• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Alle medewerkers in gesprek... yeah right, neem gewoon op mwoan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    StephenFry schreef:
    (...)

    Ik zou ook bellen. Ik denk dat mijn dieren een hartaanval zouden krijgen. Ik snap ook niet waarom mensen zich daarmee bezig houden...


    Waarschijnlijk weet ik ook welke gasten het waren, liepen er net namelijk twee voorbij en ze waren aan het lachen en shit. Ze klonken nogal 'verdacht'. Weet je, het is nog geen oud en nieuw, dus waarom... We moeten onze katten straks al vier weken van te voren binnen houden, ik ga dat niet nu al doen omdat een paar kleuters vuurwerk af lopen te knallen. Flikker op mwoan.

    // Hoppa, politie is ingelicht en hij gaat zijn collega's bellen. Ik ben tropt op mezelf

    [ bericht aangepast op 17 okt 2016 - 21:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AiLaikHeda schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk weet ik ook welke gasten het waren, liepen er net namelijk twee voorbij en ze waren aan het lachen en shit. Ze klonken nogal 'verdacht'. Weet je, het is nog geen oud en nieuw, dus waarom... We moeten onze katten straks al vier weken van te voren binnen houden, ik ga dat niet nu al doen omdat een paar kleuters vuurwerk af lopen te knallen. Flikker op mwoan.


    En het is ook gewoon verboden. Ik hoop dat ze ze eens goed doen verschieten. Ik zit ook altijd met dieren in als ze daarmee bezig zijn. En ze moesten het maar eens in hun hoofd halen dieren of zelfs mensen lastig te vallen...


    What would Emma do?

    I'm already living up my username. Oops


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    StephenFry schreef:
    (...)

    En het is ook gewoon verboden. Ik hoop dat ze ze eens goed doen verschieten. Ik zit ook altijd met dieren in als ze daarmee bezig zijn. En ze moesten het maar eens in hun hoofd halen dieren of zelfs mensen lastig te vallen...


    Heb het gemeld en hij gaat zijn collega's inlichten, dus hopelijk komt er zo eentje aan de deur en zo en kan ik even doorgeven wat ik gezien heb. Er liepen sowieso net twee gassies langs mijn huis en die zagen er nogal uit alsof zij dat hadden gedaan en het feit dat ze over een joint aan het praten waren maakte het eigenlijk nog meer 'zeker' voor mij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bweh, ik bewaar het schrijven wel voor morgen, want met deze pijn is het echt niet leuk :C


    Stenenlikker

    Zal ik dit uitspreken of niet? Twijfel twijfel twijfel
    Nog even en ik mag Aandachtstrekker als nieuwe username nemen.

    Ik weet niet wat te zeggen.

    Zeekoe. Zeehond. Zeeleeuw. Zee-olifant. Zeepaard. Zeeluipaard. Iemand was heel lui met namen...


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    Zeekoe. Zeehond. Zeeleeuw. Zee-olifant. Zeepaard. Zeeluipaard. Iemand was heel lui met namen...

    Zeeappel gewone
    Zeearend Europese
    Zeearend stellers
    Zeearend witkop
    Zeebaars zwarte
    Zeebeer Zuid-amerikaanse
    Zeeëgel diadeem
    Zeeëgel griffel
    Zeehond grijs
    Zeekoet
    Zeeleeuw californische
    Zeeleeuw patagonische
    Zeeleeuw steller
    Zeepaardje gestreept
    Zeepaardje kortsnuit
    Zeester stekel
    Zeewaaier

    Nope.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    StephenFry schreef:
    Zeekoe. Zeehond. Zeeleeuw. Zee-olifant. Zeepaard. Zeeluipaard. Iemand was heel lui met namen...


    "Ik weet niets meer. Wat zal ik deze net-ontdekte diersoorten die in het water leven noemen?"
    ...
    "Eureka! Ik zoek dieren op het land en plak er 'zee' voor! Ja!"


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik wil echt beginnen met een cosplay samenstellen voor DCC 2017 maar ik ben gewoon inspiratieloos.. De frustraties zijn real.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ... het is zo'n lief gebaar maar aan de andere kant is het ook een beetje een pijnlijke timing, shit.

    Overigens sorry mede-LJH'ers voor het sluiten van dat laatste topic en daarna geen nieuwe aanmaken want ik had geen idee dat ik hem gesloten had op mobiel sowwie

    [ bericht aangepast op 17 okt 2016 - 21:23 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I feel sad, angry and anxious and I seriously don't know what to do. Yes I should be an adult now, but I seriously feel like a little girl, only with a very big mouth. Can something please go right for once? I'm already hardly getting by and things like these just push me over the edge. I want lock myself in my room and not come out again, but I can't let other people fight for me. I just don't want to do this alone with a feeling that no one really understands me.

    Okay, pity party over. Get your mask on and smile. Stop feeling sorry for yourself.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hallo ???

    Ik woon hier nu, dus dat betekent dat ik hier ook gewoon in mijn vakantie mag zijn. 'Ik word chagrijnig van je aanwezigheid als ik bezig ben met school' zie ik niet als een legitieme reden en jullie weten dat ik geen rust krijg in Zeeland. :W

    Go fuck yourself. Met een giftige cactus.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)