• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? En mopshonden. Of ben je blij omdat Quizlet nieuwe tekens ondersteunt en ben je ook blij dat je weer gewoon :) kunt typen of :D. Schrijf hier dan alles van je af. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 18:18 ]

    Mopshonden of mopshonden?

    46.2% (12 stemmen)
     
    Mopshonden.

    53.8% (14 stemmen)
     
    Mopshonden.


    Heaven is a place that we all have

    De Mac heeft straks super veel nieuwe klanten door mij hahahahaha :')


    26 - 02 - '16

    Waarom zijn de leuke usernames allemaal bezet. :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Er is iemand puzza aan het eten op de trein. Control yourself. Stop met kwijlen.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2016 - 16:34 ]


    What would Emma do?

    Inspiratie voor een nieuw column genoeg. Het probleem zit hem vooral in het inspiratie-voor-20-columns-tegelijk-dus-waar-te-beginnen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oreo chocolade om nom.


    26 - 02 - '16

    Mijn moeder zit al sinds we terug zijn van de dierenarts (kwart voor één of zo) op de bank met haar mobiel en een dekentje like
    zo sneu ben ik nog niet eens


    i put the fun in funeral

    @qing je wordt dommer met de minuut :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Tim Hofman komt bij ons een dagje presenteren binnenkort, helemaal mooi. :'D

    Als je de hele tijd aan m'n hoofd staat te zeuren, ga ik het echt niet sneller doen hoor.


    Krolock schreef:
    Tim Hofman komt bij ons een dagje presenteren binnenkort, helemaal mooi. :'D


    Jaloers. Tim Hofman is awesome.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Hamilton, inspireer me


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Als ik nu gewoon voor drie weken even zou kunnen verdwijnen, zou dat perfect zijn.


    <3

    Calipha schreef:
    (...)

    Jaloers. Tim Hofman is awesome.

    I know right, hij is geweldig. Hij gaat ook wat vertellen over #boos. Ben echt benieuwd haha.

    Krolock schreef:
    Tim Hofman komt bij ons een dagje presenteren binnenkort, helemaal mooi. :'D


    Hij is toch dr. Tinus? :'3


    26 - 02 - '16

    Demiguise schreef:
    (...)

    Hij is toch dr. Tinus? :'3

    Dat is Thom Hoffman (zegt google me) haha
    Dit is Tim:

    [ bericht aangepast op 29 nov 2016 - 17:09 ]