• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Altijd fijn als je eindelijk op schema ligt met school en je laptop WAAROP JE FOTOSHOP PAS HEBT GEKOCHT VOOR 140 EURO er mee ophoud waardoor ik alweer twee dagen niks heb kunnen doen en weer niet meer op schema ligt. Nu zou ik een leen laptop krijgen van media markt, dat beloofden ze gisteren en opeens hebben ze vandaag geen leen laptop meer voor me, oh zo fijn! En wat moet ik nu? Drie weken me broers laptop gebruiken. Heel fijn, want hij moet óók naar school. Door alle stress gisteren voel ik me nu dus al de hele dag kut en nu zeikt mijn moeder ook nog dat ik vrijdag perse naar school moet. Maar guess wat als ik geen 12 fotoshop opdrachten af heb kom ik de les niet in en heb ik 3 uur gereisd voor niks. Maar volgens mijn moeder krijg ik het wel af hóór, al moet ik de hele fucking nacht doorhalen, ik moet en zal het afkrijgen! Thanks mam echt heel motiverend, vooral als je zegt dat ik dan me broer achterna ga die al aan zijn derde opleiding bezig is. Over hem hoor ik je nooit zeiken over alle lessen die hij mist terwijl hij JUIST GEEN ZAK VOOR SCHOOL DOET en ik hem nooit zie stressen, EN IK WERK ALTIJD TIEVUS HARD VOOR SCHOOL en als ik dan zeg dat ik een fucking ding een keer NIET HAAL dan heb ik gelijk zeik. Ja hoor tuurlijk waarom ook niet


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Altijd fijn als je eindelijk op schema ligt met school en je laptop WAAROP JE FOTOSHOP PAS HEBT GEKOCHT VOOR 140 EURO er mee ophoud waardoor ik alweer twee dagen niks heb kunnen doen en weer niet meer op schema ligt. Nu zou ik een leen laptop krijgen van media markt, dat beloofden ze gisteren en opeens hebben ze vandaag geen leen laptop meer voor me, oh zo fijn! En wat moet ik nu? Drie weken me broers laptop gebruiken. Heel fijn, want hij moet óók naar school. Door alle stress gisteren voel ik me nu dus al de hele dag kut en nu zeikt mijn moeder ook nog dat ik vrijdag perse naar school moet. Maar guess wat als ik geen 12 fotoshop opdrachten af heb kom ik de les niet in en heb ik 3 uur gereisd voor niks. Maar volgens mijn moeder krijg ik het wel af hóór, al moet ik de hele fucking nacht doorhalen, ik moet en zal het afkrijgen! Thanks mam echt heel motiverend, vooral als je zegt dat ik dan me broer achterna ga die al aan zijn derde opleiding bezig is. Over hem hoor ik je nooit zeiken over alle lessen die hij mist terwijl hij JUIST GEEN ZAK VOOR SCHOOL DOET en ik hem nooit zie stressen, EN IK WERK ALTIJD TIEVUS HARD VOOR SCHOOL en als ik dan zeg dat ik een fucking ding een keer NIET HAAL dan heb ik gelijk zeik. Ja hoor tuurlijk waarom ook niet





    You can do it. You'll get through. <3
    En als je het niet af krijgt, nou dan gewoon een keertje niet. Lever je het later in. Adem in, en adem uit. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Natuurlijk nodig ik hem niet nog een keer thuis uit. Je zit alleen maar dom te doen over zijn tic. Dat vind ik juist mega schattig aan hem.

    Ik wil eten. Ik heb trek. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yup, the Perks of Being a Wallflower is def still on my "best movies of all times list". Rewatching it confirmed that.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Of course, voor haar wel :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb echt een probleem wanneer het op notitieboekjes aankomt


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Echt niet dat ik in zo'n strakke sportoutfit ga sporten..
    Ik weet waar mijn vetjes zitten en wil deze niet nog extra naar voren laten komen
    Geef mij maar gewoon normale sportkleding (A)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Wiarda schreef:
    Ik heb echt een probleem wanneer het op notitieboekjes aankomt


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik vind het leuk dat er RPGs geopend worden die zich afspelen in Nederland, een beetje credit aan ons kleine kikkerlandje.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Well I know where this is going


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lol, normaal was ik nu al op de helft van mijn opdracht, nu moet ik nog zowat beginnen. Haar heerlijk 'motiverende' dreig gedrag werkt averechts. Lekker kut voor je, bitch.


    You were born original, don't die as a copy.

    whaaaa ik heb echt zin in vrijdag ///////dit weekend///////

    sinds de grote vakantie ben ik nog maar een keer uitgeweest dussss het mag tijd worden xpxd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vandaag was oké.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Telefoon gaat al dagen niet meer af, met uitzondering van mijn beste vriend die wil weten of het nog goed met me gaat, maar dat gaat het niet en hij woont in limburg dus dat schiet ook al niet op, en m'n ex negeert me zo keihard en m'n andere zogenaamde vriend negeert me ook, en ze zitten constant gezellig samen te gamen en ik word nergens meer voor uitgenodigd en godverdomme, ik voel me eenzaam en gehaat en fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckFUCK.
    // En ik voel me zo stom omdat ik op 7cups zit en iedereen goed probeer te helpen terwijl het me alleen maar rotter laat voelen en het voelt net alsof ik mn ex z'n gedragsproblemen heb gefixt en dat ik daarna weer kon oprotten. Echt, krijg allemaal de #@^%$*&
    /// Nee, krijg niet allemaal de #@$$&^$, voor als je dit leest en iemand hier zich aangesproken voelt.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 18:59 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"