• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

[ bericht aangepast op 18 nov 2024 - 21:14 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

ik heb echt letterlijk nul komma nul energie, het voelt alsof het energie kost om geen energie te hebben

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Rosfield schreef:
    Natuurlijk heeft deze trein vertraging :W

Oi, mijn wederhelft haha :Y)

--

Me: ik heb geen jetlag
    Also me: gaat om 16:00 een 'dutje' doen zonder wekker, wordt pas wakker om 2:30

Caution first, always.

Ik ga niet zo goed op dingen moeten doen en onrustig daarvoor zijn terwijl m'n vriend niet thuis is, dus tijd voor een to-do lijst in de hoop dat dit me wat rust geeft.

mehh het wil maar niet lukken and i am annoyed

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

wat een dag!! verhuizen kost energie, holy shit
    maar wel heel happy <3

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

De kerstman-intocht gezien (hij kwam aan op een gondola en had vuurwerk), de stad is nu verlicht met lichtjes overal, korte dnd campaign afgerond en verjaardagsdingen gepland! Vandaag was wel geslaagd ^^

Do it scared, but do it anyway.

Ugh, maandag begint nu al kut. Heb al een uur reistijd omdat ik een klant ver weg heb (why, should have complained), en dan is m'n trein ook nog eens vertraagd waardoor ik de bus mis en ik te laat ga komen 🥲.

werk werk werk werk werk 🏃🏻‍♀️‍➡️

Tijd voor koffie.

Moemoemoemoemoe

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    Moemoemoemoemoe

+1

Dramatic

I FUCKING DID IT

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Straks het gesprek. Aah, zo zenuwachtig! Hopelijk gaat het goed.
    En als ik nou mijn bed uit kan komen kan ik me nog rustig douchen etc voor ik vertrek..

[ bericht aangepast op 2 dec 2024 - 10:50 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Oke, files van iemand anders openen kan niet omdat ik de nieuwste versie niet heb, de nieuwe versie downloaden moet door in te loggen, natuurlijk heb ik geen inloggegevens van dit wat ik voor het laatst drie jaar terug ofzo gebruikt heb... Wachtwoordherstel geeft geen mail, dan maar een nieuw account, email in gebruik.... Zucht...

Do it scared, but do it anyway.

Oh god, volgens mij was het afhaaleten van gisteren niet helemaal... goed. Nu heeft mijn buik een mening, en ik heb net de restjes als lunch op. For fucks sake please don't let it be food poisoning (cat)

Frey_ > Whittaker

Renna schreef:
    (...)
    +1

+2

Godzijdank dat ik een relatief rustige week heb.