I'm so fucking done with this shit! Echt waar, ik ben het zo beu als koude pap! Kunnen die mensen niet gewoon stoppen met zich te moeien over mijn leven en altijd maar dat moeten, moeten, moeten... jullie zijn mijn moeder niet! Je kan mij niks verplichten en je moet me ook niks voorleggen, dus hou jullie fucking bek toch gewoon! Ik ben jullie echt zooooooo beu, maar echt zoooooooooooooo beu, jullie en al die andere kutmensen waar jullie mee samenwerken! Laat mij toch gewoon met rust! Maar nee, dat kan niet, he... altijd maar dat gezeik weer over verplichtingen en die shit. WAAROM?! En altijd maar willen dat alles naar jullie idealen is, wel, wil je eens ruilen met mijn leven? Ik durf wedden dat je snel terug wil naar je eigen leven, dus shut up en moei je met je eigen zaken! Ja, ik ben dan misschien al 22, maar wat maakt het jullie nu uit wat ik met mijn leven wil? Dat zijn toch MIJN keuzes, zeker?! Soms heb ik zoveel zin om uit te vliegen tegen jullie, maar weet ik dat ik me maar best in hou om problemen te voorkomen, maar echt, UGH! Altijd maar dat gezeik van jullie...