• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb echt het idee dat mijn hersenen gedefragmenteerd moeten worden sinds mijn hoofd te vol zit o.O


    26 - 02 - '16

    Mobiel mee in bad, want waarom niet chillen en ondertussen whatsappen en filmpjes kijken (:


    ~

    Yoosung schreef:
    Ik heb echt het idee dat mijn hersenen gedefragmenteerd moeten worden sinds mijn hoofd te vol zit o.O

    Als dit toch eens echt kon. Of gewoon hele herinneringen kunnen wissen.


    ~

    Ik kom helemaal bij zo :]


    Caution first, always.

    Ik heb zojuist een pizza en potato wedges op en ik voel me totaal niet schuldig. En dat terwijl ik al avondeten op had. Soms is het leven zo goed.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2016 - 21:54 ]

    Please stop... ik vind het jammer dat je het zo hoog in je bol hebt zitten, anders was je een hele leuke vriendin geweest. Misschien moet ik maar eens vaker laten merken dat ik je denigrerende uitspraken niet echt kan waarderen. Ik snap ook niet echt wat je ermee wilt bereiken namelijk... het is niet bepaald grappig.

    Oh, wat waardeer ik de graphics van vandaag de dag toch <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    JAWEL VERDIKKIE
    Moet ik altijd alles met potlood tekenen, "want dat moet, werkt het beste, blablablablablabla, tekenen doe je met potlood, schrijven doe je met pen, zeurzeurzeur"
    MAAR NU ZIJN MIJN TEKENINGEN NIET ZICHTBAAR ALS IK ZE IN SCAN. Krijg ik straks weer gezeik over mijn labjournaal dat "mijn tekeningen niet goed zichtbaar zijn". Ja wat wil je, stomme paintshit die je niet snapt (en waar ik mijn laptop van uit het raam ga gooien), of een tekening die niet zichtbaar is.

    Ik wil een tekentablet D:


    Deep inside, I've never felt alive

    HAHAHAHAHHAAH BESTE ENGELS EVER

    I wil be a verry happy mum with to lovely dothers


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hij vertelt het me ook nu pas. :S

    Misschien had ik toch wat eerder moeten beginnen, hm.


    That is a perfect copy of reality.

    Jaaaaaa telefoon, ga je updaten als ik boven ben en nauwelijks bereik heb.
    Technologie houdt heel veel van me vandaag. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    @AiLaikHeda @Miall: het grappige is dat als je zo een beetje probeert en gewoon een labddier achter het woord 'zee' plakt, de kans ontzettend groot is dat het bestaat.

    Zeekat? Jup
    Zeearend? Jup
    Zeebeer? Jup...

    Do you see my point? :') Dit irriteert me al zo lang.


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    @AiLaikHeda @Miall: het grappige is dat als je zo een beetje probeert en gewoon een labddier achter het woord 'zee' plakt, de kans ontzettend groot is dat het bestaat.

    Zeekat? Jup
    Zeearend? Jup
    Zeebeer? Jup...

    Do you see my point? :') Dit irriteert me al zo lang.


    Lolol.

    ... Zeetong ...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zeekomkommer.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.