• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

[ bericht aangepast op 18 nov 2024 - 21:14 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Rapportvergadering van mijn mentorklas liep een half uur uit... Zo onwijs veel leerlingen moesten besproken worden. Drukte, leerlingen op het verkeerde niveau, leerlingen die sneuvelen onder de drukte. Was echt een goed idee om geen extra klas te maken...

En het mooie is dat ik alle boze ouders over me heen ga krijgen volgende week bij de 10 minuten gesprekken. Ik kijk er echt onwijs erg tegenop.

Zelfs mn afdelingsleider gaf toe dat ik heftige gesprekken zou gaan krijgen en ik kijk in het algemeen al tegen zulke gesprekken op 😫

Nu eerst weekend tho.

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Top 2000 stemlijstje is ingeleverd! Heb er onwijs veel zin in! Het tijdslot waarop ik naar het café mag met mijn gewonnen kaartjes is ook bekend, dus nu lekker aftellen! (dance)

I've looked worse, believe me.

Tip aan DMs: laat je spelers eens de obstakels in een battle arena tekenen zonder dat ze weten wat de enemy is. We hebben nu een ijsvlakte waar ze overheen kunnen sliden, traps waarvan ze de precieze locatie niet weten, high ground en spiked muurtjes ^^

Do it scared, but do it anyway.

294 ongelezen boeken, woops.

Every villain is a hero in his own mind.

Fase 1: ontkenningsfase = check
    Fase 2: boosheid = prepare for battlestations!

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

En toen hadden je ouders toch weer een hondje, en wat is hij leuk! Een yorki met de naam Joep 🥰

Ich liebe dich 27.12.23

Niet ik die steeds meer signs krijgt wat betreft deze vriendschap.. (in kaartreadings etc, niet door acties van hem.)

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

hnnnnnngg ik WIL niet

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Natuurlijk heeft deze trein vertraging :W

[ bericht aangepast op 30 nov 2024 - 14:24 ]

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Diensten in het weekend zijn niet meer zo m’n ding man 😭

maybe I could save you from your sins

het lukt niet :c

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Betje verdrietig/onrustig maar het komt allemaal wel goed, denk ik

Omnia mutantur, nihil interit

Ik slaap nog liever op de fucking grond dan weer hierop deze matras te slapen.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Net irritant als je rustig je eten wil fixen en precies halverwege je huisgenoten thuis komen inclusief een vriend van een van hen. If only they were 15 minutes later...

Do it scared, but do it anyway.

Omg laatste nacht in mn studio 🥺

Protect the people.