• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? En mopshonden. Of ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt en ben je ook blij dat je weer gewoon :) kunt typen of :D. Schrijf hier dan alles van je af. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 18:18 ]

    Mopshonden of mopshonden?

    46.2% (12 stemmen)
     
    Mopshonden.

    53.8% (14 stemmen)
     
    Mopshonden.


    Heaven is a place that we all have

    Krolock schreef:
    (...)
    I know right, hij is geweldig. Hij gaat ook wat vertellen over #boos. Ben echt benieuwd haha.


    #BOOS is mijn leven. Die videos maken mijn hele week.
    Vertel me hoe het was!!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Skam spoilers (niet voor aflevering 8, alleen algemeen seizoen 3 t/m aflevering 7)

    Ja, Isak en Even zijn heel cute en ik hoop heel erg hard dat ze hun verdiende happy end krijgen, maar de dingen die voor mij ECHT heel erg de show stelen zijn
    1) het feit dat Isak een hoop heel stomme shit zegt en doet maar er iedere keer op een volkomen perfecte manier een reactie op krijgt en dan wordt gedwongen na te denken over hoe stom zijn shit was
    2) gewoon letterlijk iedere seconde met Sana erin want Sana is geweldig omg
    3) die scène waarin al Isaks dudebro vrienden hem super oprecht helpen en aanmoedigen de jongen waar hij soort van iets mee heeft te sms'en zonder daar ook maar een seconde raar over te doen (!!! YES. JA JA JA) want dat soort positieve vriendschappen zijn alles wat ik ooit wil in fictie tbh en ik wil graag niet alleen jezus en god maar ook noorwegen bedanken dat ik dat mocht zien met mijn eigen twee ogen ahhh


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Laat me op die warme bus D:


    What would Emma do?

    Calipha schreef:
    (...)

    #BOOS is mijn leven. Die videos maken mijn hele week.
    Vertel me hoe het was!!

    Boos is geniaal ja. :')
    Zal ik doen. :Y)

    Ik heb echt zin om een link van Call Your Girlfriend by Robyn naar je te sturen. (':


    kindness is never a burden.

    Ik dacht dat ik tijd had om vast hoofdstukken te gaan samenvatten, maar toen was ik vergeten dat ik donderdag een toets heb, waar ik ook nog voor moet leren :')


    Stenenlikker

    De trein is zo volll. :c

    [ bericht aangepast op 29 nov 2016 - 18:16 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit weekend komt cutie shania spoderman bij mij slapen i am so excited aaaah

    Raja schreef:
    Dit weekend komt cutie shania spoderman bij mij slapen i am so excited aaaah


    Oeee have fun both!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Raja schreef:
    Dit weekend komt cutie shania spoderman bij mij slapen i am so excited aaaah

    Jej jej wordt gezellig c: can't waittt


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Die radiozender speelt altijd dezelfde nummers af.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Officieel aangemeld voor HBO-verpleegkunde. Ahhh, I'm so excited. (nu die hele intake heisa nog door, maar dat komt goed.)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    mensen verwachten te veel van me of zo :W

    [ bericht aangepast op 29 nov 2016 - 19:09 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    dat dikke opluchting wanneer er wordt omgeroepen:

    "Deze trein rijdt niet verder dan *jouw eindbestemming*"

    • haha, na het oplossen van de sudoku in de metro krant. Promoot ik altijd Last Life en laat ik de krant liggen. Because its possible

    [ bericht aangepast op 29 nov 2016 - 19:15 ]

    eine reise auf den flügeln der naaaaaaaaaacht
    Als ik toch eens kon zingen hè