• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    🍂 🍄 🧡


    Light it up.

    Ik voel me nog steeds slecht over dat ik misschien iemand per ongeluk een verkeerd nummer heb gegeven. (Ik denk het niet, maar hij zou wat sturen en ik heb niets ontvangen.) Nu denkt diegene misschien dat ik een ass ben, terwijl het echt niet mijn bedoeling was.. voortaan vraag ik nummers in return om dit te voorkomen.

    En dingen lopen echt even niet goed tussen een van mijn beste vrienden en ik. /: ik heb net voorgesteld om dingen weer proberen 'normaal' te krijgen, maar hier nog geen reactie op. Fijn..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ananas frisdrank hoort gewoon geen bubbelgum nasmaak te hebben...


    Do it scared, but do it anyway.

    Even deze week doorkomen en dan weer een klein beetje ruimte om te ademen

    [ bericht aangepast op 28 okt 2024 - 10:16 ]


    love me until I love myself

    Toch maar een vriendelijke mail gestuurd met de vraag of er al iets bekend is over het huis. Het is bijna drie weken geleden en we zouden eventueel dit jaar nog de sleutel kunnen krijgen als alles doorgaat. Dus dan is het misschien niet zo gek dat ik meer wil weten.. Maar toch, ik hoop niet dat ze het vervelend vinden dat ik de mail stuurde.. Pff, wat ben ik gespannen! Als het allemaal doorgaat, wordt december nog een spannende maand voor mij. Waarin ik ook nog eens een opleiding ga volgen voor mijn werk om door te groeien. Ik heb er wel zin in, maar ik vind het ook erg spannend. Wat als ik het niet haal of iets?!

    Wel ben ik blij dat vandaag eindelijk de dag is dat ik verlost wordt van mijn beugel!!


    "She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said