Ik word hier zo fucking hopeloos van, serieus. "Not entirely correct output" wil in dit geval zeggen dat ik als de tijd exact middernacht is één nul te veel gaf (00:00 ipv 0:00), en oké, dat was dus fout, maar als voorbeeld van wat fout ging werd ook 03:00 gegeven en dat klopt niet want daar had ik die extra nul helemaal niet, en voor die ene nul te veel krijg ik een hele punt aftrek??? En waar, in vredesnaam, waar staan hier namen met een underscore die er niet horen, waarvoor ik nog een punt aftrek heb? Voor function namen moesten we underscores gebruiken?? Dat hebben we zo geleerd??? Verder heb ik overal braaf camelcase gebruikt???? Er is letterlijk geen enkele andere underscore te vinden???????????????????
En we mogen hierover niet mailen want dat is natuurlijk heel studentvriendelijk dus moet ik morgen maar bij het werkcollege komen opdraven waar we verder geen werk meer hebben, waarvoor een ik uur zou moeten fietsen in totaal, om letterlijk één vraag te stellen (de vraag: "huh?") omdat hun commentaar zo vaag is, waar ik waarschijnlijk toch alleen een antwoord op zal krijgen waar ik weinig mee kan want dat is al dit hele blok lang zo bij vragen jippie
wh-the-hell sentence, serieus, ik zou dit gemakkelijker kunnen leren als ik het in mijn eentje deed zonder docent op dit punt. kom maar op met die beoordelingen, ik heb mijn essay klaarliggen
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan