• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? En mopshonden. Of ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt en ben je ook blij dat je weer gewoon :) kunt typen of :D. Schrijf hier dan alles van je af. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 18:18 ]

    Mopshonden of mopshonden?

    46.2% (12 stemmen)
     
    Mopshonden.

    53.8% (14 stemmen)
     
    Mopshonden.


    Heaven is a place that we all have

    Hahaha, ik geloof dat iedereen aan het stressen is voor die toets van morgen en ik ga zo lekker schrijven, hehe. Ik had de oefentoets bijna volledig goed, dus dan zal het morgen vast ook wel goed gaan :)


    Stenenlikker

    Volgens mij is er ooit was mis gegaan met mijn huidskleurtje c';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Abra is de nieuwe Ratata :')


    26 - 02 - '16

    No cares :W
    Chocoladeletters though, dank je wel voor dit gratis geweldige voedsel werk :3

    [ bericht aangepast op 30 nov 2016 - 19:36 ]

    BriBry schreef:
    No cares :W
    Chocoladeletters though, dank je wel voor dit gratis geweldige voedsel werk :3


    Gimma een chocoletter! ;O Normaal gesproken krijg ik van oma de letter Y die er niet altijd even makkelijk te vinden is. Maar dit jaar hoogstwaarschijnlijk niet. En mama mag geen van de chocoladeletters hebben wegens stoffen die erin zitten waar ze ziek van wordt. Dus nemen pa en ik ook geen letter. No choco for me this year. :c

    *grabs half your choco* _O_ nomnomnom


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    If you're proud of being curvy, fine. But marganlizing other people with different body types in the process negates the intial point. "Real men love curves" is entirely subjective and many girls will never have curves. A movement of body confidence doesn't mean exclusively for only "curvy" types.


    ~

    En toen was er geen geld meer voor de rest van de maand. Niet deze maand, maar volgende maand.
    Gelukkig eet ik 4 dagen op stage en ben ik niet zo veel dagen overbodig. Ik voel me al te veel thuis en nu helemaal, omdat er geen geld meer is. Ik dacht dat het eindelijk beter ging. . . Kunnen we de huur niet betalen. . .
    Ik voel me zwaar klote en godverdomme.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2016 - 19:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Weer net zo actief worden als eerst.. of Q gewoon lekker laten voor wat het is, mijn verhalen afronden en forever pleite gaan?

    ~ 'Als je vrijdag nog steeds ziek bent, heeft één persoon geen sinterklaas cadeau.'
    Ehm, als ik ziek ben krijg ik toch ook niets? Dus dan zijn er twee zonder cadeau. Lull.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2016 - 19:49 ]

    DociIe schreef:
    Weer net zo actief worden als eerst.. of Q gewoon lekker laten voor wat het is, mijn verhalen afronden en forever pleite gaan?

    ~ 'Als je vrijdag nog steeds ziek bent, heeft één persoon geen sinterklaas cadeau.'
    Ehm, als ik ziek ben krijg ik toch ook niets? Dus dan zijn er twee zonder cadeau. Lull.


    Die keus ligt vooral bij jou, denk ik. Maar als ik me niet vergis, was jij Jinsoyun en ik vond je een aardige toevoeging op het forum.


    Heaven is a place that we all have

    HOU OP MET DIE RUZIE. KAPPEN!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    Die keus ligt vooral bij jou, denk ik. Maar als ik me niet vergis, was jij Jinsoyun en ik vond je een aardige toevoeging op het forum.

    Shh, ik ben incognito XD

    Ja, ik vind het nu wel ongelofelijk dood hier eigenlijk.. Ik kijk het wel even aan. Als het gewoon weer gezellig wordt zoals laatst, wil ik best wel weer actief worden op het forum. Maar zo'n weekje afkicken is echt letterlijk de hemel. Gewoon nergens je hart kunnen luchten is in het begin lastig, maar na een paar dagen had ik niet eens meer de behoefte.

    DociIe schreef:
    (...)
    Shh, ik ben incognito XD

    Ja, ik vind het nu wel ongelofelijk dood hier eigenlijk.. Ik kijk het wel even aan. Als het gewoon weer gezellig wordt zoals laatst, wil ik best wel weer actief worden op het forum. Maar zo'n weekje afkicken is echt letterlijk de hemel. Gewoon nergens je hart kunnen luchten is in het begin lastig, maar na een paar dagen had ik niet eens meer de behoefte.


    Haha, het kwam dankzij je stories.

    Het is hier inderdaad wel heel erg dood tbh. Maar zoals in dat vorige topic werd gezegd; er is vgm nog steeds een uitstraling dat deze site voor tienermeisjes is.


    Heaven is a place that we all have

    Gibbs schreef:
    (...)

    Gimma een chocoletter! ;O Normaal gesproken krijg ik van oma de letter Y die er niet altijd even makkelijk te vinden is. Maar dit jaar hoogstwaarschijnlijk niet. En mama mag geen van de chocoladeletters hebben wegens stoffen die erin zitten waar ze ziek van wordt. Dus nemen pa en ik ook geen letter. No choco for me this year. :c

    *grabs half your choco* _O_ nomnomnom


    Get it all you Landa :') I'll get fat otherwise

    BriBry schreef:
    (...)

    Get it all you Landa :') I'll get fat otherwise


    Dat zeg je tegen mij eh. Ik ben dikker dan jij. 100% sure of that. :'D
    Dus we delen! ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.