• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I loved you. Not as in fancying or being in love with. No, I loved you. You meant so, so much to me. More than you've ever known. You've been taken away from me. It's not fair. I want you back. I loved you. I still do.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 22:30 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kys.

    / Lol, al mijn verhalen hebben een abo minder. Zou het dezelfde persoon zijn? (:

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 22:41 ]

    Let's just say: I loathe it all!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik hoop dat ik het zo even vol ga houden. :')


    Caution first, always.

    lol ik ga morgen dood


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hypocriet.


    I'll see you on the dark side of the moon

    "niet te laat want gisteren was het ook al laat en dan moet het licht niet te lang blijven branden
    ik probeer uit te sparen"

    anders ga ik wel gewoon ergens anders wonen he als ik alleenmaar een last voor je ben


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Er zit een dikke vette spin naast mijn bed. Jongens dit was het laatste wat jullie van mij zullen vernemen, dat beest gaat me sowieso vermoorden.

    Ohh kom op waarom zijn spinnen niet gewoon schattig. Waarom zijn het geen kleine mini schaapjes ofzo. En waarom ben ik zo'n schijtluis, terwijl ik de meest gruwelijke verhalen en films bekijk en weetikveel ikwilgewoongeenspinnenindezewereldmaardanisereenovervloedaaninsecten

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 23:09 ]

    Ik heb zaterdag een chocoladereep gekocht en hij is nog steeds niet op. Whut.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    WAT WIL JE VAN ME GODVERDOMME? Eerst mijn vriend, dan bijna mijn pa, nu dit schuldgevoel om letterlijk alles wat ik doe, mijn vader door mentale pijnen zien gaan waarvan ik het flauwste idee niet heb hoe het moet voelen. Mijn ma zien worstelen, mijn zus bijna niet meer zien. For fucks sake. What do you want. Tell me. I don't know whether I can bear it any longer.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat moet je steeds? Laat me met rust.

    DANKJE, computer en telefoon. whatsapp-
    HELA WAAROM ZIE IK DAAR GEEN VERBINDING?

    Wat heeft alles tegen me vandaag? En waarom ben ik nu ineens bang voor mijn resultaat van mijn tentamen? Zou het een onsuccesvol rijtje van ongeluk zijn? Damn you, onzekerheden.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik moet alweer plassen... Serieus? *zucht*


    16 - 09 - '17

    lol iedereen rondom mij heeft zo een geweldig leven en dan kom ik


    drinkt er ene, om de zorgen te vergeten - elise x


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik lig hier serieus met twee katten en een hond in bed :')
    Ze wilden allemaal bij mij liggen, I feel special <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.