Phlegethon schreef:
En we weten wat het probleem was/is. Na twee maanden, whoo..
Toch best shit dat een van mijn insecurities (waar ik nu natuurlijk meer mee bezig ga zijn, want het is iets wat bij indrukken van je ook tegen kan werken. En ik werk er regelmatig wel aan, maar het schiet er wel eens bij in. Edit: en nu vraag ik me af wat anderen er ooit van gemerkt hebben natuurlijk, goodbye sleep..) hiervoor gezorgd heeft en dat het misschien niet op te lossen is. Al weet ik zelf nog steeds niet of ik wel verder kan met hoe hij dingen processed. Want het wachten tot hij er over kan praten en hoe hij in de tussentijd doet is killing voor mij.
Het antwoord is duidelijk een nee. Hoe verdrietig dit ook is. Hij verwacht begrip van mij maar geeft het niet meer terug. En als ik vraag om snel af te spreken en leg uit waarom, krijg ik enkel "I'll let you know" als antwoord. Dat liet iets knappen in me..
"Like a comet pulled from orbit. As it passes a sun."
Edit: en now I over explain myself at work. Try to let this go, Anne.
In positive news: 6 december ga ik eindelijk weer naar Frozen toe!! (Ik mis het, maar het is normaal gezien te duur om te vaak te gaan helaas. Dus ik was op een sale aan het wachten.)
[ bericht aangepast op 22 nov 2024 - 19:54 ]
If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn