• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? En mopshonden. Of ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt en ben je ook blij dat je weer gewoon :) kunt typen of :D. Schrijf hier dan alles van je af. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 18:18 ]

    Mopshonden of mopshonden?

    46.2% (12 stemmen)
     
    Mopshonden.

    53.8% (14 stemmen)
     
    Mopshonden.


    Heaven is a place that we all have

    Square schreef:
    Skam spoilers (niet voor aflevering 8, alleen algemeen seizoen 3 t/m aflevering 7)
    Ja, Isak en Even zijn heel cute en ik hoop heel erg hard dat ze hun verdiende happy end krijgen, maar de dingen die voor mij ECHT heel erg de show stelen zijn
    1) het feit dat Isak een hoop heel stomme shit zegt en doet maar er iedere keer op een volkomen perfecte manier een reactie op krijgt en dan wordt gedwongen na te denken over hoe stom zijn shit was
    2) gewoon letterlijk iedere seconde met Sana erin want Sana is geweldig omg
    3) die scène waarin al Isaks dudebro vrienden hem super oprecht helpen en aanmoedigen de jongen waar hij soort van iets mee heeft te sms'en zonder daar ook maar een seconde raar over te doen (!!! YES. JA JA JA) want dat soort positieve vriendschappen zijn alles wat ik ooit wil in fictie tbh en ik wil graag niet alleen jezus en god maar ook noorwegen bedanken dat ik dat mocht zien met mijn eigen twee ogen ahhh

    Ik hou zo van Jonas sijfklsjdk hij deed helemaal niet raar toen hij zei dat hij iets had met iemand die niet een meisje was en daarna was hij ook zo supportive en god bless him EN MAHDI EN MAGNUS MET HET WOORD PANSEKSUEEL.
    Heb je de clip van vanmiddag gezien?
    Sana (die altijd gelijk heeft en in ieder geval nooit zou toegeven dat ze fout zat) gaf toe dat ze het mis had over wat ze zei over homo's en evolutie. IK HOU ZO VAN HAAR ik kan niet uitdrukken wat ik bedoel maar die scene was echt everything. EN FUCKING "I'm bringing my new boyfriend. His name is Even. That's a boy name." AAAAA


    / ik kan niet rijmen hi ha ho fuck

    [ bericht aangepast op 29 nov 2016 - 20:57 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Aan de ene kant, als ik inactief ga dan ben ik tenminste een ding kwijt dat me klote laat voelen, maar aan de andere kant ben ik dan ook juist het gene kwijt dat mij een reden geeft om mij goed te voelen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hoe kan deze obsessie zo groot zijn? Echt niet normaal

    Ok. Waarom krijg ik random berichten van random users?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Fijn, ik kan dus weer helemaal opnieuw beginnen...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Naesheim schreef:
    (...)
    Ik hou zo van Jonas sijfklsjdk hij deed helemaal niet raar toen hij zei dat hij iets had met iemand die niet een meisje was en daarna was hij ook zo supportive en god bless him EN MAHDI EN MAGNUS MET HET WOORD PANSEKSUEEL.
    Heb je de clip van vanmiddag gezien?
    Sana (die altijd gelijk heeft en in ieder geval nooit zou toegeven dat ze fout zat) gaf toe dat ze het mis had over wat ze zei over homo's en evolutie. IK HOU ZO VAN HAAR ik kan niet uitdrukken wat ik bedoel maar die scene was echt everything. EN FUCKING "I'm bringing my new boyfriend. His name is Even. That's a boy name." AAAAA


    / ik kan niet rijmen hi ha ho fuck


    JA PRECIES. Dat is niet eens op een specifiek deel van je bericht gericht, maar gewoon @ alles wat je zei, want JA.

    Het is zo verschrikkelijk zeldzaam om iemand het woord biseksueel op tv te zien gebruiken, laat staan pan, en ik ben zo belachelijk dankbaar voor Sana en omfg, de stap van "I'm not gay" naar "my new boyfriend" & "that's a boy's name", gosh, ik ben zo trots


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yonghwa schreef:
    Als jij je voelt aangesproken, moet jij weten. Niet alles gaat over jou tho.

    Als deze post naar mij bedoelt is over de reactie die ik in het vorige topic plaatste onder die van jou: het was nogal obvious omdat ik precies dat echt vijf minuten daarvoor in een ander topic gezegd had en het voelt nogal al naar om zoiets dan te lezen in LJH. Als deze post niet daarover gaat, forget what I said, maar dan nog steeds is het niet bepaald fijn om een zogenaamd naamloze reactie in LJH te zien die overduidelijk over jou gaat of iets wat je zegt hebt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jandy Nelson is een wandelende bom vol met dansen woorden.


    Er zijn mensen die hun idool haar armhaar praisen. wtf?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het kan me echt niet schelen wat je denkt.


    16 - 09 - '17

    Voel ik na bijna een jaar opeens de drang om te schrijven. Handig die schrijfwedstrijd ^^ (positief bedoeld) nu lekker met potlood (kon zo snel geennpen vinden) in een notitieboekje aan het schrijven! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oké, gelukkig heb ik een leuk lootje getrokken voor kerst.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kijk, doe toch eens gewoon niet zo moeilijk. Ik wil de kerstboom zetten! We vieren geen Sinterklaas meer, dus wat is het probleem? Zeur niet zo en laten we die kerstboom gewoon zetten! I WANT THE CHRISTMAS TREE!


    16 - 09 - '17

    Pickett schreef:
    (...)
    Als deze post naar mij bedoelt is over de reactie die ik in het vorige topic plaatste onder die van jou: het was nogal obvious omdat ik precies dat echt vijf minuten daarvoor in een ander topic gezegd had en het voelt nogal al naar om zoiets dan te lezen in LJH. Als deze post niet daarover gaat, forget what I said, maar dan nog steeds is het niet bepaald fijn om een zogenaamd naamloze reactie in LJH te zien die overduidelijk over jou gaat of iets wat je zegt hebt.

    Deze reactie gaat niet over jou en heeft niks te maken met die andere reactie. En die andere reactie had ik over het algemeen over mensen die het doen. Dus als je je voelt aangesproken, dat je het doet, dan gaat het deels over jou ja.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Deze reactie gaat niet over jou en heeft niks te maken met die andere reactie. En die andere reactie had ik over het algemeen over mensen die het doen. Dus als je je voelt aangesproken, dat je het doet, dan gaat het deels over jou ja.

    Okay, whatever.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.