• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

[ bericht aangepast op 18 nov 2024 - 21:14 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Iemand zin in een potje Weerwolven van Wakkerdam? 😺

[ bericht aangepast op 4 dec 2024 - 23:00 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Misschien iets te enthousiast op marktplaats. Sorry verkoper.

ik ben wel weer in mijn wicked phase nu. Al was ik niet superfan van some vocals en vind ik de musicalversies van de meeste nummers beter.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Dit jaar geen Q Kerstswap? (huil)

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Ben zo klaar met deze mensen.

[ bericht aangepast op 5 dec 2024 - 11:43 ]

"Finally the flesh reflects the madness within."

Pfoeh, alleen met het ov reizen in het buitenland als je enige tijdsdruk hebt voor een vlucht is me toch altijd net wat stressvol...

Do it scared, but do it anyway.

Ik vraag mij af of medicatie misschien zou kunnen helpen met schrijven. Ik heb denk ik zo'n 250 onafgemaakte verhalen. Veel hopeloze eindjes, maar ook ontzettend uitgewerkte en goed opgezette verhalen. Nog nooit in mijn leven heb ik iets af kunnen schrijven, en dan zegt dat gemene stemmetje weer 'waarom zou je, je maakt het toch nooit af', en dan valt die rush om te schrijven in een put van schaamte. (cat)

Mijn ADHD heeft nu een hyperfixatie crush op Jodie Whittaker en ik wil het uit mijn systeem kunnen schrijven aaa

[ bericht aangepast op 5 dec 2024 - 15:49 ]

Frey_ > Whittaker

Wow - Bob Bryar is overleden? .-.

Caution first, always.

Oke ik vlieg zoveel liever alleen dan met het hele gezin van m'n schoonfamilie. Dit voelt zo chaotisch....

Do it scared, but do it anyway.

Hoezo moet er nou zo vaak een storm zijn...

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Het weekend kan voor mij niet snel genoeg komen. Na een rot dag gisteren heb ik nog maar weinig arbeidsvitamines over.
    Wel heb ik het tweede hoofdstuk voor de eerste lesdag volgende week kunnen doornemen. Dat begrijp ik nu ook al wel grotendeels. En ik had nooit gedacht dat ik ooit goed zou worden in boekhouden en cijfertjes.. En dat ik het ook leuk zou vinden! Hoe gek kan het leven verlopen.

Trigger warning ED

Deze dagen gaat het iets minder vanwege al dat lekkers rondom Sinterklaas en dat helpt ook niet mee. Het ging ruim een jaar erg goed, ik was op een gezonde manier afgevallen maar de laatste tijd val ik toch terug in oude gewoonten. En ik merk het aan mijn lijf en gezicht. Opgezette buik, onrustige huid.. It sucks so hard.

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Debbaut schreef:
    Ik wil een auto met privéchauffeur. :c

You and me both

[ heaven knows ]

6 december 2024. 15:25 uur.

Sky Radio staat aan op de redactie en draait Last Christmas van Wham!

Ik heb #Whamageddon2024 gefaald.

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Mijn serie is af ):<

[ bericht aangepast op 6 dec 2024 - 22:37 ]

Tijd voor koffie.

Derks schreef:

6 december 2024. 15:25 uur.

Sky Radio staat aan op de redactie en draait Last Christmas van Wham!

Ik heb #Whamageddon2024 gefaald.

Ah joh je hebt het langer volgehouden dan ik, ik was 1 december al gesneuveld vanwege TikTok 😂

Dramatic

Renna schreef:
    (...)
    Ah joh je hebt het langer volgehouden dan ik, ik was 1 december al gesneuveld vanwege TikTok 😂

Thank god it's christmas er is iemand sneller af dan ik hahaha.
    Maar goed, als ik vanmiddag niet al was afgeweest, was dat vanavond gebeurd dankzij de f*cking Albert Heijn :((