• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Godsamme, regel dat internet nou gewoon +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rechtszaken meegemaakt rondom school, papa die een hartinfarct kreeg en qua karakter totaal veranderd is in een slechte manier. Geen zus meer doordat die zich dr rug naar ons heeft toegedraaid. Moneyproblems, eenzaamheid, Sheila die dood ging en oma die altijd wel wat te zeuren heeft en zo ook over hoe t in de familie is gegaan. Het café dat totaal niet loopt. De kennel die we nu gaan beginnen en wat zeer hectisch is, papa zn muziekschool die niet loopt. Ik die autorijden niet goed meer durft. Of naja, het parkeren. De tics die zijn verergerd maar de bijwerkingen van de medicijnen die nog erger zijn. En de dips die maar blijven terugkomen. Het aankomen in gewicht wat niet de bedoeling is maar wat er niet af lukt te krijgen.
    Echt waar, ik trek het niet veel langer meer ofseu. Ik weet niet. Maar ik begin aardig te verdrinken in de problemen die ik nog niet heb verwerkt. Zucht.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Rechtszaken meegemaakt rondom school, papa die een hartinfarct kreeg en qua karakter totaal veranderd is in een slechte manier. Geen zus meer doordat die zich dr rug naar ons heeft toegedraaid. Moneyproblems, eenzaamheid, Sheila die dood ging en oma die altijd wel wat te zeuren heeft en zo ook over hoe t in de familie is gegaan. Het café dat totaal niet loopt. De kennel die we nu gaan beginnen en wat zeer hectisch is, papa zn muziekschool die niet loopt. Ik die autorijden niet goed meer durft. Of naja, het parkeren. De tics die zijn verergerd maar de bijwerkingen van de medicijnen die nog erger zijn. En de dips die maar blijven terugkomen. Het aankomen in gewicht wat niet de bedoeling is maar wat er niet af lukt te krijgen.
    Echt waar, ik trek het niet veel langer meer ofseu. Ik weet niet. Maar ik begin aardig te verdrinken in de problemen die ik nog niet heb verwerkt. Zucht.



    Aw no, arme jij *hugs*


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik moet waarzegster worden, hehehe


    Deep inside, I've never felt alive

    lollll een jongen uit mijn examenklas (met wie ik nooit veel heb opgetrokken) vroeg me in de kroeg wat ik nu met m'n leven doe.
    'ik schrijf'
    'ooh wat leuk, zou ik eens een keer wat mogen lezen?'
    *internally* no thats personal wtf might as well ask for nudes
    'ja sure wat is je nummer?


    i put the fun in funeral

    Lucas, Lucas, je bent supercute, hehehe.

    Crushing on my own characters, oops :Y)


    Stenenlikker

    "pap zou je avondeten willen maken voor me? ik heb nog niet gegeten" want ik ben al de hele tijd bezig met stikken en naaien en uhhg

    "ja sure"

    *blijft naar tv kijken*

    oke i'll do it my own, ik gooi al mijn werk hier neer
    ik vraag eens iets maar idk het boeit je niet dat ik gisteren ook al de hele avond je hemden heb staan strijken omdat je per se hemden wilt dragen ipv tshirts *-*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben moe. =_= Maar moet wakker blijven voor DSMTW.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik vroeg of je één ding voor mij wilde nemen, en dat ben je natuurlijk net vergeten, zoals altijd. Verwacht ook maar niet dat ik voortaan nog rekening ga houden met jou.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Windows, waarom moet je nu updaten, laat me gewoon AHS kijken (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik wil morgen niet op staan en naar dat kut werk gaan en al die dingen moeten doen en verplichtingen moeten dragen. Ik wil in bed blijven liggen tot ik in een coma beland want ik kan het niet meer. Ik kan het gewoon niet meer. Het is te veel.

    Er alleen al aan denken zorgt voor irritatie.


    16 - 09 - '17

    Ik wil niet meer. Ik wil van de pijn af zijn. I don't want to hurt anymore. I want to feel happy.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Ik wil niet meer. Ik wil van de pijn af zijn. I don't want to hurt anymore. I want to feel happy.


    ugh ik wil je op dit moment echt zoveel kniffels geven en misschien een netflixmarathon terwijl we 90's films kijken


    Heaven is a place that we all have

    Laat me niet lachen, jij gaat op tour met je band DOOR EUROPA met andere grote bands volgend jaar en dan mag ik niet eens naar een vierdaags stonerfestival??? Wat moet ik doen? De Bijbel lezen op mijn zolderkamertje en net zo lang bidden tot je weer veilig terugkeert? :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)