• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

[ bericht aangepast op 18 nov 2024 - 21:14 ]

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Oke het is eindelijk officieel dat we ergens volgend jaar moeten gaan verhuizen dus dat wordt interessant ^^

Do it scared, but do it anyway.

Waarom doet alles zoveel pijn ugh ik wil niet naar een dokter maar vgm begint dit een probleem te worden (zeg ik, uiteraard, na m'n bed voor hele dagen gewoon niet uit te kunnen wegens fysieke pijn voor maanden lol)

mortui vivos docent

I miss my bad writing era wherein the vibes of my characters were just the vibes of some photoshoot of a well known model or actress with no further consideration of what their personal style looked like + like a Hogwarts background or something. And it'd have a title that's a song lyric and also has NOTHING to do with the story whatsoever. And upon reading you also know exactly that the author has an unhealthy obsession with a random book or movie because there's ALWAYS a chapter wherein this is mentioned randomly. And what kind of food their mother makes them and that they have never been in love ever they're just trying to mimic love songs. Now I take everything too seriously smh what do you MEAN you can't just use Emily Rudd on your cover in front of a black background and have the blurb be whatever song I am listening to rn why do I actually need to THINK 🙄

mortui vivos docent

Zit er eventjes doorheen.

I've looked worse, believe me.

Zo zenuwachtig voor de musicalles weer.. Hopelijk gaat het nu beter!
    En hopelijk gaat mijn gesprek maandag ook goed en vind ik mijn draai op mijn opleiding nog wat meer.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Dus omdat jij me op een afgesproken tijdstip laat zitten zonder iets te laten weten verwacht je dat ik me nu aan jou aanpas?

Hell no.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Oke mensen, jullie vergeten een heeeeel klein beetje dat dit huis super gehorig is met dat de trap voor een open verbinding zorgt tussen de woon/eetkamer+keuken en de overloop met slaapkamers....

Au au au au mijn fuking hoofd

mortui vivos docent

Zombiecore dit lol

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

gODSamme hoe ben je zo incompetent?? ik heb dit oprecht al vier keer aan je uitgelegd en ik heb het geduld en de tijd niet om voor een vijfde keer voorzichtig om je fragiele ego heen te dansen. Fuck. Off.

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Soms wil ik mensen gewoon echt wurgen. Ik snap dat zij ook niks kunnen doen aan andere mensen die hun planning omgooien waardoor ze iets moeten afzeggen, maar come on... Het kostte al moeite genoeg om dit te plannen en ik heb hier ook moeite en tijd in gestopt...

Ik wil best mee chillen met mijn collega studenten en het was in het begin chill, maar dit gaat nooit goed gevonden worden en ik kan het niet supporten. Dan maak ik er maar geen vrienden mee door weg te lopen uit het lokaal.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn | Phlegethon --> Taire

Ik kan dus al deze verschillende dingen niet tegelijk handelen ;-; Denk ik om ding A, vergeet ik B en C

Protect the people.

Wtf

Omnia mutantur, nihil interit

Zo. Moe.

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain