• [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 14:49 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Setha
    "Crying off my face again"



    "Ik wil je echt niet kwijt. Maar het werd me allemaal even te veel. Sorry, het spijt me echt zo erg..." ik keek hem aan,
    "Je bedoelt dat onze vriendschap hier eindigt?" weer krijg ik tranen in mijn ogen, "Ik wil jou ook niet kwijt..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Tibo de lachende lacher

    "Je bedoelt dat onze vriendschap hier eindigt? Ik wil jou ook niet kwijt..." Opeens begint het buiten zachtjes te regenen. Dus Setha was aan het huilen. "Neen, onze vriendschap is eeuwig. Er zijn dieptes, zoals deze, maar die komen we allemaal wel weer te boven. We moeten verder kijken, hogerop geraken, en niet wegzakken in het verleden." Mijn tranen droogden op. "Jij geraakt hier door. Ik geraak hier door. Wij geraken hier door!" Er verscheen een glimlach op mijn gezicht.

    Setha
    "Crying off my face again"



    "Neen, onze vriendschap is eeuwig. Er zijn dieptes, zoals deze, maar die komen we allemaal wel weer te boven. We moeten verder kijken, hogerop geraken, en niet wegzakken in het verleden .Jij geraakt hier door. Ik geraak hier door. Wij geraken hier door!" ik keek hem aan, een kleine glimlach verscheen op zijn gezicht waardoor ik ook niet anders kon doen dan glimlachen, "Ja.." zei ik en droogde mijn tranen op, "Sorry dat ik je gedachten las, het was alleen om je beter te begrijpen..." verontschuldigde ik mezelf.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Tibo de dienstige dolleman

    "Ja.." zei ze en droogde haar tranen. "Sorry dat ik je gedachten las, het was alleen om je beter te begrijpen..." Ik knikte. "Het maakt niets uit. Gewoon proberen dat niet meer te doen. Enkel als ik het vraag. Ik sta voor altijd ten dienste bij jou. Staat u mij dit toe?"

    Setha
    "Crying off my face again"



    "Het maakt niets uit. Gewoon proberen dat niet meer te doen. Enkel als ik het vraag. Ik sta voor altijd ten dienste bij jou. Staat u mij dit toe?" ik grinnikt,
    "Ja is goed..." hij was echt super lief, dat ik hem zolang heb moeten missen. Ik gaf hem een knuffel, maar liet bijna meteen weer los, wat was er met mij aan de hand??

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 20:36 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Tibo de nietswetende nieuweling

    "Ja is goed..." Ze gaf me een knuffel, maar liet bijna meteen weer los, wat was er aan de hand? "Wat is er Setha?" Vroeg ik.

    Setha
    "Crying off my face again"



    "Wat is er Setha?" vroeg hij, "Euhm... weet ik niet..." stamelde ik, ik wist het wel, tenminste, dat denk ik. Vind ik hem nou leuk?
    Kan dat echt zo zijn? Oh god... Ik denk het wel... Ik keek weer naar Tibo, zijn reactie afwachtend.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Iratus

    Mijn ogen lopen over van tranen. Zijn donkere ogen staan hard, en onverbiddelijk.
    Ik wend mijn blik af.
    'Goed,' zeg ik met onvaste stem. 'Maar denk je ooit aan iemand anders dan jezelf? Besef je niet dat ik zwak ben. Ik heb slechts mijn wil in handen, denk je dat dat genoeg is? Ik kan echt niet alleen verder. En...'
    Hier hou ik mijn woorden in. Dat hoeft hij niet te weten.

    Hij gaat weg. Echt weg. De verslagen gedachte blijft door mijn hoofd spoken. Maar ik wil een laatste herinnering, gewoon...
    Ik heb iets nodig om voor te leven.

    Ik bestudeer zijn gezicht nog eens, mijn hoofd ligt in mijn nek. Ik ga op mijn tenen staan, zodat we nu op dezelfde hoogte zijn, mijn gezicht is drie centimeter van het zijne...


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Tibo de verliefde verloofde

    "Euhm... weet ik niet..." Ik voelde dat ze me een tikkeltje verliefd aankeek."Het zal de spanning wel zijn Setha." Ik keek haar aan. Diep in haar blauwe ogen. En bedacht hoe Martyr en Iratus gingen reageren als ik hier opeens kwam logeren.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 21:16 ]

    Setha
    "Crying off my face again"



    "Het zal de spanning wel zijn Setha." ik keek hem even aan, "Ja..." fluister ik, maar mijn hersenen zeggen hard van nee. Al hoop ik wel dat het de spanning is, stel je voor dat ik hem leuk vind, hoe moet dat verder? Ik bleef hem aankijken, hard proberend om niet zijn gedachten te lezen maar ook zonder gedachtenlezen wist ik dat hij me een beetje doorhad, "En wat als het niet zo is..." zucht ik een beetje 'verdrietig'...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Tibo de gewone girllover

    "Ja... En wat als het niet zo is..." Zegt ze zuchtend. "Tja. Laten we hier gewoon vanuit gaan..."

    Setha
    "Crying off my face again"



    "Tja. Laten we hier gewoon vanuit gaan..." ik zucht en keek hem aan, "Ja, laten we daar vanuit gaan..." zei ik en ging op de tafel zitten, ik hield er helemaal niet van om op stoelen te gaan zitten. Ik keek even rond, wel mooi hier...
    Toen keek ik weer naar Tibo, hij is eigenlijk best knap.... nee Setha hou op!
    "En, wat is er gebeurt nadat ik weg was gegaan?" zeg ik om het gesprek een andere kant op te krijgen.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Tibo de vragende vent

    "Ja, laten we daar vanuit gaan... En, wat is er gebeurt nadat ik weg was gegaan?" Zei ze. "Je bedoeld, in Egypte?"

    Setha
    "Crying off my face again"



    "Je bedoeld, in Egypte?" ik grinnik even, "Ja, wat gebeurde er toen ik weg was gegaan?" ik kijk hem even aan en bijt op mijn lip, iets te hard, er komt een beetje bloed uit, "Auw..." zeg ik zacht terwijl mijn hand naar mijn lip gaat.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Tibo de bloedafkuisende boy

    "Ja, wat gebeurde er toen ik weg was gegaan? Auw..." Ze had schijnbaar op haar lip gebeten en er kwam wat bloed uit. Ik nam doekje en kuiste het af. "Zo." Zei ik. Maar het bleef bloeden. Ik wist niet wat ik nu ging moeten doen...