• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? En mopshonden. Of ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt en ben je ook blij dat je weer gewoon :) kunt typen of :D. Schrijf hier dan alles van je af. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 18:18 ]

    Mopshonden of mopshonden?

    46.2% (12 stemmen)
     
    Mopshonden.

    53.8% (14 stemmen)
     
    Mopshonden.


    Heaven is a place that we all have

    Nee fudge dit, ik ga niet naar Creatief Schrijven vanmiddag, ik ga naar huis en slapen. Waar komt deze vermoeidheid vandaan?

    Mijn laatste dag als 20jarige mweh


    26 - 02 - '16

    Ik hoop echt dat ik snel een eigen huisje heb want dit trek ik echt niet langer zo..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Arghhh ik sterf onder al dat schoolwerk en dan heb ik straks nog pianoles ook


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Jewzus, wat is het hier dood zeg.


    ~

    Ik hou al niet van ziekenhuizen en het duurt zo lang :c


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Het wordt dudielijk dat het een onproductieve dag is als ik om tien voor drie nog steeds op bed zit en Tumblr over 120 seconden wordt geblokkeerd omdat ik mijn zelf ingestelde Tumblrlimiet al heb bereikt voor vandaag. (cat)

    Anderzijds is dit wel de perfecte kans om er nog iets aan te doen. Go go go


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Quizlet, what are you doing? Pls ._. Oh I see, nvm.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2016 - 16:04 ]

    test test


    i put the fun in funeral

    1 pond gehakt graag

    [ bericht aangepast op 30 nov 2016 - 16:07 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mensen die oordelen omdat je voor één lesuurtje niet naar school gaat ;'D. Get a fucking life.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2016 - 16:08 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En ik kan ook gedag zeggen tegen mijn 9 gemiddeld voor Engels. Echt verdomme.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    OMG

    ik heb EINDELIJK mijn pagina af.


    "Waarom moeten we nu al een leraar van het jaar doorgeven? Het is jaar is net pas begonnen!" Met reacties daarop: 'O vaag' en 'nee dat weet ik ook niet'. Ze bedoelen dit jaar mensen, niet het school jaar.


    Seasons will change, but I shall remain

    Volgens die mail was de oefentoets lastig, maar ik vond m erg goed te doen en had bijna alles goed? Dat geeft vertrouwen voor de toets van morgen :')


    Stenenlikker