• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

🍂 🍄 🧡

Light it up.

Ehm. Misschien had ik niet als eerste dit gesprek moeten hebben. Want ik kijk nu anders naar de feedback..
    En wtf is wrong with me? I can't enjoy musicallessons anymore somehow.. /:

Also. F this friendship. Ik haat het dat een goede band op deze manier lijkt te eindigen en het is heartbreaking. Maar dit geen antwoord meer geven nu.. je weet dat ik me niet lekker voel, en dan ga je noemen dat je een film weet om te gaan zien maar weiger je te vertellen welke film het is? En nu verpest ik je mood? Je had kunnen weten dat ik niet zo van dit soort dingen ben..

[ bericht aangepast op 15 nov 2024 - 0:35 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Ik wil weekend :C

Geen ondankbaardere sector om in te werken dan de zorg...

Omnia mutantur, nihil interit

Moeeeeeeee

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Ringwraith schreef:
    Woeehh toch niet die debiele verhoging van de btw op boeken *O* *O*

Ik ben het sws zat met de inflatie dat ze overal shit omhoog moeten gooien alsof iedereen dit zich kan permitteren. Fucking belachelijk. 6 euro voor nootjes????! For real? Echt belachelijk waar ze allemaal mee bezig zijn. 🤨

[ bericht aangepast op 15 nov 2024 - 10:19 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Phlegethon schreef:
    (...)
    Ik begin me dit ook serieus af te vragen ja. Het is alleen ca 8 jaar aan vriendschap, waarvan 6 jaar goede vriendschap. Dus ik kan het niet zomaar 'opgeven'. Dat voelt ook niet fair.
    Ik hoop gewoon dat we elkaar snel goed kunnen spreken en dat dat goed gaat

Heb een paar jaar geleden een vriendschap van 18 jaar stop gezet. Kende diegene sinds de middelbare school. Het werd echt giftig (ga niet into details). Soms denk ik terug, maar de (hoe verschrikkelijk ook te zeggen) last gleed van mijn schouders. Sommige vrienden horen maar in een korte tijd van je leven, soms verwaterd het, soms dan moet je het zelf verbreken, en soms dan komt het terug. Kies voor jezelf, want daar gaat het om (dat je je gelukkig voelt), in the end doet de ander dat ook. Niet leven met iets waarvan je weet dat die niet dezelfde energie terug geeft.

[ bericht aangepast op 15 nov 2024 - 10:33 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

filosofie schreef:
    (...)

Longonsteking?

Oh gods, gelukkig niet (knock-knock on wood)! Nee, bedoelde dat moment als je snipverkouden bent en je kan wel door je neus ademen, maar alle lucht gaat in één keer regelrecht naar je hersenen als een ijspriem ofzo. Hate it when that happens

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

Panic rant coming in 3…2…1.

Kan ik for once een keer niet zo anxious zijn? Ook nog de kind of anxious waarbij ik mezelf licht in mijn hoofd voel, trillig ben en oppervlakkig adem. Dan is het sowieso niet fijn om in de auto te stappen.
    Maar autorijden maakt me meestal dan wel weer rustig , al maak ik mezelf wel druk om. (i know, tegenstrijdig) het is een onbekend gebied en ik ken de parkeersituatie niet, maar is het ooit misgegaan??
    En dan is er nog de afspraak zelf met deze kennis / oud studiegenootje waar ik gespannen voor ben.. Maar whatever als het gesprek even stil valt of dat het even awkward wordt. We kennen elkaar vanaf 2012 en ja- er zijn dingen gebeurt toen we tieners waren. Waar ik nog steeds last van heb, maar ik heb besloten dat ik het wil vergeven. Want het contact is wel leuk nu we volwassen zijn en geeft me wel energie ( als ik er eenmaal ben) Maar waarom kan ik die gebeurtenissen van vroeger dan niet gewoon loslaten..? En de angst voor dat er weer zoiets gebeurt.

Daarnaast moet ik er ook nog voor zorgen dat ik er op tijd wegga voor een afspraak met mijn ouders. Waar we de laatste keer ruzie over hadden. Als ik te laat kom, zullen ze wel boos worden omdat ik mijn ‘’punt’’ wil maken.
    Wat absoluut niet zo is, maar het is gewoon een eindje rijden en de vrijdagmiddag spits bestaat... En deze afspraak stond al een tijdje, dus ik vond het niet netjes om het af te zeggen voor een etentje.
    Dit geeft me natuurlijk alleen maar meer anxiety. Uuuurghg!

"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said

Siegmeyer schreef:
    (...)
    Heb een paar jaar geleden een vriendschap van 18 jaar stop gezet. Kende diegene sinds de middelbare school. Het werd echt giftig (ga niet into details). Soms denk ik terug, maar de (hoe verschrikkelijk ook te zeggen) last gleed van mijn schouders. Sommige vrienden horen maar in een korte tijd van je leven, soms verwaterd het, soms dan moet je het zelf verbreken, en soms dan komt het terug. Kies voor jezelf, want daar gaat het om (dat je je gelukkig voelt), in the end doet de ander dat ook. Niet leven met iets waarvan je weet dat die niet dezelfde energie terug geeft.

Dankje voor de mooie woorden, en je hebt gelijk. Voor jezelf kiezien is sowieso belangrijk!
    Al merk ik meer weerstand bij hem des te meer ik laat weten als ik ergens niet mee eens ben.. dus het lijkt er wel op alsof dit niet erg lang meer houdbaar is. /:

--

Ik wil koffie.. maar heb mijn pinpas niet mee dus kan het hier op school niet halen.
    En zo mijn hoorspel weer horen, waar ik echt niet naar uitkijk. Het is niet zo goed als het had kunnen zijn, I know...

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Oooooh dit is geweldig (blush)

"Finally the flesh reflects the madness within."

Ik begin steeds meer mijn hoop voor de film/serie wereld te verliezen. Where is the good writing :C Je kan geen verhaal bouwen op pretty visuals en domme drama.

Oke, de quest is te creepy voor laat op de avond, die gaan we rustig morgen als het licht is afmaken ^^" Loving the vibes, but I do still want to sleep tonight...

[ bericht aangepast op 16 nov 2024 - 22:59 ]

Do it scared, but do it anyway.

Oké ik had niet verwacht dat Rivals zo'n goede serie zou zijn holy shit. Wat een cast (blush)

een titel verzinnen blijft iedere keer ingewikkelder dan je wil. also: alles is al eens gedaan :W

Three words, large enough to tip the world. I remember you.

ProngsPotter schreef:
    een titel verzinnen blijft iedere keer ingewikkelder dan je wil. also: alles is al eens gedaan :W

Haha Oh ja vreselijk

Het is mij gelukt om een unieke naam voor mijn verhaal te hebben met "Pizza Salami" 😂😂

[ bericht aangepast op 17 nov 2024 - 9:54 ]

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain