• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    In bed liggen en luisteren naar de regen en wind buiten is heerlijk <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    God, ik weet niet welke username ik terug moet nemen. Ik ben een ramp. :')


    Caution first, always.

    Plan gewijzigd. Mam wil ook kijken, dus beginnen we bij deel 1 c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil alles en iedereen zeer gewelddadig in elkaar beuken, met name iedereen die bij de NS werkt en zogenaamd voor vervangend vervoer zorgt. Jullie weten wie jullie zijn.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    JAAAAAAAA, dan zijn we er bijna. En dan moet ik nog minimaal een uur :W
    Kutbovenleiding.


    Deep inside, I've never felt alive

    Waarom gaan deuren IN de trein automatisch toe? En zijn ze haast onstopbaar tot ze zich op je lijf rammen. Godver dat doet zeer.


    What would Emma do?

    Hahaha mijn leven is verpest. Waar is de reset knop?


    26 - 02 - '16

    Tatooine schreef:
    Am sad.


    Why? Hug


    Stenenlikker

    I'm not a hugger so beware:

    Ik wil iedereen die zich niet goed voelt knuffelen. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben weer een luie asshole aan het zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Serieus aan het overwegen om weer aan de meds te gaan maar de cons wegen zwaarder dan de pros

    Pros: uiteindelijk voel ik me mogelijk beter

    Cons: misschien ben ik al dood voor die tijd omdat overgevoeligheid voor een stofje en yes

    Fml


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Het is echt fantastisch en mooi weer! /hearteyes (bloos)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, volgens mij wil je het gewoon niet begrijpen. Nee, het ligt nooit aan jou, het is altijd mijn fout. Waarom hebben wij altijd last van dezelfde eigenwijsheid? Ohja, genen -.-"

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 16:41 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Het moment dat je veel blessed people kent en je jezelf afvraagt waarom je hier op aarde bent...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik wil nog een tattoo.


    26 - 02 - '16