• -mijn zusje te tafel had "afgeveegd" nadat ze kersenjam had gemaakt, maar toen ik daaraan wilde gaan werken, alles nog plakte.
    -ik nog een kersenvlek vond.
    -het doekje waarmee je normaal de tafel afveegt ontzettend vies was, alsof iemand hem in een emmer met vet had gedoopt.
    -mijn ouders het minste benul hebben van hoe vadsig die doekjes werkelijk zijn, het nooit wassen of iets, en de bacteriën en vuiligheid letterlijk overal smeren, en mij vervolgens negeren als ik hen erop wijs.
    -mijn vader zonder enige vraag of iets gewoon mijn spullen heeft verplaatst, en dit iedere keer weer doet. Like, ga toch niet aan andermans spullen zitten, gvd.
    -mijn moeder nog niet eens de moeite doet om mij op te fleuren, terwijl ze weet dat ik zo f'ing pissig ben, maar in plaats daarvan geen aandacht aan mij schenkt whatsoever.

    Dus, ik moest dit even kwijt. En dat zal ik maar niet het hele verhaal plaatsen over hoe een collega gister en eergisteren dacht dat ze beter was dan mij. Dus, waar kunnen jullie pissig om zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt



    <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Naaaawh *hug*


    -


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"