• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? En mopshonden. Of ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt en ben je ook blij dat je weer gewoon :) kunt typen of :D. Schrijf hier dan alles van je af. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 18:18 ]

    Mopshonden of mopshonden?

    46.2% (12 stemmen)
     
    Mopshonden.

    53.8% (14 stemmen)
     
    Mopshonden.


    Heaven is a place that we all have

    Geen motivatie om aan PWS te werken maar ik heb nog maar 23 dagen. Kill me.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oscura schreef:

    "Waarom moeten we nu al een leraar van het jaar doorgeven? Het is jaar is net pas begonnen!" Met reacties daarop: 'O vaag' en 'nee dat weet ik ook niet'. Ze bedoelen dit jaar mensen, niet het school jaar.



    :W


    26 - 02 - '16

    me: i think i kinda like him c:


    also me: NOOOoooo QiNG U CANT DO THAT because he probably doesn't like u too so you will hurt urself yo qing dude accept it; he's too fab for u


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil weer RPG-en of MSV-en.... maar ik vind geen rpg's die me aanspreken en ik ben te schijt om zelf er een te beginnen, bang dat niemand mee wil doen, of het weer super snel stuk loopt, waardoor ik nog meer baal...
    *Firstworldproblems* :x

    [ bericht aangepast op 30 nov 2016 - 17:49 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Wat is het toch ijzig koud.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Eén week ziek > twee kilo afgevallen

    Ik heb zin om een stukje te rennen maar ik weet niet of mijn enkelband dat aan kan... hmmm....


    Happy Birthday my Potter!

    Oké, mijn kamer is klaar voor de makelaar morgen. Zolang hij maar geen lades open gaat trekken. (':


    Stemmen op de top 2000... Ik ben zo bang dat ik dadelijk een leuk liedje vergeten ben :O

    PostNL is te laat.... IK WIL MIJN PAKKETJE!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Echt flauw dat je gisteren aflegde. -.- Ik ga je niets sturen, dat mag jij dan maar doen.


    Ik wil een tuin vol egels

    November heeft geen 31e dag :'o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    November heeft geen 31e dag :'o


    Helaas.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mijn voet ligt open maar hey ik heb de splinter (correctie; spaantje van m'n broers werk) eruit gekregen. Hemels.

    Mijn lippen kunnen gewoon niet droger worden dan dit dit is het toppunt


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Katsudon schreef:
    (...)

    Helaas.


    Inderdaad :/
    Ik zou wel graag een 31 november hebben gewild.


    26 - 02 - '16