• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? En mopshonden. Of ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt en ben je ook blij dat je weer gewoon :) kunt typen of :D. Schrijf hier dan alles van je af. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 18:18 ]

    Mopshonden of mopshonden?

    46.2% (12 stemmen)
     
    Mopshonden.

    53.8% (14 stemmen)
     
    Mopshonden.


    Heaven is a place that we all have

    Ik snap niet hoe het grappig kan zijn om friet over een van je collega's te gooien.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    :/

    Eucalyptus schreef:
    ik denk dat als ik ooit een mopshond zou nemen en ik was dan nog actief op Q. dan zou er vgm een heel celebrationtopic komen


    Sad part is; Ik ben in irl bang voor honden c';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben de afgelopen weken weer eens zeer matig bezig geweest op te veel vlakken, dus het is tijd voor verandering. Hophophophop


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    zo van ja ik ga buizen voor deze wiskundetest maar leerkracht aub kom dan niet over mijn schouder kijken hoe ik goniometrie er vanaf breng en begin dan door de klas te roepen dat ik dom ben en niet goed heb gestudeeerd


    ik weet dat ik faal in goniometrie en dat hoef je er niet extra in te wrijven en dat je 't weet, ik heb 1/2 van de goniometrielessen gemist en zelfstandig moeten inhalen dankjewel

    gelukkig ben ik wel geslaagd voor fysica en chemie


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Liefde voor mijn oude natuurkundeleraar dat ik excel en grafieken maken snap :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Pim doet nu heel veel dingen om brokken te krijgen, tot vervelens toe ook, zoals het dicht drukken van mijn laptop. Pim, can you not?


    26 - 02 - '16

    Metamorphoses schreef:
    zo van ja ik ga buizen voor deze wiskundetest maar leerkracht aub kom dan niet over mijn schouder kijken hoe ik goniometrie er vanaf breng en begin dan door de klas te roepen dat ik dom ben en niet goed heb gestudeeerd


    ik weet dat ik faal in goniometrie en dat hoef je er niet extra in te wrijven en dat je 't weet, ik heb 1/2 van de goniometrielessen gemist en zelfstandig moeten inhalen dankjewel

    gelukkig ben ik wel geslaagd voor fysica en chemie


    Dat klinkt als een nogal rotte zet van die docent (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    OHMIJNGOD MENSEN.

    omdat de smilies niet meer werken kunnen we nu eindelijk getypte smilies doen eN ZE ZIJN NIET LELIJK!!

    :) :D


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    OHMIJNGOD MENSEN.

    omdat de smilies niet meer werken kunnen we nu eindelijk getypte smilies doen eN ZE ZIJN NIET LELIJK!!

    :) :D


    YAY :D


    26 - 02 - '16

    :D Het leven is goed.


    Heaven is a place that we all have

    Oh you, Sofie.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik hoop dat ik niet weer onder stroom kom te staan op stage morgen. Dat was echt een raar gevoel laatst.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Buis voor fysica, buis voor biologie, buis voor godsdienst, misschien buis voor geschiedenis en chemie. Is er zelfs nog iets aan mijn rapport dat goed gaat zijn?


    <3

    Voordelen oppassen: gedrapeerd liggen over andermans bank voor een aantal uur en dan geld krijgen

    Nadelen oppassen: waar blijven die ouders ik wil naar bed


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.