Derks schreef:
(...)
Ja, precies. Ik heb al gekeken online op een kaart met flitsers en de route die ik had, daarvan staan geen flitsers online geregistreerd. Maar dat kan natuurlijk altijd nog wijzigen en er bestaan ook mobiele flitsers.
En wie weet heeft een politieauto het gezien en de auto gefotografeerd om via die weg een boete uit te schrijven? Ik heb geen idee hoor.
Ik hoop vooral dat er niks komt (dus even goed m'n collega in de gaten houden of hij post krijgt hahaha), mocht er wat komen dan probeer ik eerst in bezwaar te gaan. Het was niet dat ik niet zag dat het groen was ofzo, ik was me ervan bewust dat het groen was. Alleen die fucking auto deed helemaal niks. Ik blijf niet voor m'n lol extra lang stilstaan bij een groen stoplicht, ik wil ook gewoon weg 🫣
Dat is waar, maar hey. Grote kans dus dat je geen, of zeker niet alle 5, boetes gaat krijgen! Al snap ik het maar al te goed, zeker met mijn beginnend rijbewijs met het puntensysteem.
En dat bezwaar is goed om achter de hand te houden, maar hopelijk niet nodig!
--
Can my mind not? Werk ging niet super slecht, maar aan het einde vroeg de productieleider waar in Nederland ik vandaan kwam. En ik maak me al zorgen omdat mijn spraak niet 100% 'normaal' is.. Dus nu kan ik me daar druk over maken, en over dat ik misschien overshare'de erna. Maar als ik er al meer dan een jaar werk, zullen ze er vast niet te veel hinder in zien en het gaat beter als ik me beter voel dan de chaos van de afgelopen 1,5 maand. (En Engels gaat beter dan Nederlands.)
[ bericht aangepast op 11 okt 2024 - 1:51 ]
If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn