• Enchanted Forest

    Believing in even the possibility of a happy ending is a very powerful thing


    Het is inmiddels al twee maanden geleden sinds iedereen is terug gekeerd in de Enchanted Forest. Samen hebben ze het land weer opgebouwd. De tijd van van donkere vloeken lijkt afgelopen en de sprookjesfiguren beginnen aan een nieuw hoofdstuk van hun verhaal. Helaas lijkt de rust van korte duur nu er iemand opnieuw bezig is met een vloek.

    Rollen
    Stop op kinderen van Rumple en/of Belle

    Girls
    Belle French - DNCE - Emilie de Ravin - 1.2
    Rapunzel of Corona -DNCE - Scarlett Leithold - 1.2
    Maurita Gold - Wijzers - Lindsay Hansen -1.2
    Calvine Pan [twins] - Wijzers - Charlotte Mckee - 1.3
    Calyce Pan [twins] - Sophamoara - Charlotte Mckee - 1.3
    Lucia Silvia Jones - Grimmlove - Grace Phipps - 1.5
    Sirena Jones - Grimmlove - Rachel St. Gelais - 1.5
    Jo Mari Gold - JoSnape - Sabrina Carpenter - 1.6
    Cicily Maria Saturnina Redwolf - Wijzers - Jacy Jordan - 1.6
    Darcell Pugna Auriel Mills - Pugna - Christina Nadin - 1.7

    Boys
    Rumplestilskin - DarkOne - Robert Carlyle - 1.3
    Angelino Timeus French - Seikatsu - Luke Powell - 1.3
    Delmar Alestorm Jones - DarkOne - Richard Madden - 1.4
    Bigby Wolf - Choctaw - Alex Libby - 1.5
    Kieran Jay of Dunbroch - DarkOne - Ian Hamrick - 1.5
    Neal Charming - Slughorn - ?? - ??
    Peter Pan - Sophamoara - Robbie Kay - ??

    Regels
    ✗ De huisregels van quizlet gelden voor deze RPG
    ✗ Alleen DNCE of DarkOne openen nieuwe topics, tenzij anders aangegeven
    ✗ Je schrijft minimaal 50 woorden in een bericht
    ✗ Na reservering heb je 48 uur om je rol in te vullen
    ✗ Er bestaan geen perfecte rollen!
    ✗ Bespreek relaties, verhaallijnen etc, in het praattopic
    ✗ Naamsveranderingen doorgeven
    ✗ Dames en Heren gelijk houden!
    ✗ Om te beginnen max 2 rollen per persoon

    Lijst
    ✗Naam (Sprookjes Figuur en Storybooke)
    ✗Leeftijd
    ✗Innerlijk
    ✗Uiterlijk
    ✗Geschiedenis (Alleen als je het wil of het van je personage onbekend is)
    ✗Wapens/Magie
    ✗Relaties
    ✗Overig

    Topics
    RollentopicPraattopicSpeeltopic

    [ bericht aangepast op 9 mei 2017 - 17:31 ]


    --

    Rumplestiltskin
    'He pap,' zei ze liefjes ik keek haar met een op getrokken wenkbrauw aan. 'Oké wat heb je uitgespookt.' Vroeg ik aan haar. 'Antwoord een beetje snel ik moet Belle helpen.' Zei ik tegen haar en ik keek even de keuken in waar ik even naar Belle glimlachte


    Jo      Mari      Gold

    "Yes, I Am A Gold, So What?"

    'Oké wat heb je uitgespookt.' Vraagt hij meteen, noo! 'Antwoord een beetje snel ik moet Belle helpen.' Ik ga staan, 'oké, 1, als ik iets zou uitgespookt hebben dan zou ik dat niet zeggen en 2, ik heb niets gedaan! Ik wil alleen aardig zijn!" nee, dat was keihard gelogen. Maar 1, het boeit me niet wat hij van me denkt, 2, hij gaat te veel met Belle om, mag ik dan nooit aandacht ofzo?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Belle French

    ❝You can't tell what's inside a person's heart until you truly know them.❞

    26 • Rumple’s house • Beauty and the Beast •


    Belle draaide de kraan uit voor ze een van de borden in het water liet zakken. Ze keek kort over haar schouder naar de twee in de hal en ving een glimlach van Rumple op. Ze glimlachte terug voor ze zich weer op de vaat richtte. Hoewel ze niet mee wilde luisteren ving ze toch enkele woorden op terwijl ze de borden schoonboende. Belle streek met haar droge hand een krul uit haar gezicht en keek nog eens kort om naar de twee.


    --

    [/center]


    Delmar Alestorm Jones

    'Wie zijn dat?' vroeg Lucia. 'Sirena is mijn dochter en Kieran is haar beste vriendje en tevens prins van Dunbroch.' buiten hoorde ik allemaal geluiden soort van onweer maar het klonk toch iets anders, ik liep naar het raam en keek naar buiten. 'Wat is dat.' zei ik tegen niemand in het bijzonder toen er een bepaalde wolk dreigend op ons afkwam. Ik keek naar Sirena en Rapunzel en pakte hun handen vast als dit was wat ik dacht dat het was zouden we hier dadelijk niet meer staan en zullen we zelfs vergeten dat we hier waren en wat er allemaal gebeurd is.

    [Center



    Rumplestiltskin


    'Je gaat me toch niet zeggen dat je weer drank hebt gekocht?' boos keek ik haar aan. 'Hoe vaak moet ik je nog zeggen dat je daar te jong voor bent?' woede borrelde in mij op. 'Weet je wat dit te betekennen heeft als de pers, mensen je dronken op straat zien? of wat dan ook? dan zet jij! ja jij! mij te schande!' Men een vinger wees ik naar haar. 'Je zet me ten schande voor heel storybrooke Jo Mari Gold!'


    Jo      Mari      Gold

    "Yes, I Am A Gold, So What?"

    'Je gaat me toch niet zeggen dat je weer drank hebt gekocht?' boos kijkt hij me aan waardoor ik opsta. 'Hoe vaak moet ik je nog zeggen dat je daar te jong voor bent?' ik kijk hem hooghartig aan. 'Weet je wat dit te betekenen heeft als de pers, mensen je dronken op straat zien? of wat dan ook? dan zet jij! ja jij! mij te schande!' hij steekt een vinger naar me uit, niet wijzen! 'Je zet me ten schande voor heel Storybrooke Jo Mari Gold!'
    "Dat hoef ik niet te doen hoor, dat doe je zelf al! Zoveel moet ik daar niet voor veranderen!" roep ik kwaad uit en kijk hem aan alsof ik hoger stond dan hem. Een soort trotste houding. "En nee, ik heb NOG geen drank gekocht" sis ik, "Ik doe wat ik zelf wil, daar heb je niets over te zeggen lul!"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Lucia Silvia Jones
    17 years//Silvia Williams//School//Talking to: Kids//Outfit




    'Sirena is mijn dochter en Kieran is haar beste vriendje en tevens prins van Dunbroch.' Wacht wat? Ik ben tante? Op dat moment kwam er een klein meisje binnenrennen en achter haar een kleine jongen. Dat moeten hun zijn. Ik kijk langs Delmar naar buiten en zie een rare wolk naar ons toe komen. Zou dit een vloek zijn? De wolk komt steeds dichterbij en voordat ik het weet zie ik niks meer.

    Ik loop mijn klaslokaal binnen en zet mijn tas langs mijn bureau. Op het bord schrijf ik op wat we vandaag gaan doen, terwijl de eerste kinderen al binnen komen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2017 - 18:31 ]

    Sirena Jones
    6 years//Playground//Talking to: Kieran




    Ik doe heel hard mijn best om heel hard en hoog te schommelen. 'Kieran, kijk is hoe hoog ik ga,' roep ik naar hem. De wind duwt mijn haar naar achteren en daarna in mijn gezicht. Met mijn hand haal ik mijn haren uit mijn gezicht, maar ik verlies mijn evenwicht en ik val in het zand. Ik duw mezelf omhoog en ga zitten. Ik steek mijn duim op naar Kieran. 'Ik ben oké,' zeg ik met een lachje.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2017 - 15:43 ]

    Rapunzel of Corona
    ❝Flower gleam and glow, let your power shine.
    Make the clock reverse, bring back what once was mine. ❞


    26 • Home • Tangled • Outfit

    Rapunzel zette een stap naar achter, weg van het canvas voor ze een lok haar uit haar gezicht streek. Ze kantelde haar hoofd iets terwijl ze het doek bestudeerde en legde de kwast even neer. Haar armen en gezicht hadden kleine spetters verf op de huid. Een zucht, voor ze weer de kwast oppakt en naar het canvas stapte. De kwast bewoog over het doek, voegde schaduw toe aan de bomen.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2017 - 23:09 ]


    --

    Kieran Jay of DunBroch

    ''Kieran, kijk is hoe hoog ik ga,' riep Sirena ik grinnikte. 'Ik zie het!' Ze verloor haar evenwicht waar ik van schrok en ik rende op haar af om haar te helpen toen ze er vanaf viel. 'Ik ben oke,' zei ze met een glimlachje, ik glimlachte en hielp haar overheid. 'We moeten naar school toe Sirena anders zijn we dadelijk weer te laat en dat heeft misschien grote gevolgen voor ons.' zei ik en ik wachtte op haar.


    Delmar Alestorm Jones


    Ik was bezig op mijn werk wat in een van mijn restaurants was hij zou pas om half 5 s'avonds open gaan en dan zouden ook mijn werknemers komen voor de bediening en de keuken, ik deed voornamelijk controleren of alles nog in onder was, deed bestellingen als er nog wat besteld moest worden en deed voorraden aan bij voelen, soms dronk ik hier nog alleen een kop koffie en las ik de krant, hier kon ik rustig aan denken en had ik geen last van vervelende kinderen, wel vervelend waren mijn kinderen niet echt, echter leken ze soms een beetje doof te zijn maar ondanks dat hield ik ziels veel van ze.

    Rumplestiltskin
    Het woord lul zorgde ervoor dat ik woedend werd. 'Pardon!? ga even heel snel je mond spoelen dat taal accepteer ik niet van jou!' ik trok haar via haar arm omhoog. 'Jij krijgt huisarrest! twee maanden lang geen tv, geen computer, geen mobiel, geen geld, geen vrienden die je toch al niet hebt, helemaal niks!' je hebt het voor jezelf verpest jongedame. 'Misschien moet je maar eens naar een therapeut gaan voor die probleem van jou.' hoofdschuddend keek ik Jo aan.


    Jo      Mari      Gold

    "Yes, I Am A Gold, So What?"

    'Pardon!? ga even heel snel je mond spoelen dat taal accepteer ik niet van jou!' ik blijf hem koppig aankijken maar schrik wanneer hij me omhoog trekt aan mijn arm, 'Jij krijgt huisarrest! twee maanden lang geen tv, geen computer, geen mobiel, geen geld, geen vrienden die je toch al niet hebt, helemaal niks!' Ik kijk hem nijdig aan, "Je kunt me niet dwingen!"
    'Misschien moet je maar eens naar een therapeut gaan voor die probleem van jou.' even worden mijn ogen groot, "Je waagt het niet!" sis ik woedend, "Ik vermoord je, ik meen het, ik vermoord je als je dat doet"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Sirena Jones
    6 years//Sirena Howard//Playground//Talking to: Kieran//Outfit




    Kieran glimlacht en hij helpt mij om te staan. Ik klop het zand van mijn rokje en T-shirt af. 'We moeten naar school toe Sirena anders zijn we dadelijk weer te laat en dat heeft misschien grote gevolgen voor ons,' zegt Kieran. Ik knik, ik heb geen zin in school maar het moet toch. Ik loop langs Kieran en pak zijn hand vast, samen lopen we richting school.

    Belle French

    ❝You can't tell what's inside a person's heart until you truly know them.❞

    26 • Rumple’s house • Beauty and the Beast


    Belle probeerde oprecht niet mee te luisteren met het gesprek in de gang, maar wat waren ze luid. “Misschien moet je maar eens naar een therapeut gaan voor die probleem van jou.” Voor ze het doorhad glipte het bord wat ze vast had uit haar handen en kletterde op de grond, ze sprong iets naar achter terwijl ze scherven over de vloer schoven. Meteen knielde ze neer om de scherven bij elkaar te rapen.


    --