• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

Light it up.

I feel like a grandma, but embroidery is fucking amazing

Light it up.

Fendyr schreef:
    I feel like a grandma, but embroidery is fucking amazing

Ahh, wat leuk dat je daarmee bezig bent! Mijn zusje is er laatst ook mee begonnen en er helemaal fan van. Ze heeft nu allemaal bloemetjes op haar broeken gemaakt en laatst zelfs een paar katjes op een trui voor een vriendin van dr haha

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

ProngsPotter schreef:
    (...)

Ahh, wat leuk dat je daarmee bezig bent! Mijn zusje is er laatst ook mee begonnen en er helemaal fan van. Ze heeft nu allemaal bloemetjes op haar broeken gemaakt en laatst zelfs een paar katjes op een trui voor een vriendin van dr haha

woaaah mega tof
    ik ben echt groot fan, luisterboek op en gaan

Light it up.

Het idee dat ze behulpzaam en goed steun bieden is een lachertje. Bullies is het enige woord wat ik voor ze heb. Het eerste wat ze in 't hoofd kregen ivm mijn verleden (+others) was mocking and bullying and straight up gossiping to/with others. Het is niets meer dan een bully-site. This ugly attitude is not very becoming

[ bericht aangepast op 30 okt 2024 - 0:33 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ugh, waarom is de queer community zo klein? Ik blijf mensen tegenkomen die ik bij voorkeur nooit meer zou willen tegenkomen. Maar ongeacht waar in België ik ben, komen ze wel ergens tevoorschijn.:'D

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Ugh. Kan ik ook een keer niet overdenken over welke shows en dingen ik in New York, Londen, etc gezien heb? Alles zien is onmogelijk en ik weet niet wanneer ik wel weer ga. Dus nu all out gaan was slim voor New York.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Niet meer gewend zo vroeg naar college te moeten 😭

love me until I love myself

Dingen waar ik geen geduld voor heb:
    - Bureaucratie
    - Incompetentie

Omnia mutantur, nihil interit

Zo'n hekel aan deze twee-weekse meetings...

Do it scared, but do it anyway.

Ik ben echt niet snel iemand die vindt dat je pragmatisch naar zaken dient te kijken, maar dit... is echt een ander niveau.

Siegmeyer schreef:
    Het idee dat ze behulpzaam en goed steun bieden is een lachertje. Bullies is het enige woord wat ik voor ze heb. Het eerste wat ze in 't hoofd kregen ivm mijn verleden (+others) was mocking and bullying and straight up gossiping to/with others. Het is niets meer dan een bully-site. This ugly attitude is not very becoming

(H)(H)(H)

[ heaven knows ]

Phlegethon schreef:
    Ugh. Kan ik ook een keer niet overdenken over welke shows en dingen ik in New York, Londen, etc gezien heb? Alles zien is onmogelijk en ik weet niet wanneer ik wel weer ga. Dus nu all out gaan was slim voor New York.

En kan ik ook niet overdenken over deze les, please.
    Ik was gewoon de lichttafel aan het ontdekken omdat er verder nog niets gebeurde waar ik wat mee kon doen. Maar toch voelt het alsof ik te veel doe..

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Nog 96 dagen anxiety stage (krul)

[ bericht aangepast op 30 okt 2024 - 12:05 ]

Waaaarom moeten laptops en andere expensive shit nou op den duur kapot gaan en dat je dan een nieuwe moet bestellen en 100.00 opties bekijken en doen alsof je ineens een computerexpert bent i.p.v. just a girl. doe nou niet zo moeeeeeeilijk allemaal :')

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

ProngsPotter schreef:
    Waaaarom moeten laptops en andere expensive shit nou op den duur kapot gaan en dat je dan een nieuwe moet bestellen en 100.00 opties bekijken en doen alsof je ineens een computerexpert bent i.p.v. just a girl. doe nou niet zo moeeeeeeilijk allemaal :')

Dit is absoluut verschrikkelijk. Ik voel je. Eindeloos specificaties doornemen en afwegen...