• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

[ bericht aangepast op 18 nov 2024 - 21:14 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Denken dat je van 09:00 tot 17:00 moet werken en dan ineens tot 20:30 moeten is grote sip :c

[ bericht aangepast op 25 nov 2024 - 16:48 ]

Frey_ > Whittaker

Hnnngg, waarom gaat dit zo moooeeilijk

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Niet ik die weer overdenkt over deze vertaling, maar ik heb maar zo min mogelijk van de eerste vertaling ge-edit.
    En ik heb toch gezegd om het weer op te willen bouwen zo lang als er wat aangepast wordt, maar ik ben nog steeds erg bang dat hij dit niet kan. Dus ik weet niet echt of dit een slimme keuze was.. Ik voelde me vrijdag zekerder van mijn zaak, en dat is een slecht teken I guess..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Toch altijd wel empowering als je meer klus-skills hebt dan je dacht. Ik heb de wc gewoon gefixt nadat ik eenmaal doorhad hoe het werkte ^^

Do it scared, but do it anyway.

Lang leve de bureaucratie.

Also, ik moet leren om niet *voor vijf minuutjes* in de zetel te gaan zitten. We weten allemaal dat ik er dan niet meer uitkom.(cat)

[ bericht aangepast op 26 nov 2024 - 18:59 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Eerste meubel in elkaar gezet! Het is slechts een stoel, maar toch

maar zuslief heeft nu drie stoelen én een tafel die uitschuifbaar is <3

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Beetje klaar met de adviezen van mensen die er niks van snappen maar toch denken te helpen zodat ze zich zelf beter gaan voelen. "Positief denken" is niet de oplossing van een burnout. Was het maar zo simpel.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Huilbui. Bah.

Omnia mutantur, nihil interit

Ik weet weer waarom ik niet graag online bestel. Zo teleurstellend wanneer de vorm net anders is dan op de afbeeldingen zichtbaar is. Ik kan niet viool spelen in deze flapmouwen 🥲

and i oop--
    and then my series got GAY and i'm so fucking here for it

update: it was very fricking cute and i rewatched it four times.

[ bericht aangepast op 26 nov 2024 - 23:07 ]

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Ik kreeg een aanbod om in Ziggo Dome en Ahoy in de Green Room te komen werken, maar de tourmanager die het aanbood was nu al zo hard tegen mijn grenzen aan het duwen dat ik toch nee heb gezegd. Everything for the mental health :') goddamnit

-

ProngsPotter schreef:
    and i oop--
    and then my series got GAY and i'm so fucking here for it

update: it was very fricking cute and i rewatched it four times.

I need more gay in my life pls tell me which series

[ bericht aangepast op 27 nov 2024 - 0:13 ]

Frey_ > Whittaker