• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

[ bericht aangepast op 18 nov 2024 - 21:14 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Phlegethon schreef:
    (...)
    Ik ben bewust vaag, om het wat anoniem te houden, maar door zijn werk heeft hij meer kennis dan gemiddeld over wat er in de wereld gebeurt. En ik heb zijn uitleg naar mij toe samengevat hier, omdat het voor mijn anxiety wat geholpen heeft. Dus wellicht helpt het anderen ook!

Het heeft mij wel iets geholpen, dankjewel. Al vraag ik me überhaupt al af waar die "dreiging" vandaan komt? (En dat zeg ik dus als iemand die het nieuws niet volgt.)

[ heaven knows ]

Cratos schreef:
    (...)
    Okè, maar ik ga niet direct dingen aannemen van iemand. Iedereen kan maar wat zeggen namelijk. (Het is lief dat je Q probeer gerust te stellen tho.) Ik hoef ook geen expliciete dingen als wat zijn naam is of waar Anonieme Hij woont. 😂 Ik vraag enkel voor de beredenering of wat meer duidelijkheid.

De beredenering is toch dat diegene zegt, dat dit wordt geroepen, omdat ze meer geld naar defensie willen?

Iedereen kan idd maar wat zeggen, dus je moet dat niet zomaar aannemen natuurlijk. Ben dat met je eens haha, maar snap niet helemaal wat je wilt dat ze nog meer uitlegt.

[ bericht aangepast op 15 dec 2024 - 16:33 ]

love me until I love myself

Cratos schreef:
    (...)
    Okè, maar ik ga niet direct dingen aannemen van iemand. Iedereen kan maar wat zeggen namelijk. (Het is lief dat je Q probeer gerust te stellen tho.) Ik hoef ook geen expliciete dingen als wat zijn naam is of waar Anonieme Hij woont. 😂 Ik vraag enkel voor de beredenering of wat meer duidelijkheid.

Dat snap ik ook hoor! Het is goed om kritisch te zijn over waar informatie vandaan komt.
    Ik zou het niet zomaar zeggen, maar ik deel liever niet het werk van anderen online op een open forum. Zeker niet als het iets specifieks is. Dus ik kan het helaas niet veel duidelijker maken in dit topic.

Qua beredenering kan ik er ook weinig aan toevoegen inderdaad.^
    Edit: tenminste, zonder in details te treden die linken naar zijn werk toe. Zien dat anderen ook interesse hebben in diepgang wat de redenaties betreft is mooi trouwens, I like that!

[ bericht aangepast op 15 dec 2024 - 17:45 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

lustforlife schreef:
    (...)
    De beredenering is toch dat diegene zegt, dat dit wordt geroepen, omdat ze meer geld naar defensie willen?

Iedereen kan idd maar wat zeggen, dus je moet dat niet zomaar aannemen natuurlijk. Ben dat met je eens haha, maar snap niet helemaal wat je wilt dat ze nog meer uitlegt.

Nou, like I said, ik vraag voor de beredenering (iets meer concreets) waarom dat zo zou zijn. Is het gewoon een gedachtegang? Wat maakt het meer een feit dan gewoon een mening. De concrete redenen van deze gevolgtrekking. Cuz at this point, iedereen kan het zeggen, dat maakt het nog niet waar. (Niet dat ik perse geloof dat er een oorlog komt of wat Rutte zegt dat waar is e.d. staat los ervan)

[ bericht aangepast op 15 dec 2024 - 17:29 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Phlegethon schreef:
    (...)
    Dat snap ik ook hoor! Het is goed om kritisch te zijn over waar informatie vandaan komt.
    Ik zou het niet zomaar zeggen, maar ik deel liever niet het werk van anderen online op een open forum. Zeker niet als het iets specifieks is. Dus ik kan het helaas niet veel duidelijker maken in dit topic.

Qua beredenering kan ik er ook weinig aan toevoegen inderdaad. ^

Ik vraag geen informatie over de persoon. Ik respecteer ieders privacy en daar ben ik ook totaal niet benieuwd naar, haha. 😉 Wil even duidelijk maken dat ik geen aanval op je doe of dergelijke, misschien dat het zo overkomt, maar ik ben gewoon (zoals je mooi verwoord) kritisch over wat mensen wellicht voor informatie geven. En dat ik niet alles direct geloof. Daarnaast ben ik altijd geïnteresseerd in de wat diepere gedachtegang van een persoon (:
    Jammer voor geen beredenering van wat er gezegd is, maar het is wat het is toch. Fijne avond (:

Don't walk. Run, you sheep, run.

@iedereen hier basically, nee, 'wartime mindset' is niet hetzelfde als 'bereid je voor op oorlog, want die komt er'. Het is politicsspeak voor 'meet je als samenleving een houding aan waar niets wat xyz doet als een verassing komt en wees klaar mocht er zich iets voordoen, want die kans is nu groter dan X jaren geleden'. Wat in dit geval inderdaad vooral betekent 'bewapen jezelf' en 'spendeer in defensie' ... een nogal logische uitspraak voor de Secretaris Generaal van de NAVO.

Hoe die man waarover Phlegeton het heeft dat weet (en hoe ik dat weet), tja, dat is eigenlijk gewoon politiek common sense, dat soort terminologie wordt al eeuwen gebruikt binnen het vakgebied en is maatschappelijk prevalenter geworden sinds het begin van de invasie in Oekraïene.

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Kunnen slapen in m'n eigen bed ^^
    Het was sowieso de moeite waard om door te rijden naar huis, ookal kostte dat nog anderhalf uur.

[ bericht aangepast op 16 dec 2024 - 8:58 ]

Do it scared, but do it anyway.

😔😔😔 hscgrdf tentamen

love me until I love myself

Deze week wordt zo druk. Zoveel afspraken, werken en cadeautjes inpakken nog. Is het al 2 januari? :')

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Het idee was om even naar de stad te gaan om even te kijken voor een notitieboek, vraag m'n vriend mee voor de gezelligheid. Het eindigd met een zoektocht naar een broek voor hem en lunch.

Do it scared, but do it anyway.

Net presentatie gegeven voor het afsluiten van een van mijn minorvakken... Ging niet helemaal zoals ik wilde en kwam niet geweldig uit mijn woorden (zip)

Had ook net daarvoor ontdekt dat de vlaaipunten mix die ik gekocht had, appelkruimelvlaai bevatte in plaats van puddingkruimelvlaai (terwijl er geen poedersuiker op zat, dus het zag eruit als puddingkruimel), dus ik was natuurlijk helemaal ontdaan want er zitten rozijnen in (en daar heb ik echt een halve fobie voor :()
    Zat ook al met de lift te klooien (moest van 0 naar 3 en drukte op het knopje '0' en zat me toen af te vragen waarom dat ding niet omhoog ging...)

Ja, het is zo'n dag! :D Heb ook echt overal pijn. (Volle maan en menstruatie die elke maand weer op exact hetzelfde moment vallen... Dat doet wat met een mens (cat))

Zometeen wel een leuk uitstapje, voor het eerst kijken naar het nieuwe collectiegebouw voor de platen- en cd-collectie waarmee ik aan het werk ben, dus heb daar wel veel zin in! Ze zijn het nu aan het verbouwen, dus ik ben benieuwd!

Voor degenen die het gelukt is om tot hier te lezen: excuses voor deze veel te lange uiteenzetting van mijn dag. Sorry for being completely all over the place. Maar mijn hart is wel even goed gelucht nu!

[ bericht aangepast op 16 dec 2024 - 14:31 ]

"Finally the flesh reflects the madness within."

Ik heb letterlijk vandaag slechts een examen van twee uur hoeven maken ipv werken en ik voel me nu al zo moe :C Nog een week, dan heb ik vakantie.

Nee nee nee nee nee pak alsjeblieft niet ook nog m'n vakantie af

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

In augustus onverwachts mijn hond moeten inslapen en sindsdien voel ik me niet mezelf, alsof er een deel uit me gerukt is. Ik voel me leeg, numb en schuldig tegenover de pup die ik destijds ook gehaald heb. Idk

*gasp* Ik was op zoek naar een topic van eergisteren... en hij stond al op de tweede pagina :O

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

Frey_ > Whittaker