• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Kan mijn pms niet zo vervelend zijn?

    Net weer eens op de uni geweest. Toch meer mijn vibe dan de opleiding die ik nu volg qua sfeer. Maar ik ben het ook meer gewend na al deze jaren natuurlijk en een stuk ouder dan gemiddeld op mijn nieuwe opleiding.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Iemand, maak een Uglies RPG please!


    Ich liebe dich 27.12.23

    ndndndn scriptie deadlines ndndndnd


    love me until I love myself

    Ik had gehoopt dat het met de medicatie in één keer raak was geweest. In plaats daarvan nu met de tweede soort weer heel veel last van bijwerkingen, en merk weinig verschil. Toch wel een teleurstelling :(


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik heb zulke leuke klassen tot nu toe! Wat een verschil met vorig jaar (maar goed even kijken of ik ze tijdens de storming fase nogsteeds leuk vind hahaha)

    Daarentegen is mn mentor klas dit jaar wel pittig. We zijn net 2 weken bezig en er is nu al allemaal gedoe 🫠


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Rust, reinheid, regelmaat, rust, reinheid, regelmaat, rust, re- GODVER wat een teringzooi.


    No growth of the heart is ever a waste

    Waarom ben ik zo'n overdenker? En was ik sommige praktische dingen bij werk vergeten omdat ik dat lang niet meer heb gedaan op die manier? Ook al heeft een collega gezegd dat ik het goed heb gedaan vandaag, dit komt nog steeds echt stom over volgens mij. /:
    Fun was wel dat de stage crew Grieks sprak net op de dag dat ik met een collega deelde dat ik er roots heb. Al snapte een andere collega mijn verbazing niet toen ik ze het onderling hoorde praten.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Phlegethon schreef:
    Waarom ben ik zo'n overdenker? En was ik sommige praktische dingen bij werk vergeten omdat ik dat lang niet meer heb gedaan op die manier? Ook al heeft een collega gezegd dat ik het goed heb gedaan vandaag, dit komt nog steeds echt stom over volgens mij. /:
    Fun was wel dat de stage crew Grieks sprak net op de dag dat ik met een collega deelde dat ik er roots heb. Al snapte een andere collega mijn verbazing niet toen ik ze het onderling hoorde praten.


    Ik wil even heel erg de nadruk leggen op je woorden "volgens mij", want die zijn key hier! Want die stem in je hoofd die dat zegt, is dus niet de waarheid. Een collega van je heeft zelfs letterlijk gezegd dat je het goed gedaan hebt, en toch weet die stem in je hoofd jou te overtuigen dat het niet zo is. Ik herken het enorm, maar als je erover nadenkt, is het echt te bizar voor woorden :')

    Draai de situatie even om. Als een collega van jou bepaalde zaken al een hele tijd niet meer gedaan heeft, zou jij het dan stom vinden dat ie er even net iets meer moeite mee heeft? En zo nee, waarom weet die stem in je hoofd je er dan van te overtuigen dat het andersom wel zo is?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik zag net het nieuwsbericht over foto's van de Titan van na imploding en for some reason voel ik me er echt heel ongemakkelijk bij als ik die zie. Dat stuk dat daar random float ergens in het water op 3700 meter diepte ofzo. Dat onbekende van die zee zo diep zit me gewoon niet zo lekker.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    SweetTooth schreef:
    Iemand, maak een Uglies RPG please!

    And that means? 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nog 2 maanden en ik zit lang en breed in Japan. Het voelt nog steeds zo ver weg, maar de tijd gaat echt hard ineens ._.


    Caution first, always.

    Caverna schreef:
    (...)

    Ik wil even heel erg de nadruk leggen op je woorden "volgens mij", want die zijn key hier! Want die stem in je hoofd die dat zegt, is dus niet de waarheid. Een collega van je heeft zelfs letterlijk gezegd dat je het goed gedaan hebt, en toch weet die stem in je hoofd jou te overtuigen dat het niet zo is. Ik herken het enorm, maar als je erover nadenkt, is het echt te bizar voor woorden :')

    Draai de situatie even om. Als een collega van jou bepaalde zaken al een hele tijd niet meer gedaan heeft, zou jij het dan stom vinden dat ie er even net iets meer moeite mee heeft? En zo nee, waarom weet die stem in je hoofd je er dan van te overtuigen dat het andersom wel zo is?

    Die stem kan behoorlijk overtuigend klinken inderdaad, en het is maar een collega. Ik weet niet wat de rest denkt, dus.. Maar ik zie je punt ook wel, lief dat je het meegeeft!
    Omgekeerd zou ik het ook niet gek vinden van collega's. Anderen lijken alleen zo veel meer te weten dan ik en ik lijk de enige te zijn die dingen nog niet helemaal weet. Ik denk dat dat het probleem is, dat ik alleen mijn eigen 'fouten' zie en die van de anderen niet.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Vulgrim schreef:
    (...)
    And that means? 😂


    Die nieuwe film op netflix met Joey King. Echt een hele goede film, vind ik :)
    Is echt RPG waardig dat concept, heb zelf alleen geen tijd om het op te zetten


    Ich liebe dich 27.12.23

    Waarom zijn opa’s zo eigenwijs


    love me until I love myself

    Phlegethon schreef:
    (...)
    Die stem kan behoorlijk overtuigend klinken inderdaad, en het is maar een collega. Ik weet niet wat de rest denkt, dus.. Maar ik zie je punt ook wel, lief dat je het meegeeft!
    Omgekeerd zou ik het ook niet gek vinden van collega's. Anderen lijken alleen zo veel meer te weten dan ik en ik lijk de enige te zijn die dingen nog niet helemaal weet. Ik denk dat dat het probleem is, dat ik alleen mijn eigen 'fouten' zie en die van de anderen niet.


    Jaa dag is ook herkenbaar en volgens mij lopen vet veel mensen daar tegenaan :') Maar ik heb vandaag nog huilend op de fiets gezeten en mensen hadden het niet door (daar was ik vrij bewust mee bezig) omdat ze over het algemeen alleen met zichzelf bezig zijn, dus het is allemaal zo onnodig!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain