Siegmeyer schreef:
(...)
Heb een paar jaar geleden een vriendschap van 18 jaar stop gezet. Kende diegene sinds de middelbare school. Het werd echt giftig (ga niet into details). Soms denk ik terug, maar de (hoe verschrikkelijk ook te zeggen) last gleed van mijn schouders. Sommige vrienden horen maar in een korte tijd van je leven, soms verwaterd het, soms dan moet je het zelf verbreken, en soms dan komt het terug. Kies voor jezelf, want daar gaat het om (dat je je gelukkig voelt), in the end doet de ander dat ook. Niet leven met iets waarvan je weet dat die niet dezelfde energie terug geeft.
Dankje voor de mooie woorden, en je hebt gelijk. Voor jezelf kiezien is sowieso belangrijk!
Al merk ik meer weerstand bij hem des te meer ik laat weten als ik ergens niet mee eens ben.. dus het lijkt er wel op alsof dit niet erg lang meer houdbaar is. /:
--
Ik wil koffie.. maar heb mijn pinpas niet mee dus kan het hier op school niet halen.
En zo mijn hoorspel weer horen, waar ik echt niet naar uitkijk. Het is niet zo goed als het had kunnen zijn, I know...
If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn