• [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 14:49 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Setha
    "Crying off my face again"



    Hij kijkt me even aan, "Geen idee..." zegt hij en wend zijn blik weer af.
    "Tibo..." ik slik even, "Als we niet weten waar hij is, hij kan overal zijn..." ik wou hem nu niet verdrietiger maken dan hij al was maar hij moest weten dat het een onmogelijke opdracht was, "Hij kan net zo goed overleden zijn en al begraven zijn of hij is in het water gegooid. Dan kan je zoeken wat je wilt maar je kan hem niet vinden..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Tibo de ongelovige Thomas

    "Tibo... Als we niet weten waar hij is, hij kan overal zijn... Hij kan net zo goed overleden zijn en al begraven zijn of hij is in het water gegooid. Dan kan je zoeken wat je wilt maar je kan hem niet vinden..." Zei ze. Ik wist dat ze het niet slecht bedoelde maar... Tja, ik ging het gewoon laten. Ik zette de radio op. "Er is een dode man terug gevonden in een pakhuis in de Zondernaamstraat. De politie is bezig de man te identificeren, en een eventuele dader te vinden. De man lag er blijkbaar al een tijdje. Blijf luisteren voor meer informatie over een half uurtje." Ik keek Setha ongelovig aan. "Kkk... Kan dit mmm... Mijn vader zzz... Zijn?" Zei ik verdrietig.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 17:46 ]

    Setha
    "Crying off my face again"



    Tibo zette de radio op, en natuurlijk op dat moment was het nieuws bezig, "Er is een dode man terug gevonden in een pakhuis in de Zondernaamstraat. De politie is bezig de man te identificeren, en een eventuele dader te vinden. De man lag er blijkbaar al een tijdje. Blijf luisteren voor meer informatie over een half uurtje." ik keek hem aan, zijn reactie peilend, "Kkk... Kan dit mmm... Mijn vader zzz... Zijn?' vraagt hij verdrietig, ik liep naar hem toe en gaf hem een knuffel, "Het zou kunnen Tibo, maar alles kan..." fluister ik, "Misschien leeft hij nog, misschien is het een random man, er gaan elke dag mensen dood..." zei ik om hem gerust te stellen, zelf durfde ik niets te hopen of te denken.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Tibo de lachende lacher

    "Het zou kunnen Tibo, maar alles kan... Misschien leeft hij nog, misschien is het een random man, er gaan elke dag mensen dood..." Ik knikte. "Ik moet nu echt wel slapen... Blijf je hier of ga je naar de sofa?' Zei ik lachend.

    Setha
    "Crying off my face again"



    "Ik moet nu echt wel slapen... Blijf je hier of ga je naar de sofa?" ik glimlach even verlegen, "Zou ik hier mogen slapen, de sofa ligt zo, sofarig..." zeg ik glimlachend.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Tibo het knikkende kind

    "Zou ik hier mogen slapen, de sofa ligt zo, sofarig..." Ik knikte. "Doe maar alsof je thuis bent!" Zei ik.

    Setha
    "Crying off my face again"



    "Doe maar alsof je thuis bent!" zegt hij en ik kijk hem verbaast aan, dan komt er een glimlach op mijn gezicht, "Oh, doen alsof ik thuis ben he? Dan denk ik dat ik buiten of op de grond ga slapen..." ik kijk hem even aan, ik woonde in de gevangenis, daar leef je niet zo fijn.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Tibo de excuserende eerlijkheid

    "Oh, doen alsof ik thuis ben he? Dan denk ik dat ik buiten of op de grond ga slapen..." Ik had niet echt over die uitspraak nagedacht. "Sorry..." Zei ik lachend.

    Maya

    Ik zit op mijn kamer een brief te schrijven, ik heb laatst een brief gekregen van een oude vriend van me, hij nodigde me uit om een tijdje bij hem te komen logeren. Ik heb er over nagedacht en ik zou best even rust willen zoeken bij hem.

    Hai waarschijnlijk Jo, of heel misschien wel Tibo.
    Ik heb een tijdje terug een brief ontvangen van een oude vriend van me, Tim, en ga een tijdje bij hem logeren.
    Tim woont hier ergens in de buurt, maar ik heb liever niet dat jullie me komen opzoeken, ik weet ook nog niet hoe lang ik weg zal blijven,
    maar wat ik wel weet is dat ik even rust wil. Het is best dom dat jij (Jo) net terug bent hier en ik nu weg ga, maar ik heb het echt even nodig.

    Ik zou je graag nog een keer knuffelen voor ik weg ga, maar dat mag niet echt hier, dus.... doei

    xxMaya


    na veel papiertjes de prullenbak in gegooid te hebben is dit het resultaat, ik leg het op mijn bed en loop het huis uit, met een diepe ademhaling doe ik de deur dicht en loop met een kleine weekendtas richting de weg waar Tim op me staat te wachten. 'Doei Jo' fluister ik nog zacht als ik voor de laatste keer om kijk.

    Ik heb niet meer heel veel zin in quizlet, dus ik hoop dat jullie dit zullen begrijpen, maar ik stop voor een tijdje

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 9:58 ]


    Just be yourself

    Iratus

    'Maar hoeveel mensen laat je dan achter,' mompelde ik verlegen. Ik laat me zachtjes weer zakken, zodat ik niet meer op mijn tenen sta. Ik leun tegen zijn borst, een prettig gevoel...
    'Ik zou niet durven je eeuwig tegen tegen tegen te houden, maar alsjeblieft, kan dat niet even wachten?'


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Martyr

    Ik zucht diep.
    'Oké dan.'


    i wanna die with you once or twice.

    Iratus

    'Echt?'
    'Ja, maar er is een voorwaarde...'
    Ik zuchtte. Overal zaten voorwaarden aan.
    'We vieren vandaag mijn verjaardag. Alleen jij en ik. Niet Jo en alles.'
    Dat verraste me. Ik had iets heel anders verwacht.
    'Ben jij jarig?'
    'Ja,' lachte hij. 'Zeventien.'
    Ik glimlachte warm. 'Kom mee dan.'


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Martyr

    Quinn en ik lopen samen langs de winkels.
    'Waar gaan we naartoe?' vraag ik aan haar, maar ze schudt haar hoofd. Ze kijkt me aan en ze glimlacht. Ze glimlacht niet vaak. Ik glimlach ook.


    i wanna die with you once or twice.

    Iratus

    'De speeltuin!' zei hij verrast.
    'Ik dacht gewoon... Dat dit wel toepasselijk zou zijn,' mompelde ik. Ik dacht even na. 'Ik ben vergeten hoe dat ook alweer moet. Wat hoort er ook alweer bij, cadeaus?'
    Ik bloosde.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Martyr
    Ik lach. 'Hoe je een verjaardag moet vieren?' Er valt een stilte waarin ik snel stop met lachen.
    'Geen idee. Ik heb nog nooit een verjaardag gevierd. Of niet vaak in ieder geval.'


    i wanna die with you once or twice.