• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

[ bericht aangepast op 18 nov 2024 - 21:14 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Frozen stage tech is nog steeds awesome! Hopelijk heb ik snel reactie van de plek waar ik bij langs ging.

En waarom blijft deze guy zo off reageren? Echt, het ene moment gaan we chill samen. Het andere moment reageert hij amper. Misschien is het toch echt tijd voor iets nieuws..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

M'n psycholoog gaat weg en nu wilde ik als afscheidscadeautje een boekenbon geven.

Maar mag dat überhaupt? Wat zijn daar de regels voor? Wat is het maximumbedrag? Ik bedoel, boeken zijn duur tegenwoordig, is het raar om €20,- te geven? Of mag ze dat dan niet aannemen?

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Derks schreef:
    M'n psycholoog gaat weg en nu wilde ik als afscheidscadeautje een boekenbon geven.

Maar mag dat überhaupt? Wat zijn daar de regels voor? Wat is het maximumbedrag? Ik bedoel, boeken zijn duur tegenwoordig, is het raar om €20,- te geven? Of mag ze dat dan niet aannemen?

Ik heb laatst groepstherapie afgesloten en wij (deelnemers) hadden voor allebei de psychologen een bos bloemen van ongeveer €20,- gekocht en een lief kaartje erbij geschreven. Vonden ze ontzettend tof en deden ze totaal niet moeilijk over!

Geen idee wat de officiële regels zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat jouw psycholoog een bedankje zou weigeren. Is voor jou natuurlijk ook een stukje verwerking en afscheid nemen. Ik zou het gewoon doen! <3

Dramatic

Note to self: een concert spelen met een lichte kater en alleen ontbijt op is niet het beste idee.

[ bericht aangepast op 7 dec 2024 - 14:58 ]

Ooo my gosh.. Iemand moet me eraan herinneren om nooit meer met mijn extraverte schoonmoeder naar een winterfair te gaan.
    Ze is een schat van een mens, maar we kwamen geen steek verder. Iedere paar meter kwam ze een bekende tegen of maakte ze gewoon een praatje. We hebben daar uren gelopen. Ik was helemaal bezweet, had knallende koppijn, mijn social battery stond in de min en ik dodelijk overprikkeld. En ze moest mij natuurlijk aan iedereen daar voorstellen. :’)
    En nee, ik kan nu al geen kerstmuziek meer horen.
    Maar goed, zij had een fijne ochtend en middag en daar ben ik blij mee.
    Zelf heb ik een nap genomen de rest van de dag waaruit ik nu pas ontwaakt ben :’).

[ bericht aangepast op 7 dec 2024 - 17:53 ]

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Ugh. Ik was vergeten hoelang het duurde om bg 3 te downloaden en nu kunnen we het helaas nog niet spelen samen. Erg jammer!
    Al vrees ik wel voor dat hij upset gaat zijn omdat ik geen internetkabel weet te vinden. Ja, ik had hier over na moeten denken, maar ik maak ook fouten. Er zit geen slechte bedoeling achter! En hij had ook vannacht al kunnen reageren op mijn berichtje met waar ik was en minder snappy kunnen zijn toen ik bij de voicecall donderdag erg moe was. Dus voor iemand die niet veel van nivea'en houdt, doet hij dat best vaak..

Renna schreef:
    (...)
    Ik heb laatst groepstherapie afgesloten en wij (deelnemers) hadden voor allebei de psychologen een bos bloemen van ongeveer €20,- gekocht en een lief kaartje erbij geschreven. Vonden ze ontzettend tof en deden ze totaal niet moeilijk over!

Geen idee wat de officiële regels zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat jouw psycholoog een bedankje zou weigeren. Is voor jou natuurlijk ook een stukje verwerking en afscheid nemen. Ik zou het gewoon doen! <3

Aaaah, wat super lief dat jullie een bos bloemen gaven! Tof dat het gelukt is om zoiets te coördineren! Super lief met zo'n kaartje erbij. Maar dan komt het wel van meerdere mensen zegmaar, dus is het over het algemeen per persoon acceptabel om te accepteren denk ik.

Mja ik zat dus ook rond te zoeken en zag allerlei Reddit-topics etc met dat geld of cadeaubonnen echt een absolute no-go is, dat ze dat niet mogen aannemen zegmaar.

De vorige gaf ik bij z'n afscheid een zak van z'n favoriete drop en 'n boek van mezelf omdat hij dat heel graag wilde.
    Maar van deze weet ik niet zo heel veel, behalve dat ze lezen fantastisch vindt. Dus ik 'knutsel' al wel een boekje met daarin boekaanbevelingen, en wilde dan op de laatste pagina een boekenbon plakken zegmaar. Zodat ze zelf wat kan uitzoeken.

Alleen lees ik dus dat zoiets dan een no-go is en ik wil liever niet iets geven wat tegen de regels of tegen de beroepscode is...
    Dus misschien dat ik even bij de Bruna kijk voor leuke magnetische boekenleggers bijv. en er dan een chocoladereep o.i.d. bij doe? Idk wat leuk en wat normaal is hahaha. Maar een boekenbon voelt dus als iets wat niet zou mogen

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Woeeeh heb zo'n leuke dag gehad! Ben naar de Intratuin in Halsteren geweest voor de kerstshow in Harry Potter thema en heb me er even helemaal uitgeleefd met een heuse fotoshoot 😅 en gek genoeg is er een hele hoop van mijn geld op magische wijze verdwenen in the Wonderful Store (een Disney en Harry Potter winkel) die onderdeel is van deze Intratuin... :X

"Finally the flesh reflects the madness within."

Waarom dacht ik dat het een goed idee was om een sollicitatiegesprek te doen in de drukste periode van het jaar? Ik ben zo gestrest als iets, omdat m'n hele week naar de vaantjes is en ik volgende week letterlijk 3 dagen achter elkaar dokter/tandarts afspraken heb staan ook. En ik twijfel onnoemelijk hard of ik überhaupt goed doe aan een sollicitatie ergens anders om te zien wat dat is.

Waarom is het leven zo moeilijk?

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
    Waarom dacht ik dat het een goed idee was om een sollicitatiegesprek te doen in de drukste periode van het jaar? Ik ben zo gestrest als iets, omdat m'n hele week naar de vaantjes is en ik volgende week letterlijk 3 dagen achter elkaar dokter/tandarts afspraken heb staan ook. En ik twijfel onnoemelijk hard of ik überhaupt goed doe aan een sollicitatie ergens anders om te zien wat dat is.

Waarom is het leven zo moeilijk?

Sollicitatiegesprek is twee kanten op, hè. 😘 Zij kijken of jij geschikt bent, maar jij kijkt ook of de functie en organisatie iets voor jou is. Als dat niks is, kun jij ook gewoon nee zeggen ;) Misschien haalt dat de druk en zenuwen er ook een beetje af. Succes met alles!!

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Caverna schreef:
    (...)

Sollicitatiegesprek is twee kanten op, hè. 😘 Zij kijken of jij geschikt bent, maar jij kijkt ook of de functie en organisatie iets voor jou is. Als dat niks is, kun jij ook gewoon nee zeggen ;) Misschien haalt dat de druk en zenuwen er ook een beetje af. Succes met alles!!

Ik weet het, m'n psycholoog noemde het ook onderzoeken naar wat ik wil, maar doordat ik niet weet wat ik nou wil in een functie vind ik het juist enger. Wat als ik het nu niks vind en het dus niet doe en daar spijt van krijg? Of als ik het wel doe, maar het niks blijkt te zijn? En wil ik überhaupt wel proces engineering blijven doen? Een groot deel van m'n collega's nu zeggen ook dat ik meer in de productie thuis hoorde en daar beter op m'n plek zat als nu, dus is dat bij een andere fabriek niet ook zo dan?

Er zijn heel veel vragen en ik heb niet zoveel antwoorden voor mezelf eigenlijk of enig idee welke kant ik op moet gaan... Is muoy difficult eigenlijk, dus ja, we be dumping it here dan maar om het weg te schrijven. Thanks voor de positieve vibes iig!

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Sommige dingen gaan nooit veranderen.:')

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Vanavond een leuk evenementje bij Beeld & Geluid, heb er zin in! Ben wel echt onwijs moe, dus heb net even een powernapje gedaan op de bank. Zo even wat eten en dan richting Hilversum!

"Finally the flesh reflects the madness within."

Ik ben stiekem nog steeds heel blij dat mijn bril geen honderd(en) euro(s) kostte en ik dus niet extreem voorzichtig hoef te zijn omdat ie nu eenmaal erg duur was.

Do it scared, but do it anyway.

Wat moet ik met 'Geen idee', leuk lootje dit xD

Waarom blijf ik ergens een nee voelen bij deze vriendschap nu? Ook bij bg spelen gisteren. Het is toch wel wat hij wilt doen eerst, en ik merk dat ik voel dat ik wat me-time mis in plaats van dat het de hele tijd gezellig is... I don't like this /:
    Still waiting for the mail from a potential internship option in the meantime as well..