Setha
"Crying off my face again"
'Dat zeg ik ook niet, idioot.' ik weet een ding, ze kan zichzelf niet bedwingen, ohw als ik dat niet kon waren er grote problemen, dan was de wereld waarschijnlijk allang vergaan.
In haar hoofd ging ze verder en zei dat ik dom was, ik keer haar nuchter aan, ze mag zelf weten wat ze van me vind...
Ik kijk even naar haar broer, Martyr, die eigenlijk haar broer niet is maar ach, dat laat ik even achterwegen...
"En nee, ik ben niet betrouwbaar, daarom word ik ook gezocht door de FBI en de politie, nu je zin?" zeg ik wat bozer, ik sluit me even af van de natuur, gelukkig kan ik dat en doet de natuur nu niets. Ik hoor een wagen en zie zwaailichten, ik ga voor ze staan en kijk wie het zijn, de politie heeft me gevonden, "Blijf achter me!" schreeuw ik naar achter terwijl ik onweer creëer. En kwamen twee mannen uit met een pistool, ik had maar een blikseminslag nodig, de auto stond in de fik en de mannen waren verbrand. Even laat ik het regenen en het vuur dooft, laat een kleine orkaan komen en sleep de auto naar de andere kant van de wereld. Ik draai me om, "Waar waren we?" vraag ik rustig.
het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]