• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

[ bericht aangepast op 18 nov 2024 - 21:14 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

De ultieme 9 tot 9 uni woensdag strikes again

maybe I could save you from your sins

Catmint schreef:
    Er zit zo'n grote vieze zwarte spin in ons kantoor op het gordijntje bij m'n collega... Ik ga janken, waarom moet dit????

Nadat mijn collega het nodig vond het ding tegen het raam te spiezen met zijn pen, het naar beneden pleurde en daar lag te spartelen, was hij het ineens kwijt. Bleek de spin gelukkig toch nog in dat gootje bij het raam te zitten, en dacht dat deo een goed idee was om te vergassen. Hielp niet, dus heb in het kantoor hiernaast maar lief gevraagd of iemand dat ding weg kon halen. Dus mijn kantoor is weer (visueel) spinvrij!

Het verhaal van de dag jongens.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Cratos schreef:
    (...)
    Meid....... 🤐

Het was wel gewoon weer fun gisteren though, wat ik gemist heb. En ik ben niet iemand die zomaar een goede vriendschap af kan breken.
    Al zie ik ook in dat het niet allemaal compleet goed gaat, maar ik heb voor mezelf gezegd dat ik het vanaf nu meteen ga zeggen als er nog iets like it gebeurt. Dus dit is wel echt de laatste kans die ik hem ga geven wat zijn gedrag betreft.
    --
    Mijn mail is verstuurd, spannend! Het is geen theater, maar een mooi alternatief. En toevallig ben ik sinds ongeveer een week op ballet YouTube beland, past er goed bij. xD

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Ik kan wel wennen aan al die extra zonuren en warmte, al is m'n herfst/winter/kerst gevoel wel echt compleet afwezig ^^"

Do it scared, but do it anyway.

gods ik ben zo moe

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Phlegethon schreef:
    (...)
    Het was wel gewoon weer fun gisteren though, wat ik gemist heb. En ik ben niet iemand die zomaar een goede vriendschap af kan breken.
    Al zie ik ook in dat het niet allemaal compleet goed gaat, maar ik heb voor mezelf gezegd dat ik het vanaf nu meteen ga zeggen als er nog iets like it gebeurt. Dus dit is wel echt de laatste kans die ik hem ga geven wat zijn gedrag betreft.

Toch grappig dat je meteen begrijpt wat ik bedoel, haha. Heb je het gesprek wel gehad dan?

Don't walk. Run, you sheep, run.

Sommige directe collega's willen ALLES in Teams zetten en omfg ik vind dat zo irritant ;-;

Protect the people.

Cratos schreef:
    (...)
    Toch grappig dat je meteen begrijpt wat ik bedoel, haha. Heb je het gesprek wel gehad dan?

Dat zegt misschien ook al wat.. Maar we hebben het gisterenavond besproken, dus ik heb eindelijk het gesprek gehad ja. Wat zo mis ging was een wisselwerking en opstapeling van (mis)communicatie vanuit ons beiden. Dus het deze kans nog geven voelt wel zo fair.
    In elk geval bedankt voor het reageren en meedenken. Al de reacties hier hebben meegeholpen met me laten inzien dat ik mijn grenzen echt moet bewaken in deze vriendschap, en dat is hoe dan ook waardevol!

--

Volgende week op afspraak bij een mogelijke werkplek voor volgend jaar. AAH!

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Hoorcollege van een notaris en gosh
    saaiste wat ik ooit heb meegemaakt

maybe I could save you from your sins

Vandaag heb ik dus eindelijk alle lesmaterialen binnengekregen van mijn opleiding! Het advies is om alvast 6 tot 8 uur aan voorbereiding te hebben gedaan voor de eerste les, en vandaag heb ik er al twee uur aan besteed en het eerste hoofdstuk doorgenomen. Het is erg interessant. Ik lijk de stof nu al goed te begrijpen, al is dit pas het eerste hoofdstuk, dus ik wil nog voorzichtig zijn met conclusies.
    Bij de oefenopgave had ik maar een klein foutje gemaakt, dat geeft wel al vertrouwen!

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ik ben het toppunt van klunzigheid vandaag. Laat echt álles vallen. :D
    Van cd's op het werk waar het doosje zo van uit elkaar knalt, tot aardappels die één voor één uit mijn handen floepen tijdens het schillen.
    Lekker bezig, meid...

[ bericht aangepast op 27 nov 2024 - 18:12 ]

I've looked worse, believe me.

Spannendddd maar somehow doe ik het gewoon :Y)

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Vrijdag met een vriend naar een event bij de gamestore én 's avonds dnd ^^

Do it scared, but do it anyway.

Ik weet niet meer zo goed wat nou verstandig is en wat niet. Alle zorgverleners geven andere adviezen - en zij zouden dan ook nog eens de experts zijn. Laat staan de adviezen die ik van leken krijg 😅

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Dan heb je al een beroerde nacht gehad waardoor je al de hele ochtend wat wiebelig op je benen staat, moet je ook nog eens staan in een volle, warme metro waardoor je al enigszins gestrest raakt en al een beetje licht wordt in je hoofd, en dan valt er ook nog daadwerkelijk iemand flauw waardoor je nog wat meer in de paniek schiet.

Ik moet dat mezelf ook niet aandoen, elke keer als het ergens een beetje druk is of als ik even moet staan, meteen bang worden dat ik van mijn stokje ga. Moet echt eens rustig blijven ademen.

I've looked worse, believe me.