• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? En mopshonden. Of ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt en ben je ook blij dat je weer gewoon :) kunt typen of :D. Schrijf hier dan alles van je af. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 18:18 ]

    Mopshonden of mopshonden?

    46.2% (12 stemmen)
     
    Mopshonden.

    53.8% (14 stemmen)
     
    Mopshonden.


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    Haha, het kwam dankzij je stories.

    Het is hier inderdaad wel heel erg dood tbh. Maar zoals in dat vorige topic werd gezegd; er is vgm nog steeds een uitstraling dat deze site voor tienermeisjes is.

    Ja, het is inderdaad tienermeisjes achtig.

    Het is tijd om alle spelletjes topics uit mijn lijstje weer te bumpen (: Maar daar heb ik nu niet zoveel zin in.

    Ik zit in de bus en er stinkt iemand naar vis en iemand naar wiet en het is en nare combi ugh.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hahaha ik heb letterlijk al de starters via wondertrade :')


    26 - 02 - '16

    Volgende week een sollicitatiegesprek. Mocht ik het halen zit ik volgend jaar 5/6 van de 7 dagen ip Terschelling en ik kan niet wachten! (Eindelijk soort van uit huis)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Volgende week een sollicitatiegesprek. Mocht ik het halen zit ik volgend jaar 5/6 van de 7 dagen ip Terschelling en ik kan niet wachten! (Eindelijk soort van uit huis)


    Ik hoop het zo voor je! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    30 november, nationale dag van Schotland =D =D
    *shit ton of smileys*


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Gibbs schreef:
    (...)

    Dat zeg je tegen mij eh. Ik ben dikker dan jij. 100% sure of that. :'D
    Dus we delen! ;D


    Hahahaha no you aren't me promises

    Omg, ik zit hier echt zo enorm te genieten van wat ik aan het schrijven ben. ^^ Stefan en Lucas zijn zo heerlijk komisch, maar ook zo ongelofelijk schattig met elkaar.


    Stenenlikker

    Navigator schreef:
    Ik zit in de bus en er stinkt iemand naar vis en iemand naar wiet en het is en nare combi ugh.


    Uh Natas... thats me c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    BriBry schreef:
    (...)

    Hahahaha no you aren't me promises


    Dude. I don't believe you're fatter than I am. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Omg. In de trein werd omgeroepen 'in het station heeft u de volgende aansluitingen' en ik verstond 'aanslagen' en kreeg bijna een hartaanval.


    What would Emma do?

    Wow.
    Ik drukte op crtl+b en mijn bas klinkt nu echt awesome :3


    Deep inside, I've never felt alive

    ik denk dat als ik ooit een mopshond zou nemen en ik was dan nog actief op Q. dan zou er vgm een heel celebrationtopic komen


    Heaven is a place that we all have

    Ik weet eerlijk gezegd niet meer of die mistletoe een grapje is of dat ik straks gekoppeld ga worden oh help.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dan niet hè? Fuck you :W


    26 - 02 - '16