• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? En mopshonden. Of ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt en ben je ook blij dat je weer gewoon :) kunt typen of :D. Schrijf hier dan alles van je af. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 18:18 ]

    Mopshonden of mopshonden?

    46.2% (12 stemmen)
     
    Mopshonden.

    53.8% (14 stemmen)
     
    Mopshonden.


    Heaven is a place that we all have

    Het nadeel van een tijdje niet op Q zijn; welke username hoort in hemelsnaam bij wie? o.o


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Calipha schreef:
    Huh. Mijn profiel is half weggevaagd...


    Quizlet kampt met een serieus virus: eentje die van lettertjes houdt c: ze vindt het geweldig om in Harry Potter fanfics te knabbelen, en van mooie lettertpes te proeven in RPG's. Ook onze profielen blijven niet gespaard, om maar niet te zwijgen van spoilerknoppen, want o wat kan ze nieuwsgierig zijn :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Quizlet kampt met een serieus virus: eentje die van lettertjes houdt c: ze vindt het geweldig om in Harry Potter fanfics te knabbelen, en van mooie lettertpes te proeven in RPG's. Ook onze profielen blijven niet gespaard, om maar niet te zwijgen van spoilerknoppen, want o wat kan ze nieuwsgierig zijn :Y)


    Het is het monster van Quiz Ness. :Y)


    26 - 02 - '16

    Al die topics over de problemen. We weten het nu wel.

    Overigens, ben ik de enige die nergens last van heeft?

    [ bericht aangepast op 30 nov 2016 - 0:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Miall schreef:
    (...)

    JA OMG.

    // volgens mij heeft mijn bovenbuurman (of iemand boven mij) zijn telefoon op trillen staan.. ik kan het hier horen


    Spoderman schreef:
    (...)
    My heart is melting omg o.o

    I cri evrytiem I see that scene :W

    Miall schreef:
    ^ mine too


    trying not too look too ridiculous on a picture

    Afkalsfklafsk :3

    [ bericht aangepast op 30 nov 2016 - 0:34 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Mag er nu een moment blijheid voor mij zijn want ik heb de naam Toothless geclaimd :Y)

    [ bericht aangepast op 30 nov 2016 - 7:47 ]

    Raja schreef:
    Mag er nu een moment blijheid voor mij zijn want ik heb de naam Toothless geclaimd :Y)

    No. :x

    Grapje, tuurlijk wel. (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive

    uuuughghghhg i feel horrible. Again.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wéér problemen met het ov. Dat is al de derde keer deze week! Gister ook al vertraging en eer gister moest ik omrijden. Nu is het de vraag of ik wel optijd op school kom D:


    Seasons will change, but I shall remain

    Lieve Castor, ik wilde eigenlijk nog gaan schrijven en niet op jou babyzitten, dus wil je alsjeblieft stoppen met vervelend doen en gewoon een brave kat gaan zijn?


    Stenenlikker

    Charlot, kom je bed uit, nu!


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik ben er echt helemaal klaar mee, bah. Ik wil alleen nog maar onder mijn dekbed liggen en janken en wachten tot de winter voorbij is.

    Spoderman schreef:
    uuuughghghhg i feel horrible. Again.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    YAS, zo laat thuis als dat ik eigenlijk uit was *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Als je er niet tegen kan, vraag het dan ook niet. Butthurted people.


    Don't walk. Run, you sheep, run.