• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Devinsport schreef:
    Eten en gelijktijdig reageren bij de RPG, SOTY topic bijwerken, studie... dat zou moeten lukken toch? c:

    Okay, I can do this

    Edit: I still just want to do nothing and hug you.


    I believe in you.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Woah die droom was awesome :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik dacht dat het niet zo moeilijk zou zijn om aan een blauwe trui te komen. Helaas...


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Onbekenden die je in een groepschat toevoegen..


    ~

    Tick-fucking-tock...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het KNMI heeft weer flink mensen lopen opfokken met hun "code geel". Sorry, maar een beetje regen hebben we wel vaker :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'The human world, it's a mess.'
    That's an understatement. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat een prachtig weer! Ben ik blij dat ik dadelijk naar buiten moet (cat)
    - Wordt het ook nog droog. Nee? jammer D:-


    Seasons will change, but I shall remain

    I'm so severely pissed off rn. Dag van de Holebi op school, laat me niet lachen. Jullie denken dat een roze zweetbandje al genoeg respect geeft voor de community. Srsly, just fuck off.


    kindness is never a burden.

    Verraadt jezelf nou niet, lol. (cool)


    ~

    I'm so fucking done with this shit! Echt waar, ik ben het zo beu als koude pap! Kunnen die mensen niet gewoon stoppen met zich te moeien over mijn leven en altijd maar dat moeten, moeten, moeten... jullie zijn mijn moeder niet! Je kan mij niks verplichten en je moet me ook niks voorleggen, dus hou jullie fucking bek toch gewoon! Ik ben jullie echt zooooooo beu, maar echt zoooooooooooooo beu, jullie en al die andere kutmensen waar jullie mee samenwerken! Laat mij toch gewoon met rust! Maar nee, dat kan niet, he... altijd maar dat gezeik weer over verplichtingen en die shit. WAAROM?! En altijd maar willen dat alles naar jullie idealen is, wel, wil je eens ruilen met mijn leven? Ik durf wedden dat je snel terug wil naar je eigen leven, dus shut up en moei je met je eigen zaken! Ja, ik ben dan misschien al 22, maar wat maakt het jullie nu uit wat ik met mijn leven wil? Dat zijn toch MIJN keuzes, zeker?! Soms heb ik zoveel zin om uit te vliegen tegen jullie, maar weet ik dat ik me maar best in hou om problemen te voorkomen, maar echt, UGH! Altijd maar dat gezeik van jullie...


    16 - 09 - '17

    Kan ik gewoon even verdwijnen? Al is het maar voor een dagje?


    16 - 09 - '17

    Eerlijk? Ik dwing mezelf leuke dingen te doen, maar eigenlijk heb ik dr helemaal geen zin in en lig ik t liefst de hele dag in bed.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Op dit punt heb ik behoefte aan een relatie puur als bevestiging dat mijn ex niet de enige op de planeet is die ooit wat in me ziet (en dat is behoorlijk triest voor iemand met een nog redelijk gezond zelfbeeld)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 12:08 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Er zijn ineens een aantal mensen weg op Quizlet?? Where did you go ?????


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)