• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? En mopshonden. Of ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt en ben je ook blij dat je weer gewoon :) kunt typen of :D. Schrijf hier dan alles van je af. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 18:18 ]

    Mopshonden of mopshonden?

    46.2% (12 stemmen)
     
    Mopshonden.

    53.8% (14 stemmen)
     
    Mopshonden.


    Heaven is a place that we all have

    I haven't done anything today, ugh.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Af en toe vraag ik me af of dit niet leuker zou zijn op dagen waarop ik niet verrekte moe ben want mn oppaskindjes zijn stiekem toch wel schatjes


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben te vriendelijk om mensen op hun vingers te wijzen. Of althans, ik doe het soms iets te vriendelijk.
    Maar ik ben wel de grootste grammarnazi en laat mijn omgeving dat maar al te graag weten.
    Logic :W

    Mag ik alsjeblieeeeeeeft dit liedje een keer coveren? Gawd I would be to happy if I could...

    [ bericht aangepast op 29 nov 2016 - 20:06 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    hungry and gotta pee but my bed is too comfy sooo nvm.


    Heaven is a place that we all have

    Als jij je voelt aangesproken, moet jij weten. Niet alles gaat over jou tho.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cause i'm slim Shady, i'm the real Shady. All yo other Slim Shady's are imitating. #YOLO


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Guardians of the galaxy timeeeee *O*

    Het is duidelijk dat ik een flinke obsessie voor mijn nieuwe personage heb opgelopen. Ik ga liever dingen over hem schrijven dan LotR kijken, hahaha.


    Stenenlikker

    Creatief enzo c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jongens zijn soms... heel irritant. En stalkerig. Wauw.

    Ik ben verbaasd voor de excuses die je me gegeven hebt. Ik vind het juist heel fijn dat je tegen me praat. Maar je zou ook daarna me eens een berichtje sturen om te vragen met hoe het met me gaat, al is het maar voor weetikveel.. steun? Waarom zou je ook? Ik heb echt het gevoel dat ik alleen maar een oud vaatdoek ben dat er maar voor jou klaar moet staan. Elke dag ben ik aan het wachten op enige affectie dat je om me geeft, weetikveel een soort teken dat je me niet kwijt wilt. Maar ik beteken geen éne f voor je. Ik snap niet wat ik nog hier doe, wat je ook eigenlijk letterlijk hebt gezegd dat die andere meer betekenen voor je. Je weet dat ik je niet kwijt wilt, er altijd voor je bent om je aan te horen en je zoveel voor me betekend.. Maar ik krijg helemaal niks terug. Het zijn altijd dezelfde (negatieve) reacties. Ik doe dit fout, ik doe dat fout. Nou als ik zoveel fout doe kan ik net zo goed weg gaan. Ik wist dat mijn hart gebroken zou worden als ik weer terug zou gaan.

    And you're still in my heart.
    Even tho I'm not in yours.
    I hate myself.
    I'm such a fool for believing.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2016 - 20:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    wow ik heb normaal gesproken nooit zo'n 'inbeelden van jullie bruiloft en vijf kinderen'-gevoel bij het zien van een leuke jongen die ik niet ken but
    pls have my babies
    of begin een gesprek ja laten we daarmee beginnen (*begint zelf stelling nooit het gesprek op tinder*)


    i put the fun in funeral

    Iedere keer dat ik die beginpost hier zie moet ik weer aan een quote van Loriot denken ("ein Leben ohne Möpse ist möglich, aber sinnlos") maar ik gok dat de meeste mensen hier nog minder enig idee hebben wie Loriot is dan ikzelf en dat ook niet iedereen iets snapt van Duitse quotes en dat is best wel verdrietig want het past zO GOED


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hihiii lachen man!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik voel me zo alleen (no_chears)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer