• DAt vind ik dus verneukt.
    Als je wil bellen bel dat gewoon met nummer, tenminste dat vind ik dan.

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat is leuker, want dan kan je mensen stalken. ;x


    blame the bully.

    Vind ik ook verneukt, een tijdje geleden, belde iemand me elke dag als ik op school zat. Natuurlijk was het een privénummer >< Na een dikke maand belde die niet meer..


    -

    Wij hadden tijdens de les op school es een grap uitgehaald met de andere klas. x]
    We wisten toevallig dat iemand zijn GSM op luid had staan. Stijntje dan anoniem gebeld x'D Die uit die andere klas zijn GSM afgepakt. Maar hij kon er wel met lachen (A)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind het best wel... handig. En als ik opneem weet ik toch wel wie het is

    Vind ik ook verneukt, een tijdje geleden, belde iemand me elke dag als ik op school zat. Natuurlijk was het een privénummer >< Na een dikke maand belde die niet meer..

    Dat gebeurd dus regelamatig op school klopt, als je een pw hebt bijvoorbeeld, vinden ze het grapig.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Dat gebeurd dus regelamatig op school klopt, als je een pw hebt bijvoorbeeld, vinden ze het grapig.

    Ik deed het bij mijn vriendin ><
    x.


    ok

    Wij hadden tijdens de les op school es een grap uitgehaald met de andere klas. x]
    We wisten toevallig dat iemand zijn GSM op luid had staan. Stijntje dan anoniem gebeld x'D Die uit die andere klas zijn GSM afgepakt. Maar hij kon er wel met lachen (A)

    Dat wilde zo'n kind uit mijn klas ook doen, die ging aan iemand ons nummer vragen, maar het was niet gelukt. Ik vind dat echt triest.


    blame the bully.

    Yes, het is irriterend x3


    believers never die.

    Ik vind het best wel... handig. En als ik opneem weet ik toch wel wie het is

    Ik neem onbekend eigenlijk nooit op, maar dan wil ik wel altijd weten wie het was.en dat is dus dom/.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ik neem onbekend eigenlijk nooit op, maar dan wil ik wel altijd weten wie het was.en dat is dus dom/.
    Ik neem altijd op. Dalijk is het mijn moeder die is gevallen en belt ze per ongeluk anoniem(ja, zo slim is ze wel om haar mobieltje overhoop te halen).

    Dat is leuker, want dan kan je mensen stalken. ;x


    Gheheh !!!

    dat is cuwl jah !:D


    ' niks is wat het zijn moet '

    Dat is leuker, want dan kan je mensen stalken. ;x

    Het is wat je leuk vind.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat is leuker, want dan kan je mensen stalken. ;x


    Stalken is niet leuk & gestalkt worden nog veel minder.


    Listen to what we're not saying..

    ik doe het alleen bij m'n buurmeisje want wij hebben hele erge ruzie en ik weet haar nr. en dus bel ik haar als zij les heeft =x


    Geen woorden, maar daden.

    Gelijk heb je. Ik ken al veel mensen dat zo zijn gestalkt geweest. Ik vind écht dat ze het lef moeten hebben om met hun eigen nummer te bellen, want als je dan naar de winkel gaat om na te vragen welk nummer het is, zeggen ze dat het privé is. Het enige wat je dan kan doen is het blokkeren en dan weet je niet eens wie je stalkte.


    Tanya is de beste.