• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.





    Dramatic

    Frey_ schreef:
    Een laatste pre-gesprek met een chirurg, een fucking rechtzaak èn de uitslag of ik mijn scriptie heb gehaald, allemaal in één week. Mijn hart kan dit niet aan smh :')


    Sterkte deze week, dat klinkt heel spannend!


    Caution first, always.

    Karube schreef:
    (...)


    Sterkte deze week, dat klinkt heel spannend!


    <3<3

    Ik vind het nog steeds onwerkelijk dat ik gevraagd ben als bestuur🥰

    Vanaf volgende week begint het inwerken! En dan gaan we de functies verdelen!! Ik ben heel benieuwd wie de anderen zijn.

    Probeerde ik een keer voor mezelf in m'n eentje iets te doen en dapper te zijn, durf ik niet eens de makkelijkste opties. Dit zijn dingen die ik vorige week met iemand anders nog gewoon kon en toen ook moeilijkere dingen deed TT_TT

    Edit 1: still trying! Slowly getting better and more confident. Still repeating the easy stuff, but that's no problem!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2024 - 12:18 ]

    Ik wil schrijven, damn it. Maar er is te veel drukte en stress in mijn hoofd om echt productief te zijn nu.. zelfs voor leuke dingen.
    Hopelijk gaat zaterdag alles goed.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    I stayed the whole hour!! And did some things instead of just sitting there being scared ^^

    Edit: Safely back home now, I'm going to try again next week!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2024 - 13:14 ]

    Ik leer het ook nooit. Wachtwoorden ergens opschrijven is echt wel een must.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Culloden schreef:
    Ik leer het ook nooit. Wachtwoorden ergens opschrijven is echt wel een must.


    Je hebt apps waar je je wachtwoorden veilig kunt opslaan.


    They call us dreamers, but we're the ones who don't sleep.

    Culloden schreef:
    Ik leer het ook nooit. Wachtwoorden ergens opschrijven is echt wel een must.


    Dit klinkt als iets dat mij ook zou kunnen gebeuren


    Omnia mutantur, nihil interit

    Je vriend geeft begin van de week aan vandaag te gaan koken, komt thuis en geeft meteen aan. Ben je nog niet aan het koken? Urgh 😤


    They call us dreamers, but we're the ones who don't sleep.

    Onwetendheid is geen excuus meer nu.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Gewoon haat aan printers.....

    Raiju schreef:
    Gewoon haat aan printers.....
    Ze ruiken angst en stress en haast...


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Natuurlijk was de tram die ik wilde hebben te vroeg en is deze tram verlaat.. en moet ik nog speedrunnen naar de wc voor 7 zo.
    Maar zometeen Frozen, yay!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb voor ogen om opnieuw met regelmaat terug te keren naar Qreaties, destijds Quizlet, om de reden dat ik ontzettend fijne herinneringen heb aan de tijd die ik hier in mijn tienerjaren doorbracht. Ik hoop deze website weer te kunnen herontdekken, exact als mijn passie voor het lezen en schrijven, ondanks dat ik oprecht bang ben dat ik tegen een oorverdovende stilte aan ga lopen.
    Mocht iemand interesse hebben om de passie voor het lezen en schrijven te delen of überhaupt sociaal contact te leggen, dan sta ik daar absoluut voor open!


    “Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler