• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.





    Dramatic

    AMuppetOfAWoman schreef:
    Ik heb voor ogen om opnieuw met regelmaat terug te keren naar Qreaties, destijds Quizlet, om de reden dat ik ontzettend fijne herinneringen heb aan de tijd die ik hier in mijn tienerjaren doorbracht. Ik hoop deze website weer te kunnen herontdekken, exact als mijn passie voor het lezen en schrijven, ondanks dat ik oprecht bang ben dat ik tegen een oorverdovende stilte aan ga lopen.
    Mocht iemand interesse hebben om de passie voor het lezen en schrijven te delen of überhaupt sociaal contact te leggen, dan sta ik daar absoluut voor open!


    Ik ben de laatste tijd niet heel erg in de social chatter mood, maar we hebben het Motiveer topic voor SOTY/FOTY en er is deze Discord; https://discord.gg/8gPe6cPV waar je meer dan welkom bent *O* Also ik ben meer een fanfic lezer/schrijver en ik merk dat er veel OC schrijvers zijn hier tegenwoordig, ligt er net aan wat jouw smaak is (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Bleh de jetlag is verschrikkelijk, hoe ga ik morgen (of nou ja vandaag) op werk overleven🫠

    [ bericht aangepast op 1 juni 2024 - 1:02 ]

    De enige keer dat ik stoelrijen niet dubbelcheck. Fml. Al ben ik waarschijnlijk de enige die hier nu nog over nadenkt.
    En ik moet echt gaan slapen voor morgen. En echt nog even een nieuwe batch mails versturen. Want dit is wel echt mijn ding.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Waarom breint mijn brein zoals het breint? CAN I JUST EFFING FOCUS?


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Mag ik al weer naar huis? Ik vond anderhalf uur meerijden met de auto al wel intens genoeg en nu moet ik nog de hele avond...

    Wat heb ik een hekel aan schrijftaken verbeteren.
    En dan te denken dat ik ooit bètareader was hier


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Ik wil gewoon even heel hard huilen


    Omnia mutantur, nihil interit

    Exulansis schreef:
    Ik wil gewoon even heel hard huilen

    Sending you the biggest hug <3


    Dramatic

    Het concept "cringing" heb jij al zwaaaaar overschreden bij mij. Je hebt een geheel nieuwe niveau behaald. Speciaal voor jou noem ik het: Bitching. Je naam, en cringing in èèn. You're welcome.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja leuk dat je me niet kan helpen met de dingen waar ik naar vroeg, maar had je op z'n minst me een hint kunnen geven wie dat dan wel weet? Like come on... Jij bent een of ander belangrijk coördinator persoon en ik ben al via via naar jou doorgestuurd, ik zal toch niet de eerste zijn met die vraag omdat ik gewoon niet duidelijk kan vinden bij wie ik wel moet zijn?!

    Renna schreef:
    (...)
    Sending you the biggest hug <3


    Lief, dank je <3

    OT: Samenwerken met m'n work-nemesis? I've got this.


    Omnia mutantur, nihil interit

    Last van Lego anxiety, bijna klaar zijn met een set en dan anxiety krijgen omdat je niets meer te bouwen hebt dus dan maar weer 2 sets koopt om je anxiety onder controle te houden. This ain't good. :')


    Life is a beautiful struggle

    ik zal nooit goed genoeg zijn in jouw ogen


    [ heaven knows ]

    Ik denk nog steeds soms aan I. en hoe onze vriendschap had kunnen ontwikkelen als 2020 anders was verlopen..

    En pff. Eerste draft thesis ingeleverd, maar er ontbreekt echt nog veel... Het is dat ik er van af wil zijn en de supervisor zie feedbakc te willen geven, dat ik het ingeleverd heb. Al heb ik ook wel duidelijk gemaakt dat het clearly nog niet af is en ik nog dingen toe wil voegen. Als ik nou eens minder last minute zou werken..
    En ik moet nog zeggen dat ik morgen vroeg weg moet hier zo.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Omg volgende week eindelijke de andere nieuwe bestuursleden ontmoeten!!! Daarna zijn we rond en kunnen we beginnen met logo en naam🤩

    Ook zo gaaf om straks de outfitjes te hebben en kijk ook uit naar de bhv cursus hehe
    Dit gaat een fantastisch jaar worden!!