• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I believe I finally know what I need. I need love. I need someone to love me and never stop loving me. I need a shoulder to cry on. I need somebody to love. And I don't have one.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    I believe I finally know what I need. I need love. I need someone to love me and never stop loving me. I need a shoulder to cry on. I need somebody to love. And I don't have one.


    ):
    *hug*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    oh my god. Ik kan het nog steeds niet geloven

    Doe a.u.b. niet alsof je er alles vanaf weet.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kan iedereen gewoon even oprotten, ja? Ik wil vandaag even niet bestaan.


    Deep inside, I've never felt alive

    Maar.
    Natuurlijk zal niemand van jullie aan mij denken. Niet dat ik dat vreemd vind, maar eigenlijk zou ik het misschien wel heel fijn vinden.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2016 - 23:27 ]

    Je weet wel, van die mensen die niet kunnen koken en zichzelf een voedselvergifting bezorgen?
    Yeah, guilty.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Firgun schreef:
    I believe I finally know what I need. I need love. I need someone to love me and never stop loving me. I need a shoulder to cry on. I need somebody to love. And I don't have one.


    this


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Je bent net tien minuten weg en het voelt alsof mijn hart in een blok lood is veranderd en naar mijn maag zakt. Ik mis je ):


    26 - 02 - '16

    Ik kijk er naar uit om volgend jaar zelf zieke huisfeestjes te geven :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik zeg wel dat ik het alles oplost als ik een eigen woonruimte heb, maar most probably is het binnen een week een bende. Losse games, pizzadozen en kattenhaar overal. Lol.


    26 - 02 - '16

    Dit vraag je serieus net op het verkeerde moment aan me. Tentamens, labjournalen, andere shit waar ik me voor doodstress. Pls, nu even niet.


    Deep inside, I've never felt alive

    I hate it so much that no one ever seems to put 200% into something, no one ever wants to go the extta fucking mile. And that my dear people, is why I suck at relationships with people in any form whatsoever.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Gosh yes dit heb ik zo hard nodig op dit moment.
    Soms betwijfel ik echt of de mensen waarmee ik op school om ga, ook mijn echte vrienden zijn. In mijn bijzijn doen ze aardig en praten ze tegen me. Maar zoals bijvoorbeeld vanavond, is er een feest in een club. Ik zie allerlei meiden die ik ken, sommige waarvan ik verbaasd ben dat ze daar zijn. En dan vraag ik me af of ik geen leuke vriendin ben om ook mee te gaan.... Ik baal soms zo erg hier van... Dan vraag ik me af of het wel echte vriendinnen zijn want met gezellige avondjes van hun die ik via snapchat zie word ik nooit uitgenodigd... En ja dan zijn het misschien geen echte vriendinnen, maar ze praten wel tegen me op school en privé via de app etc.. Ughhhhh hgjrfkedrfghjiroefjvnfvkdlerifgjbfjnvxklfrotigsjkdflropgtifkdlrtopigjf dit frustreert me zo erg terwijl dat niet zou moeten.

    Ik hoop echt dat dit mijn laatste jaar is en dat ik gewoon slaag. Ik heb behoefte aan een nieuwe start, een geweldige opleiding en vriendinnen waarvan ik weet dat ze me wel leuk vinden, ook achter mijn rug om. En dan van de zomer hopelijk backpacken in m'n uppie, gosh onwijs veel zin in. ghirjeowrgihjrke

    [ bericht aangepast op 17 okt 2016 - 0:03 ]

    Mensen die zweren dat ze een nóg grotere fan zijn van iets dan dat jij bent... zijn best irritant. Het leven is geen wedstrijd. Misschien moet ik maar eens van die gouden chocolade medailles gaan kopen want ik kan ze bijna dagelijks uitdelen volgens mij.