• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

[ bericht aangepast op 18 nov 2024 - 21:14 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Ik mis schrijven, maar ik heb zo weinig tijd :c

I swear I love him to death, I'm just a little sad I never got to explore the queer side :c

Frey_ > Whittaker

In bed gaan liggen voordat ik klaar was met asked wat ik nog moest doen was een slecht idee...

Do it scared, but do it anyway.

Medelijden met de paar vriendinnen die hele treinepistels van mij ontvangen nu

Omnia mutantur, nihil interit

Phlegethon schreef:
    En we weten wat het probleem was/is. Na twee maanden, whoo..
    Toch best shit dat een van mijn insecurities (waar ik nu natuurlijk meer mee bezig ga zijn, want het is iets wat bij indrukken van je ook tegen kan werken. En ik werk er regelmatig wel aan, maar het schiet er wel eens bij in. Edit: en nu vraag ik me af wat anderen er ooit van gemerkt hebben natuurlijk, goodbye sleep..) hiervoor gezorgd heeft en dat het misschien niet op te lossen is. Al weet ik zelf nog steeds niet of ik wel verder kan met hoe hij dingen processed. Want het wachten tot hij er over kan praten en hoe hij in de tussentijd doet is killing voor mij.

Het antwoord is duidelijk een nee. Hoe verdrietig dit ook is. Hij verwacht begrip van mij maar geeft het niet meer terug. En als ik vraag om snel af te spreken en leg uit waarom, krijg ik enkel "I'll let you know" als antwoord. Dat liet iets knappen in me..
    "Like a comet pulled from orbit. As it passes a sun."
    Edit: en now I over explain myself at work. Try to let this go, Anne.

In positive news: 6 december ga ik eindelijk weer naar Frozen toe!! (Ik mis het, maar het is normaal gezien te duur om te vaak te gaan helaas. Dus ik was op een sale aan het wachten.)

[ bericht aangepast op 22 nov 2024 - 19:54 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

HAHA ik was op zoek naar mijn eigen comment op een oude forumpagina en ik herkende mezelf niet :') New username who dis

Frey_ > Whittaker

M'n ouders komen langs, verwachten dat ik alles plan en regel wat betreft wat we gaan doen etc. maar communiceren vervolgens nauwelijks met hoe laat ze hier gaan zijn en wat ze doen etc... Helemaal prima dat ik het moet regelen en bedenken, want ik woon hier ondertussen drie maanden dus op zich logisch, maar hou me dan op z'n minst even op te hoogte wat betreft tijden en planning gezien ik een hekel heb aan tijdsgebonden afspraken (ze zitten in een auto en rijden er een bepaalde tijd over) zonder duidelijkheid. Nu heb ik namelijk geen idee of ik zelf nog wat kan doen of niet...

Edit: ik heb ze gevonden, digibeet als ze zijn hadden ze alle instructies voor het appartement gemist...

[ bericht aangepast op 22 nov 2024 - 20:34 ]

Do it scared, but do it anyway.

... done? :D Nu alleen nog 1000 woorden tikken en ik mag écht helemaal tevreden zijn over de voortgang van vandaag.

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

This is called: eloquently disagreeing with each other, and i'm having a grand old time.
    usually i'm typing my comments in a much more informal style, but you're a new co-writer, which requires more neat phrasing to make sure i don't sound like a bitch when i turn down all your suggestions. which makes it very fun when you then respond in kind and now i feel like i'm missing a pipe and a monocle as we're discussing whether that word should be in italics or not :W

Vandaag woon ik precies een jaar op mezelf in mijn eigen studiootje, en ik moet zeggen dat ik toch wel trots ben dat ik al die tijd nog niet ben omgekomen van de honger en dat ik nog niet van mijn stokje ben gegaan door een ontmoeting met een spin. (Y)

"Finally the flesh reflects the madness within."

Hoe lang gaat dit nog duren..? Ik wil weer een prettig leven leiden...

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Verhuizen is duur... maar dan heb ik straks wel een mooi appartement <3

Also, voelde me wel erg een lijkenpikker bij de blokker :')

[ bericht aangepast op 23 nov 2024 - 19:31 ]

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

hoofdpijn :c

Het is echt enorm zielig dat de owners van dit ratje zo'n pijn en last laten doorgaan (na een tumor-operatie) en dan vervolgens 2,5 maand weggaan naar fucking Afrika... I've got no words for it.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik heb zin om een of ander romantisch kostuumdrama te kijken.

Omnia mutantur, nihil interit