• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

[ bericht aangepast op 18 nov 2024 - 21:14 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Phlegethon schreef:
    Straks het gesprek. Aah, zo zenuwachtig! Hopelijk gaat het goed.
    En als ik nou mijn bed uit kan komen kan ik me nog rustig douchen etc voor ik vertrek..

Natuurlijk ben ik nu mijn te snel praten door stress en alles aan het overdenken... Het is hopen dat deze andere persoon mij ook ziet zitten als BBL'er (en jammer dat degene die zo enthousiast over mij is er niet bij kon zijn), maar als dit uiteindelijk een mogelijkheid blijkt te zijn vanuit hun, zie ik het sowieso zitten!
    Fingers crossed dat de volgende mail vanuit mijn contact persoon positief is en dat de rest smooth verloopt.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Mazino schreef:
    Oke, files van iemand anders openen kan niet omdat ik de nieuwste versie niet heb, de nieuwe versie downloaden moet door in te loggen, natuurlijk heb ik geen inloggegevens van dit wat ik voor het laatst drie jaar terug ofzo gebruikt heb... Wachtwoordherstel geeft geen mail, dan maar een nieuw account, email in gebruik.... Zucht...

Ik had hoop dat toen ik het eenmaal werkende had, het beter zou worden, maar nee... Ik mis de helft van de files die ik nodig heb en daarmee wordt nog een kwart ofzo van wat ik heb ook onbruikbaar dus ik kan hoogstwaarschijnlijk alles opnieuw gaan maken...

[ bericht aangepast op 2 dec 2024 - 16:56 ]

Do it scared, but do it anyway.

Ik dacht dus in januari een midweekje Groningen aan te doen, tot in op Booking keek. Het zoume verdorie goedkoper uitkomen naar het ander eind van het continent te vliegen en daar twee weken rond te hangen 🥲

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Klaar schreef:
    Ik dacht dus in januari een midweekje Groningen aan te doen, tot in op Booking keek. Het zoume verdorie goedkoper uitkomen naar het ander eind van het continent te vliegen en daar twee weken rond te hangen 🥲

Dan heb je waarschijnlijk gekeken naar data die vallen tijdens of rond ESNS, dat is een heel groot internationaal festival / conferentie door heel de stad. Alles zit volgeboekt of heeft extreme prijzen (krul)

Frey_ > Whittaker

Whittaker schreef:
    (...)

Dan heb je waarschijnlijk gekeken naar data die vallen tijdens of rond ESNS, dat is een heel groot internationaal festival / conferentie door heel de stad. Alles zit volgeboekt of heeft extreme prijzen (krul)

Oh lmao, ja, ik had indicatief voor 1 nacht 15-16 januari ingegeven, had geen idee dat dit festival bestond. Heb voor wat later gekeken, en prijzen vallen inderdaad een heel stuk beter mee. Dankje!

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Ik wist al dat ik dit niet snel genoeg kon doen. Waarom geloofden ze me niet meteen? Minder voorzichtig doen is nog steeds een leerdoel van mij. Wel nice dat ze tot nu toe nog meer in mijzelf geloven dan ik doe, ander leerdoel voor mijzelf. xD
    Ondertussen wacht ik nog op een mail met feedback over gisteren. Blijft spannend..

[ bericht aangepast op 3 dec 2024 - 15:51 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Zo overprikkeld van deze dienst 🥲

love me until I love myself

Wtf just happend in South Korea???

Wat een stom kut einde van de boekenserie Gone zeg. Had al moeite met de laatste drie boeken om er door te komen en dan is t zo'n kut einde

Change is for weirdos ~ Niall Horan