• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

[ bericht aangepast op 18 nov 2024 - 21:14 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Eindelijk weer een keer lang genoeg geslapen dat ik niet meteen moe wakker werd ^^

Do it scared, but do it anyway.

Oh wauw this hangover is crazy

Love is the message

Iedere keer als ik op vacatures in Noord-Nederland zoek voel ik mijn hart in mijn schoenen zakken :')

Mando -> Zoya

Nobody cares, go bother someone else

Don't walk. Run, you sheep, run.

goh, if those aren't the consequences of my own overly optimistic goals :W

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Eigenlijk moet ik er gewoon om lachen.

Omnia mutantur, nihil interit

Ergens wel funny dat defying gravity nu erg herkenbaar voelt. Al hoop ik dat ze er niet al te veel pop van gemaakt hebben, maar we zullen zien volgende week!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Fijn, bedenk me net dat het functioneringsgesprek zo is.. Ergens wel fijn dat ik mezelf er eerder niet druk om kon maken. Maar nu geeft het wel anxiety, natuurlijk. En dan ook nog na zo'n slechte nacht.

Edit: en nu wil mijn leidinggevende ineens op een ander tijdstip het gesprek hebben. En ze zegt geen tijdstip, alleen maar van ''we zien wel''. Eh, nee. Daar kan ik niet mee dealen. Houd je gewoon aan je afspraak of noem een duidelijk ander tijdstip. Dit frustreert me zo erg!!!

[ bericht aangepast op 25 nov 2024 - 10:16 ]

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Zucht... De wens om gewoon te kunnen schrijven en creatief te zijn in plaats van te werken aan m'n thesis, maar tegelijk wetende dat ik alleen maar lekker creatief kan zijn als ik aan het procrastinaten ben en eigenlijk aan andere dingen moet denken...

Do it scared, but do it anyway.

Moet vandaag een presentatie geven. En morgen ook. Ik zou me het liefst gaan verstoppen nu. :(

Maar tegelijkertijd ben ik dan ook weer zo extra dat ik heel mijn outfit heb afgestemd op het onderwerp en de vormgeving van de presentatie van vandaag. (krul)

I've looked worse, believe me.

Lupinus schreef:
    Moet vandaag een presentatie geven. En morgen ook. Ik zou me het liefst gaan verstoppen nu. :(

Maar tegelijkertijd ben ik dan ook weer zo extra dat ik heel mijn outfit heb afgestemd op het onderwerp en de vormgeving van de presentatie van vandaag. (krul)

You got this!! Ik had er vanmorgen ook een en het ging goed, terwijl ik er ook tegenop zag.

Is die van morgen dezelfde?

Omnia mutantur, nihil interit

catastrofe schreef:
    (...)

You got this!! Ik had er vanmorgen ook een en het ging goed, terwijl ik er ook tegenop zag.

Is die van morgen dezelfde?

Thanks voor je aanmoediging! En wat fijn dat jouw presentatie goed ging!!

Nee, het zijn twee verschillende presentaties over totaal verschillende onderwerpen dus dat maakt het nog net wat verschrikkelijker. ;) Gelukkig zijn ze wel allebei vrij kort en inhoudelijk eigenlijk totaal niet zwaar, dus dat valt dan nog mee. Zie vooral ook op tegen het luisteren/kijken naar nog tien presentaties van anderen. :X

[ bericht aangepast op 25 nov 2024 - 12:24 ]

I've looked worse, believe me.

nooh, forgot to claim a outfit reward met twitch drops. Stupid chaos in mezelf de laatste tijd. Al hoop ik dat het na dit besluit eindelijk wat rustiger gaat worden. Hoe verdrietig dit ook is

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Dit Google Translate-powered gesprek met de medewerker van de shisha lounge was echt even welkom (':
    3+ weken amper face-to-face sociaal contact hebben is rough. Het was echt fijn om even te kunnen bonden over One Piece, Monster Hunter en de Yakuza games ;-;

Caution first, always.

Die stem in je hoofd kan zo vermoeiend zijn

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain