• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Fudge
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || Deejay
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    xIbiMalik schreef:
    [Mijn topics]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon
    'Dat zou echt leuk zijn, als je broertje echt zo leuk is als ik nu denk, zit hij de hele dag met mij opgescheept.' zegt ze. Ik lach. 'Daar zal hij echt geen problemen mee hebben hoor, hij vind het alleen maar leuk waarschijnlijk.' zei ik. Op dit moment zou ik graag in de schoenen van mijn broertje staan, ik had er ook geen problemen mee om heel de dag met Tiffany opgescheept te zitten. 'Dan moet hij wel uitkijken dat er niemand jaloers wordt.' mompelde ik zachtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Vanessa Goodman.

    Ik kuste hem terug en beet zachtjes in zijn onderlip. Blijkbaar voor hem een reden om zijn mond een stukje te openen. Ik liet mijn tong naar binnen glijden en streelde langs zijn tong. Ik sloeg mijn benen om zijn middel.

    Kyle James Williams

    Onze tongen speelden een vurig liefdes spel en ze sloeg haar benen om mijn middel. Ik liet los en gaf haar kusjes in haar nek en hals. Ik grinnikte toen ze een kreun liet en ging genadeloos door.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiffany
    'Daar zal hij echt geen problemen mee hebben hoor, hij vind het alleen maar leuk waarschijnlijk,' lacht hij. Ik zal het ook leuk vinden, dus dat zal leuk worden. 'Dan moet hij wel uitkijken dat er niemand jaloers wordt.' Hij zegt het zacht, maar toch hoor ik het. Het is zo stil op de gang, alleen Brandon en ik zijn hier. Je zou een speld kunnen horen vallen. 'Er zal heus niemand jaloers worden.' Het voordeel hiervan is dat ik gelijk ook de hele dag met Brandon zijn. Jason zal vast ook bij zijn grote broer willen zijn.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Vanessa Goodman.

    Hij moest grinniken toen een zachte kreun over mijn lippen rolde. Ik sloot mijn ogen en liet mijn handen onder zijn shirt gaan. Mijn vingertoppen gleden zachtjes over zijn rug, volgden zijn ruggengraat. Ik voelde dat hij kippenvel kreeg. Mijn tandeng gingen naar mijn onderlip en klemden zich daar vast.

    Quinten

    "Ik hoef niet het hele verhaal te horen, maar hoelang is dit al zo?" vroeg ik rustig. Het liefst had ik Austin willen aan wijzen en willen gillen dat ik gelijk had. Maar ja die wist het natuurlijk al. "Zo en jij niet zeggen dat ik gelijk had he" knipoog ik naar Austin. Ik vond dit allenaal een rare situatie, maar weer maar ja. Dit is natuurlijk een school met probleem kinderen. "Zit je daarom dan ook hier?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    ik keek even naar Mia ie het net verteld had aan Quinn en wachten af hoe Quinn zou reageren. 'Mia,misschien kan je beter even gaan zitten,als je zo'n pijn heb'stel ik voor. Quinn reageerde vrij relaxed en ik grinnikte even. 'Ja,je had gelijk hoor'zei ik lachend en duwde hem even tegen zijn schouder.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 18:34 ]

    Brandon
    'Er zal heus niemand jaloers worden.' zei ze. 'Dat weet je helemaal niet..' zeg ik dan en ik kijk naar beneden. Ik zei toch dat ik verlegen was. Vooral in de buurt van Tiffany. Ik krabde even op mijn achterhoofd, stom nerveus gedrag waar ik niet tegen kon bij andere, maar wat ik zelf best vaak vertoonde blijkbaar.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Mijn topic)

    Stefano:

    Ik pak haar koffer en pak met mijn vrije hand de hare. 'Goed, we hoeven alleen nog langs mijn kamer te gaan. Ik heb niet heel veel spullen, dus.' zeg ik waarna we naar de jongens kamer gaan en mijn koffer ophalen. Ik neem allebei de koffers mee zodat Dawn dat niet hoeft te doen en loop naar buiten toe.


    Dawn Mary Claire:

    Samen lopen we naar buiten, nadat hij zijn koffer heeft gehaald met mij. Ik zie dat de taxi er al is en loop met hem daar naar toe. Hij zet de koffers in de achterbak en samen stappen we erin, waarnaar de taxi rijdt, richting naar mijn huis.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Mijn topics - PS: waar zitten we ?]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Tiffany
    'Dat weet je helemaal niet..' zegt hij. Hij leek net als ik zenuwachtig, al snapte ik zijn reden niet. Ik was zenuwachtig door hem, omdat hij zo leuk was. 'Dat weet ik wel. Iedereen zou juist jaloers op jou zijn, ze willen allemaal zo'n lief broertje hebben,' grinnik ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon
    'Dat weet ik wel. Iedereen zou jaloers op jou zijn, ze willen allemaal zo'n lief broertje hebben.' grinnikt ze. Ik zucht, het maakte me ook allemaal niet meer uit. 'Het ging erover dat er mensen jaloers op hem werden omdat hij de hele dag met jou mocht doorbrengen.' zeg ik en ik bijt op mijn lip.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany
    'Het ging erover dat er mensen jaloers op hem werden omdat hij de hele dag met jou mocht doorbrengen,' zegt hij. Hij bijt op zijn lip, wat ik nog steeds harstikke leuk vind. 'Zoals ik al zei: er zal niemand zijn die daar jaloers om wordt.' Zo leuk is het niet om een dag met mij door te brengen, ik heb eerder medelijden met zijn broertje. 'Daarentegen zullen ze wel jaloers op jou worden.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”