet dit?"

Cecia schreef:
    (...)
    Juniper gaat ook rondjes dansen om Ben. Ik wilde Elliot zeggen (want die zie ik eerder stil blijven staan dan Ben), maar she got friendzoned by him en haar ego heeft een hit genomen, soooooo.

If you want Ben to be still while there is dancing, you'll have to tie him to a chair (which, unsurprisingly, I wouldn't put past her).

Mando -> Zoya

Mando schreef:
    (...)

If you want Ben to be still while there is dancing, you'll have to tie him to a chair (which, unsurprisingly, I wouldn't put past her).

Nu zie ik dit dus ook even goed voor me he, hahaha

Sgaeyl schreef:
    (...)
    Nu zie ik dit dus ook even goed voor me he, hahaha

Welk gedeelte? 😂