• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jesus, met haar ga je meteen naar de dokter maar bij mij is het: 'Ik weet het niet. Je moet vroeger gaan slapen.' Jeez thanks, mom. That helped a lot. My pain is gone now thanks to that revelation.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 7:23 ]


    kindness is never a burden.

    laten we dit topic snel vol spammen want 500 is een mooi rond getal


    Heaven is a place that we all have

    Ugh, mijn arm doet nog steeds pijn en ik heb vanmiddag rijles :C Ik hoop dat ik het een beetje aankan, want het is toch wel erg zonde als ik halverwege zou moeten stoppen, omdat mijn arm gewoon teveel pijn doet...


    Stenenlikker

    Gezien de kans groot is dat m'n pakket deze week binnenkomt, kampeer ik naast de brievenbus.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kennelijk is er een methode om mijn tics te behandelen. Tis geen praatgroep en t werkt ook niet met medicijnen en heeft geen bijwerkingen. Tis alleen wel best duur dus mijn zorgverzekeringdinggeval zal omhoog moeten. Maar ik ga eerst proberen hoe het is wanneer ik stop met de medicijnen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat heb ik mezelf aangedaan.


    ~

    Ik ben nu echt verkouden, maar ook weer niet erg genoeg om te kunnen verantwoorden dat ik twee colleges mis. Waarommm ;-;


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Is het raar om als zeventienjarige een beugel te krijgen? Oh well.


    That is a perfect copy of reality.

    Syoxisia schreef:
    Is het raar om als zeventienjarige een beugel te krijgen? Oh well.


    Nee. Ik ben wss 21 wanneer ik er een krijg ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wauw dat ik wat langer was, want dan kon ik makkelijker in kleding. Alles is veel te lang en te groot. Zelfs de kleinste maat is te groot :c! -Soms heeft het ook voordelen, maar nu irriteer ik mij er even aan-


    Seasons will change, but I shall remain

    Syoxisia schreef:
    Is het raar om als zeventienjarige een beugel te krijgen? Oh well.

    Nee hoor. Ik had op mijn zeventiende nog een beugel en een aantal mensen om mij heen kregen toen pas een beugel c:.


    Seasons will change, but I shall remain

    Mag ik even zitten voor vijf miljoen jaar tnx


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Disneyland is een feit omfgghsjagajzbja ik ben zo blij
    Wat een beetje pushen al niet kan bereiken

    Het is verdomme altijd hetzelfde geeikel als er iemand jarig is.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    AiLaikHeda schreef:
    (...)

    Nee. Ik ben wss 21 wanneer ik er een krijg ^^


    Nee hoor. Ik had op mijn zeventiende nog een beugel en een aantal mensen om mij heen kregen toen pas een beugel c:.



    Gelukkig hahahaha. Ik dacht echt even dat ik een apart geval was. :'D


    That is a perfect copy of reality.