• WAARSCHUWING: LANG.

    Ik moet hier even mijn verhaal kwijt: eergisteren zou ik 4 dagen naar Texel gaan met een vriendin van me. Ik had er superveel zin in, maar het gezeik begon eigenlijk al in de trein; ik was heel vrolijk, zij kraakte alles af. 'Ik heb geen zin in drinken want ik vind het kut dat ik brak ben 'de regen is kut' blablabla. Toen kwamen we op de camping en klaagde ze over de rupsen, over de wind en over de tent waar zogenaamd iets mis mee was, dat haar luchtbed er niet in paste. Daarna zei ze dat ze geen zin meer in de vakantie had. Ik ging naar de wc omdat ik het niet trok; toen ik terugkwam zat ze in de tent huilend met haar moeder te bellen. Toen ik vroeg wat er aan de hand was antwoordde ze met 'ik weet het niet'. Ze bood aan dat vrienden van mij van haar geld mochten komen kamperen, maar mijn vrienden hadden allemaal geen tijd. Een kwartier daarna besloot ze dat ze naar huis ging en beloofde ze me dat ze me terug zou betalen, omdat mijn geld wel gewoon verspild was. Omdat ik geen 4 uur met haar terug wilde reizen zei ik dat ik nog zou blijven. Toen is ze gegaan en zat ik daar in mijn eentje; kort daarna heb ik ook alle spullen ingepakt en ben ik die 4 uur alleen teruggereisd.
    Diezelfde avond kreeg ik een bericht of alles goed was en dat ze thuis was, geen excuus of iets dergelijks. En een appje dat ze zich 'niet op haar plek voelde en heimwee had' en dat ze zich 'er niet overheen zou kunnen zetten'. Ik heb haar eerlijk gezegd wat ik ervan vond, dat ik de manier waarop en haar negativiteit extreem vervelend vond. Daar reageerde ze niet op. Twee dagen later vroeg ik haar naar dat geld en kreeg ik een appje met 'ik ga jou echt geen 50 euro betalen.' Ik heb haar geblokkeerd en gezegd dat ik geen contact meer wil. Ik ben nog steeds ontiegelijk boos, maar toch blijf ik het gevoel houden dat ik iets verkeerd heb gedaan. Vinden jullie dat ik haar nog wat moet sturen of moet ik echt alle contact verbreken? :I


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Oh god, dat is wel echt kut. Ik vind dat je op z'n minst je geld wel terug moet krijgen. Daarna zou ik het verbreken, want als er geen eens excuses van af kunnen dan zou ik me afvragen of het - het allemaal wel waard is.


    26 - 02 - '16

    Ik zou wel gewoon regelen dat je het geld terug krijgt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat, na vijf minuten wilde ze terug? Ik zou zeker achter mijn geld aan gaan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wait wat. Ik vind dat zij zich echt vreemd heeft gedragen dan. Ik snap heimwee enzo wel, maar dit is gewoon achterlijk. Ze had je op z'n minst meer uitleg kunnen geven.

    Wat ik zou doen is het geld terug eisen. Het is immers jouw geld! En eerlijk gezegd zou ik het daar dan maar bij houden. Het klinkt niet als iemand waar je echt op kan bouwen en vertrouwen.

    Wat, jullie hebben uren erover gedaan om daar te komen en ze wilde al na 5 minuten weg? Ik heb snel last van heimwee, maar zelfs dat kan ik niet snappen. Ik zou je geld terug eisen en contact verbreken. Klinkt niet als de meest betrouwbare persoon :/.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 0:14 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Wat voor vriendin is dat nou? Geen excuses, geen sympathie. Ik zou contact opnemen met die moeder en het geld terug eisen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Jezus, dat is echt kut. Ik zou sowieso achter je geld aan gaan, want afspraken zijn afspraken en beloftes moet je nakomen. Ik weet ff niet wat ik moet zeggen, jezus.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Jouska schreef:
    Wat voor vriendin is dat nou? Geen excuses, geen sympathie. Ik zou contact opnemen met die moeder en het geld terug eisen.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Jouska schreef:
    Wat voor vriendin is dat nou? Geen excuses, geen sympathie. Ik zou contact opnemen met die moeder en het geld terug eisen.


    The truth is out there.

    Ik vind persoonlijk niet dat je iets verkeerd hebt gedaan. Het enige wat je had kunnen doen, is samen met haar mee naar huis gaan, maar ik snap volkomen dat je dat niet zag zitten. Ik zou echt wel dat geld terugeisen (maar dan wel op een iets of wat vriendelijke manier zodat ze je zeker niets kan verwijten). Ik denk dat je zo'n vriendin liever kwijt bent dan rijk.
    Ik snap dat mensen heimwee hebben. Toen ik 14 was ging ik eens op paardenkamp, maar eigenlijk ging ik er ook al tegen mijn zin heen en mijn ouders zijn me na twee of drie dagen toen komen halen. Als ik daar nu op terugkijk besef ik dat ik misschien iets beter mijn best had moeten doen om het daar naar mijn zin te maken en dan had ik waarschijnlijk wel de hele week gebleven. Jouw vriendin heeft die moeite duidelijk niet gedaan.


    The soul needs autumn.

    Begrijp ik het goed dat die 50 euro waar het om gaat, het deel is dat jij hebt betaald voor de vakantie en dat zij jou zou betalen omdat door haar de vakantie voor jou ook niet door gaat?

    Dan is het niet echt jouw geld wat je van haar terug moet krijgen. Ik zie het meer als een schadevergoeding.

    Maar eerlijk? Ik denk dat je die 50 euro niet gaat krijgen van haar en dat het je te veel spanning op gaat leveren als je daar nog achteraan gaat.

    Ik vraag me af of er iets met haar persoonlijk, of tussen jullie twee, gebeurd is voordat jullie op vakantie gingen. Misschien zit ze daarom niet goed in haar vel nu.

    Jeetje! Wat vreselijk! Die 50 euro moet je terug krijgen van dat viswijf, hoor! Het is echt niet dat je het slecht bedoelde!


    You dare to gaze upon me?

    Krull schreef:
    Begrijp ik het goed dat die 50 euro waar het om gaat, het deel is dat jij hebt betaald voor de vakantie en dat zij jou zou betalen omdat door haar de vakantie voor jou ook niet door gaat?

    Dan is het niet echt jouw geld wat je van haar terug moet krijgen. Ik zie het meer als een schadevergoeding.

    Maar eerlijk? Ik denk dat je die 50 euro niet gaat krijgen van haar en dat het je te veel spanning op gaat leveren als je daar nog achteraan gaat.

    Ik vraag me af of er iets met haar persoonlijk, of tussen jullie twee, gebeurd is voordat jullie op vakantie gingen. Misschien zit ze daarom niet goed in haar vel nu.


    Dat klopt. Ik zou zelf ook nooit om die 50 euro hebben gevraagd, het ging mij er meer om dat zij het zelf voorstelde en dat vervolgens ontkent en haar belofte niet nakomt. En verder zei ze dat het niet aan mij lag.. :/


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dan is het aan haar om het goed te maken en dat lan ze doen door dat geld alsnog te geven. Of op een andere manier, door een mail of wat dan ook.

    Dan zou je haar wel moeten deblokkeren om haar doe kans te geven.

    Krull schreef:
    Dan is het aan haar om het goed te maken en dat lan ze doen door dat geld alsnog te geven. Of op een andere manier, door een mail of wat dan ook.

    Dan zou je haar wel moeten deblokkeren om haar doe kans te geven.


    Ik heb haar alleen geblokkeerd op WhatsApp, op Facebook kan ze me nog gewoon wat sturen.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.