• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ben ik de enige die echt schrikt van 8-jarigen met een smartphone? I mean... ik had pas een smartphone toen ik bijna het vmbo verliet, en daar had ikz elf voor gespaard . Kinderen van die leeftijd horen geen smartphone te hebben, die horen buiten te spelen en kind te zijn.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 19:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil heel graag mijn pruiken uitproberen, maar dat is geen slim idee, want ik kan ze niet op een goede manier opbergen en ik heb veel te lang haar om het "even" uit te proberen. Struggles D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik word hier zo fucking hopeloos van, serieus. "Not entirely correct output" wil in dit geval zeggen dat ik als de tijd exact middernacht is één nul te veel gaf (00:00 ipv 0:00), en oké, dat was dus fout, maar als voorbeeld van wat fout ging werd ook 03:00 gegeven en dat klopt niet want daar had ik die extra nul helemaal niet, en voor die ene nul te veel krijg ik een hele punt aftrek??? En waar, in vredesnaam, waar staan hier namen met een underscore die er niet horen, waarvoor ik nog een punt aftrek heb? Voor function namen moesten we underscores gebruiken?? Dat hebben we zo geleerd??? Verder heb ik overal braaf camelcase gebruikt???? Er is letterlijk geen enkele andere underscore te vinden???????????????????

    En we mogen hierover niet mailen want dat is natuurlijk heel studentvriendelijk dus moet ik morgen maar bij het werkcollege komen opdraven waar we verder geen werk meer hebben, waarvoor een ik uur zou moeten fietsen in totaal, om letterlijk één vraag te stellen (de vraag: "huh?") omdat hun commentaar zo vaag is, waar ik waarschijnlijk toch alleen een antwoord op zal krijgen waar ik weinig mee kan want dat is al dit hele blok lang zo bij vragen jippie

    wh-the-hell sentence, serieus, ik zou dit gemakkelijker kunnen leren als ik het in mijn eentje deed zonder docent op dit punt. kom maar op met die beoordelingen, ik heb mijn essay klaarliggen


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Fijn hoor als je al je motivatie verliest, alsnog probeert en nu al een uur naar je scherm zit te staren omdat je alleen maar kan stressen. YESS!


    You were born original, don't die as a copy.

    Waarom gebeurt hetzelfde elke keer weer? Elke keer la sik naar een concert gaat, krijg ik vijf dagen ervoor helse buikpijn. Verdomme ziekte, heb je niet wat beters te doen?


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik heb geen kamer en werk meer, maar ik heb wel een nieuw hoofdstuk geschreven?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    *zucht* Ik suck echt zwaar in deze baan. Misschien is het tijd voor een gewoon doodnormaal oranje userkleurtje I guess.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2016 - 20:11 ]

    Lizor schreef:
    Ik heb geen kamer en werk meer, maar ik heb wel een nieuw hoofdstuk geschreven?


    Geen kamer meer? ;o


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Waarom geven ze bij dit soort situaties gewoon geen handleiding? Ik weet echt niet meer wat ik moet doen ... Op dit soort momenten heb ik dus mijn beste vriendin nodig, maar ja.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    And I wonder day to day
    I don't like you anyway
    I don't need your shit today
    You're pathetic in your own way


    26 - 02 - '16

    Hopelijk wordt het morgen leuk. Ik kan wel wat opfleuring gebruiken, voel me nu weer zo kut als maar kan. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    lololol, dus je wilt mijn zogenaamde luxe leventje verneuken door me niet meer met de auto naar de bus te brengen waarmee ik naar die kut school ga waar ik toch al niet heen wil? Mij best, dan hoef ik ook niet meer te gaan, jij blij, ik blij!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Volgens mij heb ik alles van de afgelopen paar jaar gewoon nog steeds niet verwerkt. I dunno. En ik wil Sheila terug. Geen van de honden die we nu hebben kan haar vervangen. Maar met geen van de honden die we nu hebben heb ik een band zoals ik met Sheila had. Ik mis dr. :'c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je weet dat je zenuwachtig bent als je video's gaat kijken van hoe je ook alweer moest poolen. Hihi.

    Wat een extreme rotdag was dit. Het liefst zou ik nu tegen je aan opkrullen en niks doen/slapen, maar het was al extreem druk allemaal en nu heb ik ook nog deze zooi die opgelost moet worden want ik kan nu niet bellen, smsen of Internet gebruiken zonder wifi.


    Happy Birthday my Potter!